quote:
Oh van alles en nog wat. Nu een dekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat haak je? Lijkt mij een leuke hobby. Fijn dat het goed gaat. Hier gaat het ook goed, klein beetje moe, maar dat is standaard bij mij.
Creatief bezig zijn is erg gezond. Bovendien heb je hopelijk een warm deken extra voor in het najaar. Ik wilde eens mijn eigen sokken breien, breinaalden geleend van iemand, YouTube filmpje erbij, maar nee.... Laat maar zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh van alles en nog wat. Nu een deken
Ik houd van crea hobby's
Weekend. Dus kun je een beetje bijkomen? Dat basislaagje vermoeidheid herken ik wel. Gewoon bezig gaan en dan vergeet je dat je moe bent
Ik gaf je niet op je falie! Gewoon doen wat je wil. Soms is het ook lekker om erin te hangen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:44 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn is erg gezond. Bovendien heb je hopelijk een warm deken extra voor in het najaar. Ik wilde eens mijn eigen sokken breien, breinaalden geleend van iemand, YouTube filmpje erbij, maar nee.... Laat maar zitten![]()
Oh ja daar heb je zeker gelijk in! Ik ga straks wel wat nuttigs doen, denk ik.
Haha nee, dat weet ik. Ik besloot zelf dat jij gelijk had, en toen gaf ik mezelf een duwtje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gaf je niet op je falie! Gewoon doen wat je wil. Soms is het ook lekker om erin te hangen.
En sokken breien is ook wel chill, maar niet als eerste project
Haha oké dan is het goed. Meestal ben ik helemaal niet blij op de dagen dat ik erin ga hangen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Haha nee, dat weet ik. Ik besloot zelf dat jij gelijk had, en toen gaf ik mezelf een duwtje.
Ja, ik heb verder niet de allerbeste motoriek. Het is jammer dat je nergens echt dikke wollen sokken kan kopen.
Ja, erin hangen is niet altijd even fijn. Het kan soms fijn zijn, als je het over je heen kan laten komen en als je het echt kan accepteren. Ik kan dat alleen als ik wel wat nuttige dingen heb gedaan. Dan voelt het ook meer als een beloning en minder als verveling of luiheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oké dan is het goed. Meestal ben ik helemaal niet blij op de dagen dat ik erin ga hangen.
Mijn motoriek slaat ook nergens op. Maar ja... dat houd mij niet tegen. Gewoon doen en lol hebben
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, erin hangen is niet altijd even fijn. Het kan soms fijn zijn, als je het over je heen kan laten komen en als je het echt kan accepteren. Ik kan dat alleen als ik wel wat nuttige dingen heb gedaan. Dan voelt het ook meer als een beloning en minder als verveling of luiheid.
Dat is de beste instelling, maar ik weet zeker dat je leuke dekens maakt.
In allebei, of alleen in dat je mooie dekens maakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
In alles wat je zei!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
In allebei, of alleen in dat je mooie dekens maakt.![]()
Je komt in ieder geval vrolijker over vandaag dan gisteren. Of misschien denk ik dat maar.
Dat is beter om in te hangen: blij en gelukkig, en het is altijd een stuk beter na een mindere dag. Kwam het door het gesprek? Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In alles wat je zei!
Ja je hebt gelijk. Gisteren was even een minder dag. Vandaag gewoon blij en gelukkig
Nee. Gewoon erg moe en niks gedaan om mezelf te motiveren om wat te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:25 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is beter om in te hangen: blij en gelukkig, en het is altijd een stuk beter na een mindere dag. Kwam het door het gesprek? Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil.
Kan soms ook moeilijk zijn... Ik ondervind dat nu zelfquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee. Gewoon erg moe en niks gedaan om mezelf te motiveren om wat te doen
Ja ach... hoort bij het leven toch. Wat wil je gaan maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kan soms ook moeilijk zijn... Ik ondervind dat nu zelfMisschien dat ik straks ook wat creatiefs ga doen, als ik me er toe kan zetten.
Of een boeddhistische mala ketting, of proberen een gedicht te schrijven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... hoort bij het leven toch. Wat wil je gaan maken?
Oh wat gaaf!!!! Dichten doe ik ook wel eens. Super goede manier om je gedachten te verzetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Of een boeddhistische mala ketting, of proberen een gedicht te schrijven.
Oh leuk, dan kunnen we eens gedichten uitwisselen als je wil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat gaaf!!!! Dichten doe ik ook wel eens. Super goede manier om je gedachten te verzetten.
En zo'n ketting is ook gaaf! Goede ideeën en knap en echt heel erg creatief van je
Wat ik al helemaal?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik spreek ook voor jou
[..]
En jij al helemaal
ja jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ik al helemaal?!* Monsterkoekie is onschuld zelf
Zo onschuldig ben je niet. Ik krijg zin in koekjes door jouw naam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ik al helemaal?!* Monsterkoekie is onschuld zelf
Dat is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo onschuldig ben je niet. Ik krijg zin in koekjes door jouw naam.
Waar moet ik dan de schuld leggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |