Ze mogen mij een nekschot geven zodra ik dat ga zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
Ik ga dat net als 'Houdoe' niet overnemen
En bij 'wablief' ook ?Iquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze mogen mij een nekschot geven zodra ik dat ga zeggen
Die komt nooit voorbij, dus nee zal niet gebeuren.quote:
dit heb ik vorige jaar zomer geleerdquote:
In de trant van "ons Vaake"quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt nooit voorbij, dus nee zal niet gebeuren.
Heb meer met met 'ons'...........
Werkt altijd hequote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit heb ik vorige jaar zomer geleerd
Ik ga aanrijden naar ons mam.quote:
Nu moet je niet teveel gaan vragen van mensen op maandagquote:
Houdoequote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
Pullup kan dat primaquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet je niet teveel gaan vragen van mensen op maandag
Houdoe he!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
Daar kwam ik pas achter toen ik in Arnhem ging studeren. Werd hard uitgelachen toen ik vertelde te zijn aangeredenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga aanrijden naar ons mam.
Mijn eerst vraag was waarom hij die mam gaan aanrijden en daarna wie die ons was
En terechtquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kwam ik pas achter toen ik in Arnhem ging studeren. Werd hard uitgelachen toen ik vertelde te zijn aangereden
Typen gaat gelukkig nog goed.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij heb ik mijn nek gebroken op de trampoline
Verdorie, dit was ik net aan het typenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:02 schreef cafca het volgende:
[..]
He loves it when a plan comes together?
Ik werd net gebeldquote:
quote:
quote:
Niet?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie ook niet met zijn nek
Dit kan toch niet in de vs zijn?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
En dit is een recensie
[ twitter ]
Andere hoeken of reacties moetje maareven zoeken, het is een heel ballet
Ja ik zag ook al de opmerking langskomen dat dit nu net de reden was waarom die boot lui meestal voor wapenbezit zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet in de vs zijn?
Ik mis een spervuur aan kogels.
Snap alleen nog niet waarom die ene zwarte dood moest van die rednecksquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zag ook al de opmerking langskomen dat dit nu net de reden was waarom die boot lui meestal voor wapenbezit zijn
Makkiesquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax treft FC Astana (Kazachstan) of Ludogorets (Bulgarije).
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit heb ik vorige jaar zomer geleerd
Je hebt het gisteren zeker niet gezien?quote:
neequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het gisteren zeker niet gezien?
ja zekerquote:
waaahhhh echtquote:
hmmmmquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax treft FC Astana (Kazachstan) of Ludogorets (Bulgarije).
Ga nou niet zeggen dat roeiers bang zijn voor een beetje extra water?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
Nou die roeiers zijn eindelijk van hun stormplek op de berg af kunnen dalen en inderdaad het meer is overstroomt gisteren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kaplaarsjes aan en gaanquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat roeiers bang zijn voor een beetje extra water?
Binnenkort is de helft van je team zwangerquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:40 schreef pullup het volgende:
Wel mooi, ze posten gewoonlijk behoorlijk veel en meestal jaloersmkende foto's.
De laatste dagen niks en dan weet je dat het mis is daarboven op de berg
zo dan ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
Nou die roeiers zijn eindelijk van hun stormplek op de berg af kunnen dalen en inderdaad het meer is overstroomt gisteren
is.dat.sneeuw?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
Ik durf er niets zinnigs over te zeggenquote:
Iets onzinnigs dan?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik durf er niets zinnigs over te zeggen
Ja maar ze slapen daar op 2500 meter, op hoogte, dus zo raar is dat nietquote:
waar is dit ook al weer?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar ze slapen daar op 2500 meter, op hoogte, dus zo raar is dat niet
Ook maar niet. Maar ik ga in elk geval naar een van die wedstrijden toe, degene die in Amsterdam wordt gespeeld. Als we kaartjes kunnen krijgen. Op de een of ander manier denk ik dat dat geen probleem zal zijnquote:
In Oostenrijkquote:
Haha ja tegen die Kazakken moet wel lukkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook maar niet. Maar ik ga in elk geval naar een van die wedstrijden toe, degene die in Amsterdam wordt gespeeld. Als we kaartjes kunnen krijgen. Op de een of ander manier denk ik dat dat geen probleem zal zijn
Waarom moet dat geen probleem zijn? Iedereen wil deze afgang toch zien?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook maar niet. Maar ik ga in elk geval naar een van die wedstrijden toe, degene die in Amsterdam wordt gespeeld. Als we kaartjes kunnen krijgen. Op de een of ander manier denk ik dat dat geen probleem zal zijn
quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet dat geen probleem zijn? Iedereen wil deze afgang toch zien?
Ohhh ja ik snap het nu.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
In Oostenrijk
[ afbeelding ]
Op het meer roeien en met de kabelbaan naar boven naar Dachstein Krippenstein.
[ afbeelding ]
Ja wat? Met deze selectie hebben ze weinig in Europa te zoeken.quote:
Bergius blijftquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat? Met deze selectie hebben ze weinig in Europa te zoeken.
Er MOET nog wel het e.e.a. bij. Niet alleen maar weg.
Ook berghuis lijkt nu weer te gaan.
Moet het nog maar zien. Klaassen zie ik ook nog wel vertrekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Vandaag voor het eerst een "Too Good To Go" brood/groente/fruit-pakket gekocht... best wel een hoopTof, hoe duur was deze? Ik heb wel de app maar ben er nog niet actief mee geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
¤3,99quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof, hoe duur was deze? Ik heb wel de app maar ben er nog niet actief mee geweest
Goede deal jaquote:
Ik wou er niet over beginnen, maar idd .. eens kijken wat ik er verder nog mee kan maken... Heb net al appelmoes gemaakt , want ik eet nooit appelsquote:
Vandaag voor het eerst een "Too Good To Go" brood/groente/fruit-pakket gekocht... best wel een hoopWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook een topic van![]()
![]()
Je kan ook een deel door de appelmoes prakken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:47 schreef chufi het volgende:
ff snel gekeken hoe ananas te bewaren... dus maar besloten om m aan te snijden en in stukjes de vriezer in voor bv een smoothie ..
Denk dat ik straks patat met appelmoes en nog een snack of zo ga eten....quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan ook een deel door de appelmoes prakken.
Goede combinatie
Ik ga ook even een zak patatjes halen bij de AHquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik straks patat met appelmoes en nog een snack of zo ga eten....
Een kroket en dan die kroket uithollen en vullen met appelmoesquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen kroketten meer..quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zat niet allemaal in het verrassingspakketquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
Appelmoes met bruine bonen, spek en spinazie
Maar het ligt wel op mijn bordquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zat niet allemaal in het verrassingspakket
Dat maakt het afquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze vliegen ook gewoon een stukje de lucht in![]()
Heer aloa.quote:
Wel rustig,had vandaag eigenlijk naar het skûtsjesilen geweild maar dat ging niet door.quote:
Vanwege de harde wind?quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel rustig,had vandaag eigenlijk naar het skûtsjesilen geweild maar dat ging niet door.
Met jullie?
Yep,het waaide te hard.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanwege de harde wind?
Gaat hier wel verder.
Al wel geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel rustig,had vandaag eigenlijk naar het skûtsjesilen geweild maar dat ging niet door.
Met jullie?
Ik hoop woensdag Terhorne en donderdag Langweer.quote:
En ze klappen nogal eens om.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop woensdag Terhorne en donderdag Langweer.
Echt? dacht dat het redelijke platbodems warenquote:
Zijn het ook.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt? dacht dat het redelijke platbodems waren
quote:
Der keet ein skutsje omquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn het ook.
Dit was zaterdag.
https://www.omropfryslan.(...)n-heerenveen-omsloeg
Ik wou het niet zeggenquote:
Ze mogen wel door.Is ook altijd wel mooi om te zien hoe ze zo`n ding weer vlot trekken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:49 schreef pullup het volgende:
Mogen ze dan wel door de volgende dag of zijn ze af?
Exclusief.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga meteen een halen.
Is dat inclusief beeldschermen en computers?
Gaat er vaak fanatiek aan toe tochquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen wel door.Is ook altijd wel mooi om te zien hoe ze zo`n ding weer vlot trekken.
Ja dat lijkt me een beste klusquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen wel door.Is ook altijd wel mooi om te zien hoe ze zo`n ding weer vlot trekken.
Als ze bijna gaan botsen is altijd leuk.Dan komen er protesten.quote:
Mooie reacties.quote:
Je kan kiezen uit 3 of 5 beeldenschermmounts. Bij 5 wordt het 4000 dollar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga meteen een halen.
Is dat inclusief beeldschermen en computers?
Ik heb dat nog wel ergens liggen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan kiezen uit 2 of 5 beeldenschermen. Bij 5 wordt het 4000 dollar.
Sorry, las niet goed, mijn bericht aangepast.quote:
Op 11 minuten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een beste klus![]()
Heb voldoende roeibootjes weer overeind geholpen en die zijn mini vergeleken met dat, en ook dat is zwoegen
Jij komt van daar,quote:
Mooi werkquote:
Mooiquote:
Vroeger vervoerden ze stront.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij komt van daar,
waarom hebben ze ooit de baksteen genomen als basis van die boten? Omdat die zo lekker drijven of?
Dat zal vast nuttig zijn geweest.quote:
Omdat ze ook in ondiep water voeren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal vast nuttig zijn geweest.
Maar nog steeds, die dingen lijken echt op een baksteen. Waarom een niet iets sneller ontwerp?
Blijf het een raar ontwerp vindenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ze ook in ondiep water voeren.
Damn, dat ziet er geweldig en beangstigend uitquote:
Zullen jou eens in de kerstboom hangenquote:
maar ik geef geen licht ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen jou eens in de kerstboom hangen
Vandaag voor het eerst een "Too Good To Go" brood/groente/fruit-pakket gekocht... best wel een hoopMooi pakket voor weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de app ook even gehad, maar er nooit iets mee gedaan, omdat ik denk dat er gezinnen zijn die veel meer behoefte hebben aan zo'n voordelig pakket dan ik.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar zijn opties voor om dat te regelenquote:
Mjah als ze het anders weggooien ben ik niet perse geneigd het te laten lggenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi pakket voor weinig.
Ik heb de app ook even gehad, maar er nooit iets mee gedaan, omdat ik denk dat er gezinnen zijn die veel meer behoefte hebben aan zo'n voordelig pakket dan ik.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn opties voor om dat te regelen
Aanstellertquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)t-gewoon-niet-391937
Gooi je dan niet zelf alsnog de helft weg?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah als ze het anders weggooien ben ik niet perse geneigd het te laten lggen
Hier hangt het wel van het pakket af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je dan niet zelf alsnog de helft weg?
Nee dat snap ik, daarom is het ook goed dat ze dit hebben bedacht, die Too good too go pakketten zijn hier altijd binnen no time gereserveerd, dus hier is er voldoende vraag naar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah als ze het anders weggooien ben ik niet perse geneigd het te laten lggen
Modder gooien is heel beschaafdquote:
quote:
Wel mooi om te zienquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
Baanwielrennen kijken zo
Wel een goede televisie sport
Jij raakt het water toch niet als trainer?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)en-zwemmen-afgeraden
Getsie
WK baanwielrennen en volgens mij vanavond ook de sprint met Nederlandse kansenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien
Waar gaat het om?
Op Eurosport?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WK baanwielrennen en volgens mij vanavond ook de sprint met Nederlandse kansen
Ik zwem nog wel eensquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij raakt het water toch niet als trainer?
Ook wel op de stream van de nos te zien.quote:
Daar heb je van die grote dingen voor, vol met chloor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zwem nog wel eens
maar nu even niet
Neh te drukquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je van die grote dingen voor, vol met chloor.
Zwembaden heet dat geloof ik.
Shit. Jammer voor veel mensen, juist nu er mooier weer aan komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
Getsie
Stuk over die tri-athleten van van de week gelezen?quote:
Oh jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk over die tri-athleten van van de week gelezen?
Daarom, niets aan de hand, je kan gewoon gaan zwemmen.quote:
Een stolletje kan altijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Ik heb maar eens een kerststolletje gekochtik dacht, kan wel met dit weer. En nu schijnt de zon
Lekker ite.quote:
Deze zag je je van mijlenver aankomen.quote:
Ben je nu weer weggelopen zonder te betalen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
Ik kwam er ook achter dat Jan Linders een onderdeel wordt van Albert Heijn. Vond dat vorige week al zo vreemd maar nu was ik bij een andere supermarkt en die werd ook al Albert Heijn. Toen begon er iets te dagen.
Jumbo is een beetje klaar met hun expansiedrift lijkt het.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
Ik kwam er ook achter dat Jan Linders een onderdeel wordt van Albert Heijn. Vond dat vorige week al zo vreemd maar nu was ik bij een andere supermarkt en die werd ook al Albert Heijn. Toen begon er iets te dagen.
Nee nee keurig betaaldquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nu weer weggelopen zonder te betalen?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
AH niet schijnbaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jumbo is een beetje klaar met hun expansiedrift lijkt het.
Dat was afgelopen weekend ook in Parijs, daar zou een open water wedstrijd zwemmen in de Seine zijn als een soort kick off voor de OS volgend jaar ... ging niet door dusquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
Getsie
Het is gemengd met gehandicapte wedstrijden , dus soms zie je de iemand met 1 been fietsenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
WK baanwielrennen en volgens mij vanavond ook de sprint met Nederlandse kansen
Dat hebben we hier met de Poiesz.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:44 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Jan Linders had nog wel een beetje een dorps gevoel.
Op NPO3 en op Eurosport 1quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel op de stream van de nos te zien.
Over 7 minuutjes zou het beginnen
Nog nooit van gehoord zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hebben we hier met de Poiesz.
Dikke wildwest op de baan nuquote:
Zit voornamelijk in het noorden.Jan Linders ken ik van een snoepfabriek waar ik gewerkt heb.quote:
Nope....maar ik ben ook al 20 jaar ofzo niet meer in Friesland geweest.quote:
De Spar zit hier in het centrum met een to go concept.Altijd wel druk daar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Hier heb je nog de Spar die wat dorpswinkeltjes heeft maar dat is wel iets landelijks toch?
Spar is wel stokoud.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Hier heb je nog de Spar die wat dorpswinkeltjes heeft maar dat is wel iets landelijks toch?
Hier in het dorp zit er ook eentje. Ik kom er zelden maar wel handig voor pakketjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Spar zit hier in het centrum met een to go concept.Altijd wel druk daar.
AH in 1887.quote:
Die hebben we hier niet.quote:
Denk het niet.quote:
Weet ik.quote:
Had je eerder moeten doen danquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Ik heb maar eens een kerststolletje gekochtik dacht, kan wel met dit weer. En nu schijnt de zon
Hier 30.quote:
Iedereen die kaas eet gaat doodquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie al dat kaas dodelijk voor je is?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ende-kazen~a775a33a/
En eerder dan mensen die geen kaas eten blijkbaarquote:
Gestorven in het harnas.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ermee dreigen kan je al een gele kaart opleverenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Even kijken of er niet iemand in een witte jas met een groot schepnet uitstapt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:25 schreef D. het volgende:
Stopt net een busje voor de deur, kreeg ik een melding dat mijn pakketjes geleverd waren
Ze hebben ze naar je deur toe gesmeten?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:25 schreef D. het volgende:
Stopt net een busje voor de deur, kreeg ik een melding dat mijn pakketjes geleverd waren
Nee, daarna alsnog uitgestapt en naar de voordeur gelopenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben ze naar je deur toe gesmeten?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, daarna alsnog uitgestapt en naar de voordeur gelopen
Benieuwd wat ie had gedaan als we niet thuis waren geweestquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]Ze hebben hun volgorde niet op orde
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
Bijna jankende wielrenster![]()
"Je baalt hier echt van geloof ik " ? <- vraagsteller
Dikke tranen
Ik dacht al wat nu weer ook echt alles is slechtquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ze herpakte zich wat en mompelde iets over leer momentjesquote:
Netjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze herpakte zich wat en mompelde iets over leer momentjes
Iedereen die geen kaas eet ookquote:
Dan neem ik nog een plakjequote:
En die hebben nooit kaas gegetenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En eerder dan mensen die geen kaas eten blijkbaar
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En die hebben nooit kaas gegeten
Treurig leven dan
Dat weten wij, maar zij hebben er geen kaas van gegetenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En die hebben nooit kaas gegeten
Treurig leven dan
quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
Effe schrap zetten en dan....
[ twitter ]
laat ook maar
Leven is dodelijk, maar een leven zonder kaas is geen leven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Niet slecht, ik zag net het origineelquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze gaan nog steeds los op de 'Alabama boat brawl' van vanochtend
[ twitter ]
Ik ga stuk om al die reactiesquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Niet slecht, ik zag net het origineel
quote:
quote:
De sprinter is wereldkampioen gewordenquote:
Die doen dat wel vaker toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
De sprinter is wereldkampioen geworden
Deze wel jaquote:
Hey Lotte.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hallo. Groetjes moet ik doen van @:Dr.Mikey
Ik lees wel mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ff iemand waarvan ik weet dat ik hem 100 procent kan vertrouwen, was wel even needed.
Oké, hopelijk niet voor altijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een paar restricties.
Tijd niet gesproken idd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oké, hopelijk niet voor altijd.
Daarom deed je dat, je kent me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
I know en dat gaf al een fijn gevoel.
carpe noctemquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Daarom deed je dat, je kent me.
Eens maar ook veel gedoe. Sommigen proberen mij nu een ban aan te smeren. Ach ja. We hebben een uitgesproken mening. Ik hou daarvan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel jammer hoor vaak als het gezel is.
Dat gaat hier wel prima,Soul binnenkort een kleine ban,euh vakantie bij vrienden bij haar.En de rest is ook bijna aan vakantie toe.Dit weekend was er er een festival in de buurt waar het 1 grote modderbende was.quote:
Eh .. huh. Ik niet. dusch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens maar ook veel gedoe. Sommigen proberen mij nu een ban aan te smeren. Ach ja. We hebben een uitgesproken mening. Ik hou daarvan.
Nogmaals,ik lees mee.En tja dat kan overal gebeuren.Maar dat ze met dozen naar buiten lopen is wel apart. En het rond deze deze tijd is het geen inval.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bij mij thuis is het best wel oké op 1 ding na maar dat komt goed en heb je vast gelezen.
Ik heb het over 1 van mijn katten. Dag 7 weg. Ik probeer de emotie te blokken dus praat er minder over dan de vorige keer dat ze weg was. We gaan het zien. Alle nodige acties ondernomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nogmaals,ik lees mee.En tja dat kan overal gebeuren.Maar dat ze met dozen naar buiten lopen is wel apart. En het rond deze deze tijd is het geen inval.
Hey dame,ik moet bij jou steeds aan dit nummer denken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh .. huh. Ik niet. dusch.
Goed - ik hoor hier wel te posten, als 40+ - jij ook @:Charlotte-007 ?![]()
Ook slaap lekker, zal ik maar zeggen.
P.S. ik weet echt nog steeds niet waarom je dit denkt. En dat ik dat zou zijn.
Ik ken je niet eens (echt)![]()
P.S2: iemand een banaanvraag doen, is er zelf 1 krijgen. Zo was het toch altijd - op Good Ol' FOK!?
heb je nog een linkje of zo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey dame,ik moet bij jou steeds aan dit nummer denken.
Heb ik ook gelezen.En ook de buuf haar reactie.Heel triest maar maar kan altijd goed komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb het over 1 van mijn katten. Dag 7 weg. Ik probeer de emotie te blokken dus praat er minder over dan de vorige keer dat ze weg was. We gaan het zien. Alle nodige acties ondernomen.
Stupid me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
heb je nog een linkje of zo?
of laat me raden: Oasis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |