De spoeling wordt dun inmiddels na alle ontslagen en misbruik/omkoping/incompetentie/verkrachting schandalenquote:Op maandag 13 november 2023 10:28 schreef Szura het volgende:
David Cameron duikt ineens op in Downing Street lol, wordt die nu weer minister?
True dat.quote:Op maandag 13 november 2023 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Er zijn maar weinig carrieres waarin het weinig uitmaakt als je zo vaak ontslagen wordt, maar in de politiek en als voetbaltrainer lijkt het weinig uit te maken.
Schaamteloos vooral.quote:Op maandag 13 november 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
Wel dapper dat Cameron zich daar nog durft te vertonen.
Begrijp dat ie minister van BuZa wordtquote:Op maandag 13 november 2023 10:28 schreef Szura het volgende:
David Cameron duikt ineens op in Downing Street lol, wordt die nu weer minister?
Dat is een gerucht momenteel, ja.quote:Op maandag 13 november 2023 11:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Begrijp dat ie minister van BuZa wordt
Aan de andere kant, er zijn 350 Tory MPs en god weet hoeveel Lords. Normaal gesproken halen ze kabinetsleden daarvandaan, maar Cameron is geen van beiden. Toch wel opmerkelijk, hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De spoeling wordt dun inmiddels na alle ontslagen en misbruik/omkoping/incompetentie/verkrachting schandalen
Daarom maken ze hem snel even Lordquote:Op maandag 13 november 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wist niet dat je al niet-MP minister kon worden in het VK.
Zoals alles in het VK is dit niet in een wet vastgelegd, maar gaat het op basis van traditiesquote:Op maandag 13 november 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wist niet dat je al niet-MP minister kon worden in het VK.
Was Cameron zo slecht dan? In mijn beleving was hij in elk geval een stuk capabeler dan praktisch al zijn opvolgers na hem.quote:
Cameron is verantwoordelijk voor Brexit, het was zijn poging om de ruk naar rechts in zijn partij een halt toe te roepen. Hij is ook verantwoordelijk voor het hele Austerity programma wat alleen maar ellende heeft gebracht.quote:Op maandag 13 november 2023 11:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Was Cameron zo slecht dan? In mijn beleving was hij in elk geval een stuk capabeler dan praktisch al zijn opvolgers na hem.
350 MP's en bijna 200 ministers (minister is hier meer staatssecretaris) en andere politieke benoemingen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er zijn 350 Tory MPs en god weet hoeveel Lords. Normaal gesproken halen ze kabinetsleden daarvandaan, maar Cameron is geen van beiden. Toch wel opmerkelijk, hoor.
Hij is verantwoordelijk voor het referendum (waar al veel langer om gezeurd werd), maar hij heeft zelf campagne gevoerd tegen de brexit. Om hem dan de hele brexit aan te rekenen gaat mij wat ver.quote:Op maandag 13 november 2023 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Cameron is verantwoordelijk voor Brexit, het was zijn poging om de ruk naar rechts in zijn partij een halt toe te roepen. Hij is ook verantwoordelijk voor het hele Austerity programma wat alleen maar ellende heeft gebracht.
De kwalificatie slecht, na Johnson en Truss, is aan inflatie onderhevig geweest, natuurlijk.
Zijn regering, zijn verantwoording, he? Vergeet niet dat dit een systeem is waar een partij alle macht heeft en dat er niemand boven of naast de PM staat in het VK. Hij is geen Rutte die een coalitie heeft, natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2023 12:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij is verantwoordelijk voor het referendum (waar al veel langer om gezeurd werd), maar hij heeft zelf campagne gevoerd tegen de brexit. Om hem dan de hele brexit aan te rekenen gaat mij wat ver.
Dat vind ik dus te kort door de bocht. Natuurlijk heeft hij wel mensen boven zich, hij kan namelijk ook ontslagen worden als partijleider. Wat mij betreft zijn figuren als Johnson veel meer verantwoordelijk. En het Britse volk zelf ook, dat dit referendum ook heeft geëist en daarna ook nog eens voor heeft gestemd.quote:Op maandag 13 november 2023 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn regering, zijn verantwoording, he? Vergeet niet dat dit een systeem is waar een partij alle macht heeft en dat er niemand boven of naast de PM staat in het VK. Hij is geen Rutte die een coalitie heeft, natuurlijk.
Het Britse volk heeft nooit een referendum geeist en meer dan de helft wil nu een nieuw referendum, dat gaat er niet komen. Het is gewoon een bananen republiek qua democratie.quote:Op maandag 13 november 2023 12:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat vind ik dus te kort door de bocht. Natuurlijk heeft hij wel mensen boven zich, hij kan namelijk ook ontslagen worden als partijleider. Wat mij betreft zijn figuren als Johnson veel meer verantwoordelijk. En het Britse volk zelf ook, dat dit referendum ook heeft geëist en daarna ook nog eens voor heeft gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |