04:20quote:
Rare parkeerplekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kan alleen in de VS![]()
[ afbeelding ]
Junction Fire Company / nos.nl
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kan alleen in de VS![]()
[ afbeelding ]
Junction Fire Company / nos.nl
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Prisha![]()
Nee had ook al gekeken maar niets![]()
@:Pullup slaapt uit
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtendquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjes
zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtend
Zo doe ik dat zelf ook regelmatig, ik heb niet altijd iets te melden, maar kijk altijd even naar de vogeltjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
zou me niet verbazen.
Ik post het laatste jaar niet echt actief mee wegens drukte etc, maar mijn werkdag begin ik eigenlijk altijd standaard met thee, laptop openklappen en vogeltjes kijken.
Dat mag hij zeker,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat mag hij, hij zorgt al zo trouw voor ons vogel kijkertjes
Ja dat heb ik ook al een paar keer gelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat velen de vogeltjes van pullup waarderen, er zelfs voor komen kijken in de ochtend
Even uitgeslapen iddquote:
Yeah daar is hij de hero van 40+quote:
quote:
quote:
Goedemorgen Mario.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |