Scherp.quote:
Beter lezen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Scherp.![]()
'Katja had medelijden' , de 'teksten klopten en toch was er niets van waar'.
Voelt als een enorm manipulatief figuur, die Katja. Toch even contact opnemen. Om de zaak te downplayen.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik voel een Gordon-crossover aankomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
En hij kon kennelijk heel moeilijk alleen zijn met zichzelf, zonder te vluchten in alcohol/drugs/seks.
Van die mensen die afleiding nodig hebben van hun moeilijkheden, terwijl ze al die moeilijkheden zelf in de hand gewerkt hebben.
Thijs en Katja ogen zo wel als een droompaar. Lekker op het randje leven, beetje snuiven, beetje swingen, allebei zo labiel als de neten. Jammer dat dat geklapt is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Scherp.![]()
'Katja had medelijden' , de 'teksten klopten en toch was er niets van waar'.
Voelt als een enorm manipulatief figuur, die Katja. Toch even contact opnemen. Om de zaak te downplayen.![]()
Nee. Vreemdgaan is niet ergen dan een jong kind groomen op internet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik gek vind: Yvonne zit altijd als een bijtende hond op nieuws over Thijs. Nu bekend is geworden dat Thijs met Noor bezig was (is) hoor je radiostilte?
Is die hele ‘we werden op straat gefotografeerd’ niet een act om bij Thijs het accent op vreemdgaan te leggen en het stukje ‘appt gretig met jonge, kwetsbare meisjes’ te verbloemen of naar de achtergrond te drukken?
Ik ben zelden van theorieën maar deze kwam wel in me op.
Je moet m’n bericht misschien nog eens lezen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Vreemdgaan is niet ergen dan een jong kind groomen op internet.
quote:
Je kan kindermisbruik niet verbloemen met vreemdgaan. Ik denk dus dat dat het plan niet was. Dat gezeur over vreemd gaan komt vooral van debielen als coldeweijer etc.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet m’n bericht misschien nog eens lezen.
Mijn punt was: verbloemen.
Natuurlijk. Net zoals men bij de Voice alle presentatoren toch echt wel wisten van het gedrag van hun collega's.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Discussie hierboven doet me ineens afvragen of echt níemand ook maar een greintje vermoeden had van iets 'vaags' (niet details zoals vingertips lol). Iets wat niet helemaal jofel leek of klonk. Nergens achter de schermen (toen er nog geen aanklachten waren dus) of iets thuis oid?
Helemaal niemand, helemaal niks?
Je bent nu op zoek naar iets....greintje....spoortje....vingertips...? Ik denk niet dat dit gedrag snel iemand in de omgeving opvalt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Discussie hierboven doet me ineens afvragen of echt níemand ook maar een greintje vermoeden had van iets 'vaags' (niet details zoals vingertips lol). Iets wat niet helemaal jofel leek of klonk. Nergens achter de schermen (toen er nog geen aanklachten waren dus) of iets thuis oid?
Helemaal niemand, helemaal niks?
Gebeurt natuurlijk heel vaak maar bij Thijs en omgeving krijg ik toch een ander gevoel. Geen idee waarom, eigenlijk.
Ik ben helemaal niet op zoek naar iets,quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent nu op zoek naar iets....greintje....spoortje....vingertips...? Ik denk niet dat dit gedrag snel iemand in de omgeving opvalt.
Jawel. Naar 'sporen' of omgeving niets had moeten kunnen weten. Lijkt me een dood eind.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek naar iets,. Ik vraag me gewoon hardop af of iemand niet iets gemerkt heeft of zou kunnen hebben en dan niet zo gedetailleerd als de vingertips, natuurlijk. Hoezo is dat zoeken naar iets?
True, maar dat was sowieso wel meer zichtbaar natuurlijk, zo achter de schermen met iedereen erbij. Vuurtje gaat dan snel rond.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net zoals men bij de Voice alle presentatoren toch echt wel wisten van het gedrag van hun collega's.
Hoezo is dat zoeken naar iets? Ik vraag toch geen bewijs? Het is gewoon iets dat ik mezelf hardop afvraag en niet een zoektocht naar iets dat ik bij de politie kan inleveren,quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jawel. Naar 'sporen' of omgeving niets had moeten kunnen weten. Lijkt me een dood eind.
Dan denk ik "lijkt me heel sterk want dan was er vast ingegrepen" Dit houdt zo'n figuur wss echt voor zichzelf.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo is dat zoeken naar iets? Ik vraag toch geen bewijs? Het is gewoon iets dat ik mezelf hardop afvraag en niet een zoektocht naar iets dat ik bij de politie kan inleveren,. Er is dus geen sprake van een ‘dood eind’ want dat impliceert dat ik een hele speurtocht inzet om iets, bijvoorbeeld bewijs, te verzamelen. Het is simpelweg ‘zou iemand iets geweten kunnen hebben?’.
Mijn irritatie is nu even op jou gericht. Dat was niet de bedoeling. Ik irriteer mij meer aan het eindeloze "wie ging met wie vreemd" gezeur hier.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo is dat zoeken naar iets? Ik vraag toch geen bewijs? Het is gewoon iets dat ik mezelf hardop afvraag en niet een zoektocht naar iets dat ik bij de politie kan inleveren,. Er is dus geen sprake van een ‘dood eind’ want dat impliceert dat ik een hele speurtocht inzet om iets, bijvoorbeeld bewijs, te verzamelen. Het is simpelweg ‘zou iemand iets geweten kunnen hebben?’.
Bij The Voice was ook niet ingegrepen. Er wordt vaker niet dan wel ingegrepen in dat wereldje verwacht ik. Kan toch gevolgen hebben voor jouw carričre als je niet met bewijs op de proppen kan komen. Bovendien kan het ook gewoon iets vaags zijn van ‘klopt dit wel?’ of ‘dit vind ik zelf een beetje raar maar het zal wel’ of zelfs ‘Thijs en Katja waren altijd al maf maar geen van beiden zal met een kind gaan sexten’. Dat soort dingen. Dan valt er niet zo weinig te stoppen maar enkel te beschuldigen. Tja, dat gaat meestal niet zo lekker.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan denk ik "lijkt me heel sterk want dan was er vast ingegrepen" Dit houdt zo'n figuur wss echt voor zichzelf.
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn irritatie is nu even op jou gericht. Dat was niet de bedoeling. Ik irriteer mij meer aan het eindeloze "wie ging met wie vreemd" gezeur hier.
Geen enkel idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Sinds wanneer geloven we ineens het schoothondje van Rachel van Galen, Guido van Story?
En die Sander Kleinenberg? die zit opgesloten in de kelder? Heeft geen enkele zeggenschap, laat staan een mening dat zijn vriendin hem bedriegt met zijn goede vriend en laat het maar gebeuren?
Het KAN, maar waarom zou iemand dat pikken en vooral nu het zo'n hot item rond Thijs is?
Het vermeende vreemdgaan van Noor en Thijs.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geen enkel idee waar je het over hebt.
Maakt het uit denk je?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Het vermeende vreemdgaan van Noor en Thijs.
Volgens mij geldt dit overal, niet alleen in dat wereldje.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij The Voice was ook niet ingegrepen. Er wordt vaker niet dan wel ingegrepen in dat wereldje verwacht ik. Kan toch gevolgen hebben voor jouw carričre als je niet met bewijs op de proppen kan komen. Bovendien kan het ook gewoon iets vaags zijn van ‘klopt dit wel?’ of ‘dit vind ik zelf een beetje raar maar het zal wel’ of zelfs ‘Thijs en Katja waren altijd al maf maar geen van beiden zal met een kind gaan sexten’. Dat soort dingen. Dan valt er niet zo weinig te stoppen maar enkel te beschuldigen. Tja, dat gaat meestal niet zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |