ik heb er pas een uur of 10 in kunnen stoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb Act 1 nu klaar met 35 uur onderweg. De tering, dit wordt 150+ in een enkele playtrough.
Ik kan het verkeerd hebben maar ik meen dat steam (of andere programma's) in de achtergrond ook druk bezig zijn met installeren waardoor de boel ook vertraagd kan worden. Zeker op niet SSD schijven en met games van 100+ gig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef vaarsuvius het volgende:
al 3 uur aan het downloaden, met mijn 8-10 Mb /s (volgens mij liegt die installer en is het meer 4-5) ik roep al jaren dat ik geen sneller internet nodig heb, maar misschien heb ik gewoon al jaren geen grote game meer gekocht
Het is inderdaad te makkelijk na een paar levels. (zeker vanaf level 5 als je extra attacks krijgt)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben maar ik meen dat steam (of andere programma's) in de achtergrond ook druk bezig zijn met installeren waardoor de boel ook vertraagd kan worden. Zeker op niet SSD schijven en met games van 100+ gig.
Maar ik speculeer maar wat. Ik vind die snelheid iig nog meer dan zat. Glasvezel heb ik gehad maar voor mijn gevoel zat daar niet zoveel verschil in met mijn huidige kabelconnectie
Ik ben zelf trouwens maar even gestopt met Baldur's Gate. Ik wacht even wat patches af en ga dan opnieuw beginnen op die hoogste moeilijkheidsgraad. Heb niet echt een gevoel van uitdaging met mijn huidige build. Alles smelt de hele tijd.
Praat met zijn vrouw.quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Enchanter het volgende:
Wat ik wel jammer vind is , dat quests open blijven staan die je niet meer te 'completen' zijn.
Ik moet één of andere paddestoelenplukker zoeken , die heb ik gevonden , maar hij is dood.
Quest blijft gewoon open staan.
Okay , ik zal eens kijken.quote:
het meeste zal engels zijn, vrees ikquote:Op zondag 3 september 2023 06:59 schreef Peejtur het volgende:
Speel dit soort spel voor het eerst. Zijn er nog, het liefst, Nederlandstalige handleidingen?
Khalik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt geen spel voor casual gamers (zoals ik) iig. Ik heb het even geprobeerd, maar ik kom al niet eens voorbij de eerste echte battle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde voor mij. Heb me net laten bijtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb Lae'zel, shadowbae en gale en ben zelf Gloomstalker ranger met, net als Lae'zel, 3 attacks. Alles smelt
Baldur's Gate 2 was tot Demon's Souls met Planescape: Torment mijn favo game. En nu heeft BG3 Bloodborn vervangen. Hier ga ik zo 200+ uur aan besteden
[ Bericht 19% gewijzigd door wdn op 03-09-2023 20:54:12 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik heb een paar quests gefailed omdat er iemand stierf, dat stond ook netjes in de logs en de quest werd afgesloten.quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Enchanter het volgende:
Wat ik wel jammer vind is , dat quests open blijven staan die je niet meer te 'completen' zijn.
Ik moet één of andere paddestoelenplukker zoeken , die heb ik gevonden , maar hij is dood.
Quest blijft gewoon open staan.
Kan wel nog.quote:Op zondag 3 september 2023 23:16 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb met een nieuw karakter Karlach pas laat opgehaald. Nu zijn de druids pleite en kan haar hart niet gefixt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nog een vraag is het nog ver als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. overheb.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 4 september 2023 17:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, waar dan? Behalve in Baldus Gate zelf dan, daar ben ik nog lang niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Er zijn zeker overeenkomsten qua mechanics natuurlijk, turn-based combat met vier speelbare personages, maar dan houdt het wel een beetje op. Dan zijn de Original Sin-games een stuk handiger qua vergelijkingsmateriaal.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef jogy het volgende:
Als je Wasteland 3 kan hebben qua mechanics is dit spel dan ook goed te doen?
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef jogy het volgende:
Ja maar ik heb alleen Wasteland 3 als vergelijkingsmateriaal. En alleen mechanics, niet sfeer of verhaal zeg maar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zijn zeker overeenkomsten qua mechanics natuurlijk, turn-based combat met vier speelbare personages, maar dan houdt het wel een beetje op. Dan zijn de Original Sin-games een stuk handiger qua vergelijkingsmateriaal.
Ik heb een chick op mijn werk en die is fucking achterlijk en kan het spel nog spelen. Los van de setting en het verhaal denk ik dat wasteland en BG 3 juist heel goed te vergelijken zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef jogy het volgende:
Check thanks. Al ging het niet perse om de complexiteit (al moet het wel leuk blijven) maar om de game feel in totaal. Turn based rpg vind ik meer een nadeel dan voordeel maar turn based strategy weer niet. Maar bij Wasteland is het verhaal en immersion gewoon zo lekker dat het relatief kleine nadeel van turn based rpg wegvalt. En alle signalen wijzen er op dat dit voor mij hier ook zo isquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb een chick op mijn werk en die is fucking achterlijk en kan het spel nog spelen. Los van de setting en het verhaal denk ik dat wasteland en BG 3 juist heel goed te vergelijken zijn.
Meerdere manieren om quests op te lossen, dialoogopties, turn based combat, top down view, "alignment", skills level, gear.
Natuurlijk staat BG3 dichterbij Divinity want dat is min of meer dezelfde enginge van dezelfde makers met letterlijk hun vorige game.Maar voor de rest is wasteland inderdaad hetzelfde straatje. Tenzij je nog achterlijker bent dan die eerdergenoemde chick waar ik mee werk maar dat lijkt mij sterk.
Zeg je vrije tijd maar gedagquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb hier ook de gok genomen en as we speak ben ik de game aan het downloaden.
tot over een 150 uurquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb hier ook de gok genomen en as we speak ben ik de game aan het downloaden.
Ik zit net over de 110 uur nu en ben nog niet voorbij act 2, heb 4 saves omdat ik steeds wat anders wil proberenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:54 schreef Cyan9 het volgende:
Zit op 125 uur en begin net aan act 3, toen ik begon had ik echt niet verwacht dat ik dit zo nice zou vinden. Echt top game.
Of verklein jezelf en loop via een gat of door de spaken heen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb de afgelopen dagen wat filmpjes gekeken en de mogelijkheden in deze game zijn echt énorm
Je kunt het zo gek niet verzinnen of het is mogelijk
Kaars meenemen, die neerzetten, je wapen erin doppen en voila, vuur op je wapen
Locked door? Geen probleem, stapel wat kisten, klim erop en je springt over de muur heen
En tal van dat soort dingen
Mwa, ik reload eigenlijk alleen bij een party wipe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
De fomo is wel heel sterk in deze, meerdere keren op save drukken tijdens een dialoog omdat ik bang ben dat m'n keuze gevolgen heeft voor m'n teammates.
Ja op level 2 sla je nog weinig deuken in pakjes boter, pas vanaf level 4 ofzo ga je een beetje los qua combat. Maar je kunt best veel doen zonder in schermutselingen te raken. Mooiste is als je ook iemand hebt met wat charisma/persuasion, daarmee kun je heel veel relatief vijandige gebieden gewoon in en kun je al behoorlijk wat voortgang boeken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:56 schreef jogy het volgende:
Ik moet ook ff leren om gevechten gewoon uit de weg te gaan. Ben nu level 2 en wordt elke keer in elkaar gemept door een groepje in een oude ruïne.
Zal ik doen, al is de tip die ik nu nodig had dat ik gewoon die ene deur zonder quest objectives lekker dicht moet laten en weg moet lopen. En ik heb nu 2 rogues in mijn groepje dus moet die ander eruit schoppen want ik ben er ook eentje. Misschien niet de beste beginners class maar okquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op level 2 sla je nog weinig deuken in pakjes boter, pas vanaf level 4 ofzo ga je een beetje los qua combat. Maar je kunt best veel doen zonder in schermutselingen te raken. Mooiste is als je ook iemand hebt met wat charisma/persuasion, daarmee kun je heel veel relatief vijandige gebieden gewoon in en kun je al behoorlijk wat voortgang boeken.
Laat maar weten wanneer je wat tips nodig hebt
Je kunt straks ook gaan multiclassen, dat werkt prima. Verder is het niet erg om dezelfde class te hebben, wel is het dan aan te raden om qua subclass nog een beetje onderscheid te behouden. Sowieso is Sleigh of Hand onmisbaar imho.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal ik doen, al is de tip die ik nu nodig had dat ik gewoon die ene deur zonder quest objectives lekker dicht moet laten en weg moet lopen. En ik heb nu 2 rogues in mijn groepje dus moet die ander eruit schoppen want ik ben er ook eentje. Misschien niet de beste beginners class maar ok.
In die ruïne ben ik op een gegeven moment ook maar weggelopenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal ik doen, al is de tip die ik nu nodig had dat ik gewoon die ene deur zonder quest objectives lekker dicht moet laten en weg moet lopen. En ik heb nu 2 rogues in mijn groepje dus moet die ander eruit schoppen want ik ben er ook eentje. Misschien niet de beste beginners class maar ok.
Ja ik mag nu idd subclassen, dat is wel nice. Maar mijn groepje inclusief dat boze groene wijf is wel beter gebalanceerd wat alles betreft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt straks ook gaan multiclassen, dat werkt prima. Verder is het niet erg om dezelfde class te hebben, wel is het dan aan te raden om qua subclass nog een beetje onderscheid te behouden. Sowieso is Sleigh of Hand onmisbaar imho.
Volgens mij ben ik nu dezelfde groep tegen gekomen maar zijn ze gewoon vriendelijk. Niet 100 procent zeker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
In die ruïne ben ik op een gegeven moment ook maar weggelopen
Na keer op keer volledig kansloos afgemaakt te zijn.
Maar ik ben ook een n00b met turnbased combat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |