ik dacht al, dat is niks voor jou, daar ben je veel te lief voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... dat is gemeen om te doen
Doen, is tof. Ook World War Z is geweldig. Het boek dan, de film lijkt in niks op het boek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh die heb ik voorbij zien komen. Wil ik altijd nog een keer lezen
Nice! Wist niet dat er een boek van is!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen, is tof. Ook World War Z is geweldig. Het boek dan, de film lijkt in niks op het boek.
Ik wist het wel, maar ik heb het niet gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wist niet dat er een boek van is!
De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wist niet dat er een boek van is!
Oooh wat vet!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:
[ afbeelding ]
Maar het boek is totaal anders van toon en vele malen beter
The Godfather. Boek is te prentieus met onnodig veel filler hoofdstukken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Het boek was goede inspiratie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
Als ik verder naar de menukaart kijk heb ik wel zo mijn twijfels of alle andere pizza's wel "traditioneel Napolitaans" zijn, maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
Alleen jammer dat het in zwolle isquote:
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in zwolle is
nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?
Vanavond wokken. Tis geen pizza maar ook lekker
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet.
De pizzaria hier had vroeger een pizza met creme fraiche en zalm, dat was wel mijn favoriet, maar die is van het menu gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |