Wat post je toch vurig maar vredevol.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat sowieso sommige letterlijke vertalingen vanuit het Engels naar Nederlands. Huisvriend is er een van, en ik ben vast een van de weinigen, maar ik krijg ook echt jeuk van ‘seksueel roofdier’. Klinkt echt nergens naar.
BAM. @Noek arrived.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:21 schreef Noek het volgende:
Met Queen of Jetlags? Met haar perfecte huwelijk en een bizar irrirtant kind.
Misschien ging die ook gewoon achter haar kind aan. Of het kind van haar man, zij is net puber af. Het was zo'n perfect sprookje.
Ontzettend zeikerig stemmetje met dito hoofd. Gewoon zo'n kind waar je wat vies naar gaat kijken als ze tegen je begint te praten. Ben je zo'n perfect gezin en Noor altijd vol in de steigers, duw je dat eruit. Is gewoon een smetje vind ik maar als ik Noor was zou ik em bij de dochters weghouden. Het blijft toch een hulpverlener.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BAM. @:Noek arrived.
Wat is er irritant aan haar kind?
Noor altijd vol in de steigers? Die is meer zonder make-up dan met te spotten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ontzettend zeikerig stemmetje met dito hoofd. Gewoon zo'n kind waar je wat vies naar gaat kijken als ze tegen je begint te praten. Ben je zo'n perfect gezin en Noor altijd vol in de steigers, duw je dat eruit. Is gewoon een smetje vind ik maar als ik Noor was zou ik em bij de dochters weghouden. Het blijft toch een hulpverlener.
Daar heb je ook niet altijd make up voor nodig. Elk armbandje of glittertje is over nagedacht bij haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noor altijd vol in de steigers? Die is meer zonder make-up dan met te spotten.
Ik vond het wel een leuk gezin, snap hier echt geen bal van.
Je volgde haar dus. Wat levert dat op?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je ook niet altijd make up voor nodig. Elk armbandje of glittertje is over nagedacht bij haar.
Maar ben al heel lang geleden diep teleurgesteld en afgehaakt nadat ze vol in Chanel een ontzettende gestylde foto postte van zichzelf met een bord met Black Lives Matter. Toen schreef ik:"Nou Noor, die demo gaat niet over en is er niet voor jou hè? Werd ik geblokt. Ben er nog kapot van.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je ook niet altijd make up voor nodig. Elk armbandje of glittertje is over nagedacht bij haar.
Maar ben al heel lang geleden diep teleurgesteld en afgehaakt nadat ze vol in Chanel een ontzettende gestylde foto postte van zichzelf met een bord met Black Lives Matter. Toen schreef ik:"Nou Noor, die demo gaat niet over en is er niet voor jou hè? Werd ik geblokt. Ben er nog kapot van.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je volgde haar dus. Wat levert dat op?
De gradatie fake van zulke types overstijgt een heel seizoen GTST x1000.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]In energie moest ik gewoon bijbetalen.
Ik volg heel veel mensen. Is toch gewoon leuk, man. Beetje loeren. Beetje inspiratie op doen. Beetje ergeren. Dit hele topic levert ons ook allemaal niet veel op, mensen. Breaking!
Ik verbaas me vooral hoe je zo dom kunt zijn om, praktisch tegenover het Rijks wonend, daar te gaan wandelen met je neukerdje. Thijs is toch sowieso vaak in het nieuws?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De gradatie fake van zulke types overstijgt een heel seizoen GTST x1000.
En oh, ze blijken toch niet zo'n perfect gezinnetje te hebben, verrass0ndddd. Kan van dat laatste dan wel weer genieten.
Ja klopt:quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er was wel iets schriftelijks van zijn psycholoog aangeleverd dacht ik.
(Quote uit de uitspraak.)quote:Een ander belangrijk doel van strafoplegging is het voorkomen van herhaling. In dit verband is van belang dat verdachte hulp heeft gezocht van een psychologe. Zij heeft de rechtbank bericht dat de hulpvraag van verdachte, zoals zij dat noemt, in ontwikkeling is, en dat de behandeling ook na, en ongeacht de uitkomst van de strafzaak zal worden voortgezet.
Gelukkig maar!quote:De OvJ eistte iig voor het psychologische vervolgtraject nadrukkelijk een andere instelling dan zijn huidige psycholoog.
Wie in de vriendenkring wilde dit naar buiten brengen?quote:
Thijs een affaire , dat verwacht je toch niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)wee-jaar-een-affaire
![]()
Oud nieuws toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Thijs een affaire , dat verwacht je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |