04:20quote:
Rare parkeerplekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kan alleen in de VS![]()
[ afbeelding ]
Junction Fire Company / nos.nl
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kan alleen in de VS![]()
[ afbeelding ]
Junction Fire Company / nos.nl
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Prisha![]()
Nee had ook al gekeken maar niets![]()
@:Pullup slaapt uit
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtendquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjes
zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtend
Zo doe ik dat zelf ook regelmatig, ik heb niet altijd iets te melden, maar kijk altijd even naar de vogeltjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
zou me niet verbazen.
Ik post het laatste jaar niet echt actief mee wegens drukte etc, maar mijn werkdag begin ik eigenlijk altijd standaard met thee, laptop openklappen en vogeltjes kijken.
Dat mag hij zeker,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjes
Ja dat heb ik ook al een paar keer gelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtend
Even uitgeslapen iddquote:
Yeah daar is hij de hero van 40+quote:
quote:
quote:
Goedemorgen Mario.quote:
Wat is een petzen?quote:
Nee dat zou wel nog beter zijnquote:
de hung is an het rutschen , nog nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is een petzen?
`water al weer een beetje weg?
Vriendin van mij maakt prachtige foto's van dieren zo mooi ze heeft ook al een paar keer een prijs gewonnenquote:
Jaquote:
Nou, dan heb je wat te doen de komende maanden!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn nieuwe boeken kwamen gisteren binnen
Minstens 90 ongelezen boeken in huis
Ik heb niet zo'n dure cameraquote:
Dan kan je even vooruit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn nieuwe boeken kwamen gisteren binnen
Minstens 90 ongelezen boeken in huis
We hadden ooit wel een petziquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is een petzen?
`water al weer een beetje weg?
Ze zijn goedgekeurdquote:
dat is onze skiberg, en in zomer vor wanderersquote:
Top,anders moest je ze weg gooienquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is onze skiberg, en in zomer vor wanderers
en mountainbikerijders , deze zomer niks
meer is de gondelbahn gesperrt
Ik iets langer jaartje of 2. Ik lees graag, maar kom er niet altijd aan toe. Terwijl ik eigenlijk niet veel anders nuttigs doequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:04 schreef pullup het volgende:
Daar zou ik wel een jaartje mee kunnen ja 90 boeken. Lees wel minder dan een tijd geleden
Oh. Die zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef pullup het volgende:
En ik heb een grote doos bonbons gekregen die ik nu eens even ga testen bij de koffie
never forgetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden ooit wel een petzi![]()
Uitslapert!
Oops dat kan gevaarlijk zijn in het dal ....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hung is an het rutschen , nog niet
maar kann gebeuren
dat zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef pullup het volgende:
En ik heb een grote doos bonbons gekregen die ik nu eens even ga testen bij de koffie
Telefoon uit doen en in een kluis leggenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken of ik dit weekend eens zonder telefoon kan leven en dan meer toekom aan lezen en andere hobby's.
Ik heb geen kluis, en heb helaas de telefoon wel nodig om het licht aan en uit te zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Telefoon uit doen en in een kluis leggen
Smoesjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen kluis, en heb helaas de telefoon wel nodig om het licht aan en uit te zetten.
Hhm, dan wordt het lastig als die in een kluis ofz zit..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen kluis, en heb helaas de telefoon wel nodig om het licht aan en uit te zetten.
Ze zijn dan ook natuurlijk de hele dag met andere leuke dingen bezig..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje van Soul is op kamp geweest waar phones niet werden toegestaan.Ze vond het heel leuk.
Oh ja petziquote:
Wel een aanraderquote:
Kan de telefoon vast wel instellen dat ik paar social media apps na een uur gebruik niet meer kan gebruiken oidquote:
Welke heb je?quote:
Ik denk dat dat steeds vaker gaat gebeurenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje van Soul is op kamp geweest waar phones niet werden toegestaan.Ze vond het heel leuk.
het is al schlimm dat nu in zomer beendet werdenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops dat kan gevaarlijk zijn in het dal ....
Kunst,gedichten,schrijven dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook natuurlijk de hele dag met andere leuke dingen bezig..
Ok well leuke dingenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunst,gedichten,schrijven dat soort dingen.
Hier kan het met stem,alleen dat kreng luistert heel slecht.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan de telefoon vast wel instellen dat ik paar social media apps na een uur gebruik niet meer kan gebruiken oid
Op school in de klas mag het straks ook niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat steeds vaker gaat gebeuren
Kreeg ze van een van mijn roeisters tijdens een bedank etentje, klein vierkant doorzichtig pakje waar je ze allemaal in kan zien. melk, bitter en witte bonbons. Merk is Tosca zoals de roeister heet . Eerste was wit met een vulling van room, pistache en een vleugje drank. tweede was bitter met een koffie vulling er in. Denk datze allemaal ander zijn maar dat merken we de komende dagen welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke heb je?
Beschrijf ze uitbundig zodat het lijkt alsof ik ze zelf eet.
Ja dat is slecht voor de economie van het dorp.. hoop dat er niets gebeurt en dat die wand hersteld en versterkt kan wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is al schlimm dat nu in zomer beendet werden
moest de seizon vor bikers en wanderers
als en bergdel wegrutscht is dat vor merdere jaren
en katastrophe
ik will me dat niet vorstellen, geen omtzet vor de petzenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is al schlimm dat nu in zomer beendet werden
moest de seizon vor bikers en wanderers
als en bergdel wegrutscht is dat vor merdere jaren
en katastrophe
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kreeg ze van een van mijn roeisters tijdens een bedank etentje, klein vierkant doorzichtig pakje waar je ze allemaal in kan zien. melk, bitter en witte bonbons. Merk is Tosca zoals de roeister heet . Eerste was wit met een vulling van room, pistache en een vleugje drank. tweede was bitter met een koffie vulling er in. Denk datze allemaal ander zijn maar dat merken we de komende dagen wel
Regent het nog? Want juist dat water is het gevaar...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will me dat niet vorstellen, geen omtzet vor de petzen
maar ook vor de hotels en huisen en katastrophe
om dat de wanderers daar wohnen en slapen de op
de petzen gaan
Ik hoorde dat al van verschillende mensen hier, dat ze hun geplande vakantie naar Slovenie moesten cancellen wegens de situatie daar dus. En je zit vlak bij Slovenie dus die hele regio heeft er inderdaad last vanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will me dat niet vorstellen, geen omtzet vor de petzen
maar ook vor de hotels en huisen en katastrophe
om dat de wanderers daar wohnen en slapen de op
de petzen gaan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kreeg ze van een van mijn roeisters tijdens een bedank etentje, klein vierkant doorzichtig pakje waar je ze allemaal in kan zien. melk, bitter en witte bonbons. Merk is Tosca zoals de roeister heet . Eerste was wit met een vulling van room, pistache en een vleugje drank. tweede was bitter met een koffie vulling er in. Denk datze allemaal ander zijn maar dat merken we de komende dagen wel
Zo ietsquote:
nee regnet nu en hele dag niet meerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regent het nog? Want juist dat water is het gevaar...
O lekker dat is nooit verkeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef pullup het volgende:
Die had gewonnen meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
in slovenie is het ganz schlimm, onze brandweer moestquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde dat al van verschillende mensen hier, dat ze hun geplande vakantie naar Slovenie moesten cancellen wegens de situatie daar dus. En je zit vlak bij Slovenie dus die hele regio heeft er inderdaad last van
Goed onthoudenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had gewonnen meen ik me te herinneren
Hopen dat het goed weer blijft en er niets gebeurtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee regnet nu en hele dag niet meer
Een naam die je niet zovaak hoort blijft beter hangen ... waarschijnlijk vernoemd naar Thea van Theoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed onthoudenDie was Nederlands kampioen
in globasnitz 9 km van me wegquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat het goed weer blijft en er niets gebeurt
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee regnet nu en hele dag niet meer
Dat dus.. levensgevaarlijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is bij Mario.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is bij Mario.
Ja mag ookquote:
zoveel koffie gedronken?quote:
wat een enorme drukte ookquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:58 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ns-formule-1-weekend
Man3
Kon je er niet meer van slapen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik drink steeds minder koffie
join the tea clubquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jawel maar ik drink het steeds minder
quote:
quote:
Sollyquote:
ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke heiden vulde er theeglas in?
Ik vind glas en thee geen fijne combiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik.
Ik vind thee uit een stenen of porceleinen glas veel minder lekker smaken.
Eerder dat laatste maar alles is goed hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wacht.. ik zeg altijd pullup in mijn hoofd.. of is het Engels.. poel a/up?
Met opzet die optie niet gedaan omdat je anders direct op de brandstapel verdwijnt. Nu kun je jezelf nog beschermen door gewoon niet te reageren.quote:
Ja je bent niet de enigequote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn hoofd is het pullup als in papier pulp
Die wordt steeds groter lijkt.quote:
Ben geen heksquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met opzet die optie niet gedaan omdat je anders direct op de brandstapel verdwijnt. Nu kun je jezelf nog beschermen door gewoon niet te reageren.
Uhm in mijn theewereld is er maar 1 manier om van koffiedrinkende lukkers af te komen. Daarom moet je er gewoon ook niet voor uitkomen. Is het beste.quote:
Ik heb een dubbelwandig theeglas.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
ook voor jou komen er tribunalenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelwandig theeglas.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook voor jou komen er tribunalen
Heer aloa.quote:
Ey Fruitquote:
Koffie in een glas is niet normaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
Even voor de goede orde: Het is koffiemok en theeglas.
I rest my case.
Dat is idd verschrikkelijk mentaal. Zelfde als bier in een thermoskanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ey Fruit
[..]
Koffie in een glas is niet normaal.
Ik heb 2 speciale koffiemokken en een heleboel theemokken. Glas is voor koude dranken, al hoor je melkproducten ook uit een mok te drinken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
Even voor de goede orde: Het is koffiemok en theeglas.
I rest my case.
Belachelijk ja. Bier hoort in je maag en niet in een thermoskan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is idd verschrikkelijk mentaal. Zelfde als bier in een thermoskan
ik juist andersom niet. Heb het idee dat het sneller koud is, en vind het minder lekker smaken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind glas en thee geen fijne combi
ja he. Vroeger was ik een van de weinigen op het werk die thee dronk. Nu zijn het veel meer, waaronder ook veel mannen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wordt steeds groter lijkt.
die vind ik vreselijk. Ik warm graag mijn altijd koude handen aan mijn thee glas.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit koffie gedronken, nooit lekker gevonden.quote:
Wodka mag wel toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is idd verschrikkelijk mentaal. Zelfde als bier in een thermoskan
Oh zo jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit koffie gedronken, nooit lekker gevonden.
Maar liters thee gaan er doorheen
Wanneer ga je de macht overnemen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie mag van mij dood.
Ga ik ook direct verbannen in mijn dictatuur. Ik wil wel zien hoe de wereld inelkaar tuimelt omdat mensen geen koffie kunnen drinken.![]()
Snel. Ik heb al begrepen dat de ambtenaren niet meer werken en dat b.v. Nederland te koop is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer ga je de macht overnemen?
Het kan nu jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel. Ik heb al begrepen dat de ambtenaren niet meer werken en dat b.v. Nederland te koop is.
Ik weet alleen niet of Nederland er klaar voor is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan nu ja![]()
https://speld.nl/2023/08/09/tweede-kamer-stopt/
OMG,lees jij dat ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel. Ik heb al begrepen dat de ambtenaren niet meer werken en dat b.v. Nederland te koop is.
Hoe op met me.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of Nederland er klaar voor is.
Gelukkig krijg je op dag 1 de keuze: blijf je en onderwerp je of je kunt je geboortetrust opeisen van maar liefst 1000 euro en oprotten.
Je moet wel up to date blijven! En ik wel interesse in mijn geboortetrust eigenlijkquote:
Dit is wat anders dan de Speld. Geen satire.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan nu ja![]()
https://speld.nl/2023/08/09/tweede-kamer-stopt/
Uhuh kunnen ze met een geboortetrust opzak ervaren hoe het is om dead at sea te zijnquote:
https://videre.fail/staatsgek-youri-plate-met-breaking-news/quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh kunnen ze met een geboortetrust opzak ervaren hoe het is om dead at sea te zijn
Dat laatste is echt ook steekhoudend.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh kunnen ze met een geboortetrust opzak ervaren hoe het is om dead at sea te zijn
Zeker, maar ik wil ook gewoon van dat soort gekkies af. Ik zet een hele eenheid op om dat soort debielen op te sporen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het staat wel een soort van lijnrecht op je dictatorschap.
Ik verbaas me nog elke dag.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker, maar ik wil ook gewoon van dat soort gekkies af. Ik zet een hele eenheid op om dat soort debielen op te sporen.
En wie is dat dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel weten wie mn oudmedebewoner Nigel is
Hij geeft een doodstrap op een borstbeen.... wat zegt dat andere bericht?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:31 schreef Lovely het volgende:
Oh die, maar ik snap de link tussen die beide berichten niet echt
Ah zoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij geeft een doodstrap op een borstbeen.... wat zegt dat andere bericht?
Mokken zijn voor koffiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Op een dag ben ik een dictator en dan voer ik deze regels door. In week 1 is er een nationale lever je theeglas in dag. Die mag je al juichend dan ter pletter gooien in een glasbak voor recycling.
https://www.milieucentraa(...)dig%20glas%20gemaakt.quote:Ander glas dan verpakkingsglas - zoals theeglazen, wijnglazen, andere drinkglazen, (oven)schalen, vazen en sierflessen - is niet geschikt voor de glasbak, maar hoort in de vuilnisbak bij het restafval. Theeglazen en ovenschalen zijn van hittebestendig glas gemaakt. Dit 'geharde' glas heeft een ander smeltpunt dan verpakkingsglas en verstoort de recycling. Ook kristal hoort niet in de glasbak omdat het een andere samenstelling heeft. Het verschil tussen glassoorten is niet makkelijk te zien. Daarom mogen deze glassoorten niet in de glasbak.
Maar als ik al het theeglas verzamel kan ik het vast speciaal recyclen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
https://www.milieucentraa(...)dig%20glas%20gemaakt.
Oh, en als ik dictator wordt mag iedereen lekker zelf weten wat ie doet![]()
Nee nee.quote:
Ik heb altijd mokken voor koffiequote:
Die zag ik laatst nog voorbijkomen maar dan met boten ipv auto'squote:
Dit is wel een goede uitvoeringquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zag ik laatst nog voorbijkomen maar dan met boten ipv auto's
Rustigjesquote:
Tja, maar dingen doen omdat we het al eeuwen zo doen is ook niet altijd een goed ideequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee.
Chinezen en Britten drinken thee al eeuwen uit steengoed en porselein. Dat glas is echt zo typisch Nederlands weer. Bah.
Heer Mikey.quote:
En dronken badderen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dronken varen mag ook al niet meer.
Dat is op eigen risico.quote:
Terecht toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dronken varen mag ook al niet meer.
Zelfs niet drinkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mag helemaal niets meer dronken
Toen dat werd ingevoerd zijn we wel op gaan passen.Want het namelijk ook voor op de weg wanneer je gepakt wordt.quote:
Wij hadden vroeger een hond die gek was op komkommer.quote:
Lord ffquote:
Welkom,alles wel met u?quote:
Het is altijd al zo geweest dat je dronken geen voertuig mag besturen. Alleen werden er voornamelijk autobestuurders gecontroleerd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen dat werd ingevoerd zijn we wel op gaan passen.Want het namelijk ook voor op de weg wanneer je gepakt wordt.
Je thuiswerkplek al bezorgd ?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is altijd al zo geweest dat je dronken geen voertuig mag besturen. Alleen werden er voornamelijk autobestuurders gecontroleerd.
Nope, ik zit nog te wachten.quote:
Moet je nu dan vanavond nog gaan thuiswerken straks?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ik zit nog te wachten.
Ik verwacht een 3d muis om te kunnen tekenen maar ik heb nog andere dingen voor mijn werk waar ik mij nu mee bezig hou.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je nu dan vanavond nog gaan thuiswerken straks?
Ik heb ooit een boete gehad voor dronken fietsen in Oostenrijk. Zijn geen grapjes... heeft mij meer dan 1000 euro gekost.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is altijd al zo geweest dat je dronken geen voertuig mag besturen. Alleen werden er voornamelijk autobestuurders gecontroleerd.
Kun je met een 3D-muis in de lucht tekeenen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verwacht een 3d muis om te kunnen tekenen maar ik heb nog andere dingen voor mijn werk waar ik mij nu mee bezig hou.
wow, das geen kattepisquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boete gehad voor dronken fietsen in Oostenrijk. Zijn geen grapjes... heeft mij meer dan 1000 euro gekost.
een ienieminimuis, of een grote?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verwacht een 3d muis om te kunnen tekenen maar ik heb nog andere dingen voor mijn werk waar ik mij nu mee bezig hou.
Jep, iig een laptop. Maar die gebruik ik ook op mijn werk. Als ik wil kan ik ook een goede stoel en bureau aanvragen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt een thuiswerkplek van de baas
Ik kreeg laptop, beeldscherm, een goedkope standaard muis en toetsenbord. Waar ik de boel neerzette moest ik zelf maar weten, maar het moet wel een beetje arbo goed zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, iig een laptop. Maar die gebruik ik ook op mijn werk. Als ik wil kan ik ook een goede stoel en bureau aanvragen.
Je bestuurd het model ermee wat je aan het tekenen bent. Je kan snel en effectief het model draaien, in/uitzoomen etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je met een 3D-muis in de lucht tekeenen?
Als je er van houdt, is het denk ik wel een goede pizza. Ik heb liever ananas.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
@:Deisyy,
is dit dan wel een goede pizza? Geen ananas
[ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
@:Deisyy,
is dit dan wel een goede pizza? Geen ananas
[ afbeelding ]
Wel heel gedoe zeg.. Moet je niet dronken zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bestuurd het model ermee wat je aan het tekenen bent. Je kan snel en effectief het model draaien, in/uitzoomen etc.
Hier zie je dat bij 45 sec.
OW, das voor SBE wel een dingetje dan .......quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel heel gedoe zeg.. Moet je niet dronken zijn
Zo danquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OW, das voor SBE wel een dingetje dan .......
Het is voor sommige even wennen maar de meeste zijn er zo aan gewend.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel heel gedoe zeg.. Moet je niet dronken zijn
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OW, das voor SBE wel een dingetje dan .......
Wel ja, ik ga zo koken, dus daar kan wel een glaasje wijn bijquote:
Infuus ligt al klaar voor jequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel ja, ik ga zo koken, dus daar kan wel een glaasje wijn bij
quote:
Mie met pittige gehaktballetjes in een pittig sausje met champignons, paprika en bleekselderijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Infuus ligt al klaar voor je
Wat ga je maken?
klinkt goedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mie met pittige gehaktballetjes in een pittig sausje met champignons, paprika en bleekselderij
Zijn er openstaande vacatures voor koalaknuffelaars?quote:
Zal wel niet heel goed verdienen vrees ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn er openstaande vacatures voor koalaknuffelaars?
Die had duidelijk haar dag nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind onderstaande wel wat hebben
NWS / Havik laat slang op Amerikaanse vrouw vallen, beide dieren vallen haar
Goed de klos jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind onderstaande wel wat hebben
NWS / Havik laat slang op Amerikaanse vrouw vallen, beide dieren vallen haar
Rode peperquote:
Dierenliefde is onbetaalbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel niet heel goed verdienen vrees ik
En sambal hequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rode peper![]()
Weet jij al wat het gaat worden?
Heb je al van mijn getallen gekookt?
En ben je er inmiddels achter?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En sambal he
Ik heb nog geen idee, ben moe
Nee, staat voor de komende dagen op het programma. En kan sommige dingen nog niet vinden.
Moest opzoeken wat Romanesco is
Maar wist je het voor je het opzocht?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik wel, ziet er schattig uit![]()
[ afbeelding ]
Nee ik kende het niet, had er nog nooit van gehoord en was verrast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wist je het voor je het opzocht?
En ja, was er achter.
Vandaag bij mijn groenteturk in Rotterdam, maar die had het (nu) niet.
Stond nog wel op zijn bord
Altijd fijn dat soort ingredinten. Waar ik vandaag was kan ik dit soort dingen meestal wel vinden. Net als alles van Ottolenghiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik kende het niet, had er nog nooit van gehoord en was verrast.
Was je in Rotterdam vandaag? Waar zit jouw groenteturk?
Komt denk ik omdat het n palindroom is in t Nederlands ;-)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerder dat laatste maar alles is goed hoor
Bij Mehmet op het Rododendronplein?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd fijn dat soort ingredinten. Waar ik vandaag was kan ik dit soort dingen meestal wel vinden. Net als alles van Ottolenghi
Schiebroek zit hij.
Ik kan dit dus niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Mehmet op het Rododendronplein?
Ja met zo'n dubbelwandig theeglas brand je altijd je bakkesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan dit dus niet.
Mijn handen denken: thee is niet warm. Mond: heet!!
Mijn zoon werkte in het restaurant daar op het plein en ging daar ook regelmatig heen voor groente.quote:
Hij heeft over het algemeen gewoon goede groente en fruit. En je krijgt 'garantie'quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkte in het restaurant daar op het plein en ging daar ook regelmatig heen voor groente.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft over het algemeen gewoon goede groente en fruit. En je krijgt 'garantie'
Wereld is toch klein
Mwah, was bij mijn moeder.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan was je een aardig eind uit je buurt vandaag, daar heb je nu lekker de tijd voor natuurlijk.
En mijn muis is ook net bezorgd, daar bleef ik de hele dag voor thuis.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De laarzen zijn er![]()
Heb er ook een bijpassende riem bij dus alles is goedgekeurd.
💸💸💸
Ja ik wel iig..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja met zo'n dubbelwandig theeglas brand je altijd je bakkes
Showen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De laarzen zijn er![]()
Heb er ook een bijpassende riem bij dus alles is goedgekeurd.
💸💸💸
En toen had ze ook nog laarzen en n riem bij zich,handigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En mijn muis is ook net bezorgd, daar bleef ik de hele dag voor thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |