Zo ook hier, was nog streamloos.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie, wat vroeg, ik heb niet eens alles aanstaan
Nah ja, ze zitten toch nog een uur of wat in de slaapkamersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook hier, was nog streamloos.
Goed dat er een cos is.
Kunnen ze even wakker worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, ze zitten toch nog een uur of wat in de slaapkamers
Ben bang van niet, hoewel het meer dan welkom is...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:09 schreef Giggio het volgende:
hup Eli
kom maar op
zet een broooooooooooo op de stip
3000% FOKus
Nou heel rap dan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdorie, wat vroeg, ik heb niet eens alles aanstaan
Wacht even hoor,theezakjes van hemzelf? Dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Erik biedt theezakjes van hemzelf aan. Maar er is genoeg thee zegt Sasha. De hele kast staat vol. ( Erik kijkt nooit in de kast? Ze vindt het wel lief. ( naahhh lief lief
Isaac zegt: we hebben geen thee nodig maar koekjes!
Eric: Wie heeft er koekjes. Heb jij koekjes? Heb ik koekjes?.
Erik: we hoeven dus geen thee meer te bestellen. Je kan met 1 theezakje met zijn tienen (negen) de hele dag doen
Niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even hoor,theezakjes van hemzelf? Dat klopt niet helemaal.
Daarstraks gaf hij aan er allemaal dingen voor zichzelf voor te gaan kopen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Gaat Isaac dat geld mee naar huis nemen ofzo
Als dat al het geld is wat hij naar huis meeneemt, heb ik er geen probleem mee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:24 schreef engine het volgende:
Gaat Isaac dat geld mee naar huis nemen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |