Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.Staat gewoon op wikipedia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check deze @aTypisch
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.ja dat is true manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nice. Ik ga dit weekend ook maar eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oppenheimer: 8.8/10.
@:ggmm @:caland @:coco @:scrummie
Misschien kun je samen met @Caland?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dit weekend ook maar eens.
hey ik heb een leuk topic ideequote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.
Samen met een FOK!ker naar de bioscoop gaan is wel een risico.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met @:caland?
Ik vind het een beetje veren in elkaars reet stoppenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey ik heb een leuk topic idee
wat nou als we per club je favoriete users doen zeg maar
Mijn favo Ajacieden
Mijn favo Feyenoorders
etc. etc
is dit leuk
jij mag iets anders in mijn reet stoppenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje veren in elkaars reet stoppen
Maar als het jou leuk lijkt kan je dit altijd doen natuurlijk
Wowquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.
Het Portugese/Chinese Dragon Oriental FC lijkt mij wel wat voor Rolandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker en gezond!
voor welke club ben jij eigenlijk
ik heb een boektip voor je, al is het meer een sequel met het zelfde onderwerpquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?
halloquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat gewoon op wikipedia.
Check deze @:atypisch
Ola. Lang niet gezien hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Portugese/Chinese Dragon Oriental FC lijkt mij wel wat voor Roland
weinig aan het stacken, skere tijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hallo
ben jij nog sats aan het stacken?
JAAAAAA @Cocoquote:Antonio Mateu Lahoz heeft een opvallende carrièreswitch gemaakt. De 46-jarige oud-scheidsrechter is vanaf komend seizoen te zien als analist op de Spaanse televisie. Lahoz, die op het laatste WK tussen het Nederlands elftal en Argentinië liefst achttien kaarten trok, werd eind vorig seizoen in Spanje gedwongen om te stoppen als scheidsrechter.
De beste club van nederlandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker en gezond!
voor welke club ben jij eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |