Oké wel gezien dus... ik vind het dan zo jammer dat je er dan niks van zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha heeft er wl iets van gezegd tegen bern , ze stonden al te snaaien bij het koken
Ja het viel mij ook heel erg tegen. En ook dat hij zei dat verkeerd uitspreken van een land niet respectvol naar een land was. Ik was echt verbaasdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja iets over naast je schoenen enzo, het viel mij zo tegen van Ima, ik had hem zelfs de overwinning gegund, maar nu niet meer.
Ja klopt, viel mij gisteren ook op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
De laatste tijd maakt Sasha zich veel meer op. Volgens mij deed ze dat eerder niet zo vaak of zoveel.
Ik heb gisteren zelfs het geluid van de stream waar ze op waren uitgezet, die arrogantie van die twee. EN dat niemand Isaac door heeft is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk als ik Isaac en Marciano zie...
Dan kijk ik nog liever naar Erik.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk als ik Isaac en Marciano zie...
Dan kijk ik nog liever naar Erik.
Ze hadden het er gisteren over op kantoor... Erik, Sasha en Bern, dat Isaac met iedereen meelult en vreselijk achter de rug lult over iedereen.. dus ze hebben hem wel door..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfs het geluid van de stream waar ze op waren uitgezet, die arrogantie van die twee. EN dat niemand Isaac door heeft is mij ook een raadsel.
Deed ze altijd al, staat te kwasten en weet ik veel. Maar je ziet er niks van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
De laatste tijd maakt Sasha zich veel meer op. Volgens mij deed ze dat eerder niet zo vaak of zoveel.
Zo ook hier, was nog streamloos.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie, wat vroeg, ik heb niet eens alles aanstaan
Nah ja, ze zitten toch nog een uur of wat in de slaapkamersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook hier, was nog streamloos.
Goed dat er een cos is.
Kunnen ze even wakker worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, ze zitten toch nog een uur of wat in de slaapkamers
Ben bang van niet, hoewel het meer dan welkom is...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:09 schreef Giggio het volgende:
hup Eli
kom maar op
zet een broooooooooooo op de stip
3000% FOKus
Nou heel rap dan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie, wat vroeg, ik heb niet eens alles aanstaan
Wacht even hoor,theezakjes van hemzelf? Dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Erik biedt theezakjes van hemzelf aan. Maar er is genoeg thee zegt Sasha. De hele kast staat vol. ( Erik kijkt nooit in de kast? Ze vindt het wel lief. ( naahhh lief lief
Isaac zegt: we hebben geen thee nodig maar koekjes!
Eric: Wie heeft er koekjes. Heb jij koekjes? Heb ik koekjes?.
Erik: we hoeven dus geen thee meer te bestellen. Je kan met 1 theezakje met zijn tienen (negen) de hele dag doen
Niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even hoor,theezakjes van hemzelf? Dat klopt niet helemaal.
Daarstraks gaf hij aan er allemaal dingen voor zichzelf voor te gaan kopen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Gaat Isaac dat geld mee naar huis nemen ofzo
Als dat al het geld is wat hij naar huis meeneemt, heb ik er geen probleem mee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Gaat Isaac dat geld mee naar huis nemen ofzo
Dat is het angstzweet, dat blijft hardnekkig hangenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Geneuzel over wasverzachter.
Marciano vindt zijn kleren niet lekker ruiken.
Is met filmpje en uitleg dus niets mis mee, en diit kan gemeld worden in FB en niet in de cosquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:32 schreef Judiwi het volgende:
Moderators er staat berichten van realkijker tussen de video filmpjes. Wel zo netjes om die weg te halen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
Nog net op tijd zie Ik![]()
Goedemorgen![]()
Ik begrijp dat het weer om een vrijstelling gaat?
Nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:39 schreef lojanda het volgende:
Zou toch wel mooi zijn als dat eten mogen houden
Ja dat gaat hem vast worden.. vier mensen een vrijstellingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:39 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha , bern ,wendy erik de vrijstelling krijgen , aub niet 1 van die 4 gluipersd en ook geen myrthe die heeft al 2 keer vrijstelling gehad
Niet zo hard zijn Fresh..quote:
die 4 kliek ice gun ik GEEN vrijstellingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat gaat hem vast worden.. vier mensen een vrijstelling
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
die 4 kliek ice gun ik GEEN vrijstelling
Nee hoeveel kcal er in zittenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:41 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten raden wat het kost wat er op de borden liggen?
Ah ok, lastig wel denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |