Je bent een mod. Dat moet je niet toegevenquote:
Kennelijk kun je volgens sommige users medeplichtig zijn aan een misdrijf dat je partner heeft begaan, waar je niets mee te maken hebt gehad en is gebeurd voor je je partner kende...quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat post je toch vurig maar vredevol.
Chips altijd goed,quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:45 schreef yvonne het volgende:
Moment, ff bijlezen. Chips, geen popcorn.
Dit alles had ze niet zien aankomen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Igone had dit natuurlijk aan kunnen zien komen aangezien ze, zover ik meekreeg toen, zelf 'de andere vrouw' was,.
Nou, een deel had ze dus wel kunnen aan zien komen (affaire). Maar het sexten met minderjarige meiden hopelijk niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit alles had ze niet zien aankomen waarschijnlijk.
Het feit dat Thijs een wandelende lul met vingers is (letterlijk zelfs, hij neukt alles wat los en vast zit, als het maar een hartslag heeft) kon ze wel weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit alles had ze niet zien aankomen waarschijnlijk.
Oh, dat heb ik nooit meegekregen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Igone had dit natuurlijk aan kunnen zien komen aangezien ze, zover ik meekreeg toen, zelf 'de andere vrouw' was,.
dat is toch niet zo? Hij kreeg na de scheiding van katja pas iets met Igone.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit meegekregen.
Dan trek ik m’n medelijden per direct in.
Jij weet uit ervaring dat Thijs veel vreemd ging.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat Thijs een wandelende lul met vingers is (letterlijk zelfs, hij neukt alles wat los en vast zit, als het maar een hartslag heeft) kon ze wel weten.
Oh.. wat raarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk kun je volgens sommige users medeplichtig zijn aan een misdrijf dat je partner heeft begaan, waar je niets mee te maken hebt gehad en is gebeurd voor je je partner kende...
Igone zelf was het resultaat van vreemdgaan dus dat zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij weet uit ervaring dat Thijs veel vreemd ging.
Een keer vreemdgaan kan natuurlijk. Voor de rest heeft ze dit niet verdient.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Igone zelf was het resultaat van vreemdgaan dus dat zegt wel genoeg.
Verdient? Nee. Maar het kan niet als een totale schok voor haar komen dat haar vent zijn leuter graag bij anderen erin hangt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een keer vreemdgaan kan natuurlijk. Voor de rest heeft ze dit niet verdient.
Is heel gewoontjes, als je in amsterdam opgroeit, blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdient? Nee. Maar het kan niet als een totale schok voor haar komen dat haar vent zijn leuter graag bij anderen erin hangt.
Kun jij dit confirmen? @3rr0rquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is heel gewoontjes, als je in amsterdam opgroeit, blijkbaar.
Ik denk ook niet dat dat de schok is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdient? Nee. Maar het kan niet als een totale schok voor haar komen dat haar vent zijn leuter graag bij anderen erin hangt.
Dan nog is vreemdgaan met een volwassene die in staat is zelf weloverwogen (en domme) beslissingen te nemen wel van een totaal ander kaliber dan 14, 15 en 16-jarige meisjes online groomen en ze foto's en filmpjes te (laten) sturen en aan sexting mee te doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: zoals je er aan komt, kom je er ook weer vanafquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het vreendgaan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Katja en hij waren toch al uit elkaar toen zij wat met Thijs kreeg?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Z’n andere ex ging over de tong omdat ze zei dat ze een beetje heftig gereageerd heeft (relatie verbreken) en dat het eigenlijk wel meevalt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn ex ging over de tong omdat ze slachtoffer Nena persoonlijk heeft lastig gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |