wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongen
Zelf maken dan maar?
dieet? why?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar fuck, dieet
en dieet gaat voor. Dus geen pizza
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino'squote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.
In spanje wel domino's gehad. dat was echt de goorste pizza die ik ooit heb gehad
Deze man weet. Crème fraiche ipv tomatensaus is echt zoveel beterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
het is gewoon te ver voor dat scootertjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino's
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is gewoon te ver voor dat scootertje
Ik woon in een dorp, dus de bezorgopties zijn hier beperkt. Denk niet dat dat met het zuiden te maken heeft.
Ik dacht dat jij een slanke den was?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik van Michelin mannetje wil veranderen in een slanke den
Maar goedgeen pizza voor mij
nou oke.quote:
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een slanke den was?
[..]
nou oke.
wanneer gaan we ontbijten?
ik heb de komende weken ook extreem veel tijdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressInteressante vraag, volgens mij wonen we extreem ver van elkaar vandaan
Herkenbaar hoor. In mn dorpje had ik ook maar de keuze uit 1 pizzaria ofzo. (of iig 1 waarvan de pizza's te eten waren, maar zelf samenstellen kon niet).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.
In spanje wel domino's gehad. dat was echt de goorste pizza die ik ooit heb gehad
mijn favo pizaaria heeft een nieuwe eigenaar gekregen en is uit het dorp verhuisd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. In mn dorpje had ik ook maar de keuze uit 1 pizzaria ofzo. (of iig 1 waarvan de pizza's te eten waren, maar zelf samenstellen kon niet).
In dat opzicht heeft een stad wel wat voordelen....
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn favo pizaaria heeft een nieuwe eigenaar gekregen en is uit het dorp verhuisd.
Die bezorgd hier wel nog, maar de kwaliteit is wel wat minder geworden.
en zijn wel nog 3 shoarma boeren als optie
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richtingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.
Waarom zijn die er zoveel??alsof het hele dorp alleen maar kebab en shoarma wil.
Zuuperds.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.
Waarom zijn die er zoveel??alsof het hele dorp alleen maar kebab en shoarma wil.
nou wel zin in donerquote:
Mn dorpje had alleen een frietkraam.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richting
en een frituur die bezorgd en een chinees.
Wij hebben hier allesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richting
en een frituur die bezorgd en een chinees.
Ja, maar ik heb de afspraak om helemaal niks sociaal te doen de deze en volgende weekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de komende weken ook extreem veel tijd
daarna heb ik ook nog vrijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de afspraak om helemaal niks sociaal te doen de deze en volgende week
Wow. Ik had je redelijk hoog zitten maar dit valt mij toch tegen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze man weet. Crème fraiche ipv tomatensaus is echt zoveel beter
Je hebt het duidelijk nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Ik had je redelijk hoog zitten maar dit valt mij toch tegen hoor.
de sushi zaken die het hier hebben geprobeerd zijn wel redelijk snel op de fles gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn dorpje had alleen een frietkraam.
Dorp 5km verderop heeft volgens mij nog maar 1 shoarma zaak. Dat waren er vroeger ook 3 ofzo. Iets verderop ligt nog wel een shoarma zaak en 1 "sushi"zaak waar je kunt afhalen. En een boel chinezen in de omgeving. Maar dat is het volgens mij ook wel.
Er is ook een sushizaak uit Venlo die bezorgt. Die schijnt wel goed te zijn (bij ons dan he)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de sushi zaken die het hier hebben geprobeerd zijn wel redelijk snel op de fles gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |