SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Bosch echt zo'n serie die contant wel goed is, maar nooit echt geweldig wordt.
Ik zou dus zeggen: 7/10
Bedankt voor het lezen.
Ik ken James Nesbitt niet, maar nu ik hem zie (via Google Images) zie ik wel gelijkenis, ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Vind jij Titus Welliver ook zo lijken op James Nesbitt?
Stevig stuk proza. Misschien moet je reviews gaan schrijven voor een krant of zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Bosch echt zo'n serie die contant wel goed is, maar nooit echt geweldig wordt.
Bedankt voor het lezen.
contant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het lezen.
Messentrekkersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
Heerlijk ordinair!!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
KABBELJAUWEDquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
Best een riskante take op basis van deze foto maar denk dat ik haar wel zou doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
De Griekse rechter zo te lezen ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
Welkom in de VBL SC. Dit is echt het afvoerputje van den FOKS. (mede daarom post ik hier veelvuldig)quote:
Wanneer begon jouw voorliefde voor abrikozentaart trouwens?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is vandaag wereldkattendag
Ga je Benji goed verwennen? @:ggmm
Uiteraard!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is vandaag wereldkattendag
Ga je Benji goed verwennen? @:ggmm
Daar hebben ze alleen ray-ban zonnebrillen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef KingRoland het volgende:
ik zoek naar een zonnebril op de website van ray-ban nu boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |