Dit kan echt nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Nicky Degrendele best wel een knappe vrouw.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
Wat heb jij ingenomen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:02 schreef Columbiafan het volgende:
als het er om gaat jaquote:
Wat zei hij?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Hesters is snoeihard voor “die Nederlander”.
En dan denken dat hij ehm een lesje geleerd heeft, terwijl Buchli volgens mij maar 1 doel had daarna, dat is de Belg eruit krijgen en dat lukt ook. Wie is er nu de baasquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat die voor niemand opzij gaat en dat die dom was en zelf viel.
Als je enkel naar de kampioenschappen kijkt, EK 2019quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij voor het laatst een sprinttoernooi dat er toe deed verloren?
Tjaquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat die voor niemand opzij gaat en dat die dom was en zelf viel.
Als ze maar niet vallen, dan vindt er een hercategorisering plaatsquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat ook niet geweldig vooruit gaan vrees ik.
Vorig jaar van Paul.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het idee is goed maar het is te veel afgezet tegen het normale programmaquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:17 schreef noodgang het volgende:
Dit is echt al de zoveelste scratch categorie die voorbij komt. Niet te doen
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Champions League verloor hij ook regelmatig, maar een kampioenschap is blijkbaar toch wat anders..quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De integrale staat niet meer online, maar hier werd Harrie gekleineerd.
Als dat bij de Duitsers was, had ik dat wel kunnen verklarenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:43 schreef hhh38 het volgende:
Is dat een noodvoorwiel bij de Fransen? Lijkt recht van een stadsfiets te komen.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Als dat bij de Duitsers was, had ik dat wel kunnen verklaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |