Pittig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Pittig gesprek met mijn begeleider. Boodschappen gedaan. Nu lekker niksen in de hitte
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ga zo even lekker een dutje doen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kwam het je wel ten goede? Ja zulke gesprekken kunnen vermoeiend zijn. Een dutje kan goed doen.
Eensquote:
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe tattoo gezet vandaag door een Braziliaan ik was zijn eerste klant in NL. Ik ga daar heen om een partner te vinden, die knul was zo’n heer
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoorprima, goede begeleider
[..]
Eens
[..]
Dus op den duur ben je een kleurplaat met een Braziliaanse liefdespartner?
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloftquote:
Oh... oke...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al ingekleurd dan mag die vent dat potlood voor wat anders gebruiken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso uitgenodigd op de bruiloft
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lang geleden, maar nooit op dit gedeelte van het forum.
Mensen lijken hier vrij chill.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En in augustus dacht je, ik ben klaar voor R&P!?
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.quote:
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een levensloos object zou zijn, was ik een hangmat.
Stiekem toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hangmatten zijn gaaf, echt gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |