abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210212543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
_O- ik zie ze wel allemaal lachen dat is dan wel raar. Of het zijn gewoon acteurs.
Regels voor politieuniform https://www.politie.nl/bi(...)olitievoertuigen.pdf

Het buiten dienst gekleed gaan in uniform is geoorloofd, behalve tijdens het vervullen van een nevenbetrekking of bij het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van derden, in welke vorm dan ook. Van dit verbod kan alleen ten aanzien van uit de openbare kas bezoldigde ambten door Onze Minister ontheffing worden verleend.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0006516/2023-03-07

Dus zijn ze op die boot aan het werk of niet?
Ze zijn gewoon het leger aan het promoten, zo van "kijk ons eens allemaal harstikke Lgbtqia+ vriendelijk zijn.

Ook omdat deze persoon in het leger zit en homoseksueel is .Defensie moet daar ook in mee, denk ik anders zijn ze straks ook transfoob, homofoob, etc Wat je maar aan "foob" kan zijn. Maar ik denk niet dat ze echt aan het werk zijn.

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210212562
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik denk dat dat geeist wordt, niemand gaat daar vrijwillig voor lul staan. Vermoed ik.
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Stupidwoman!
With her superpowers she destroys common sense.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_210212565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Die boten krijgen ze wel vrijwillig vol. Al weet ik niet of iedereen ook daadwerkelijk van defensie of de politie is.
Die generaal op die boot schijnt de hoogste in het leger te zijn. Dat is ook wel een goede om die erop te zetten, want die representeert eigenlijk meteen het hele leger.
pi_210212578
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:23 schreef OllieA het volgende:

[..]
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Stupidwoman!
With her superpowers she destroys common sense.
I love you too. Want ik vind dat iedereen erbij hoort op deze wereld. O+
pi_210212756
Ik dacht dat Neyo zijn woorden had terug genomen, toch niet.

twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_210213096
wtf is een neyo
Conscience do cost.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:19:11 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210215169
twitter

300 "trans"kids samengevat op tiktok, maar het is geen sociale besmetting, echt geen cult hoor.

FFS. 300 verminkte kinderen, maar je moet het allemaal mooi en divers vinden :{.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210215507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

300 "trans"kids samengevat op tiktok, maar het is geen sociale besmetting, echt geen cult hoor.

FFS. 300 verminkte kinderen, maar je moet het allemaal mooi en divers vinden :{.
Wat een prachtig filmpje en mooi dat je het deelt. Dit laat maar weer eens zien hoe goed het is dat dit tegenwoordig mogelijk is. Wat een bevrijding zullen deze mensen voelen!
pi_210215649
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wat een prachtig filmpje en mooi dat je het deelt. Dit laat maar weer eens zien hoe goed het is dat dit tegenwoordig mogelijk is. Wat een bevrijding zullen deze mensen voelen!
Jamaar ze zijn enkel een beetje in de war :Y
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210215789
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze hebben een glimlach op hun gezicht na jaren van dysforie. Dat zal vast wel een beetje verwarrend voor ze zijn :Y
pi_210215799
Echt, in welke donkere riool hoekjes worden deze filmpjes gevonden _O- en ik maar denken dat deze reeks draaide om de pride month. Note gemist dat het niet zo zeer om de pride month draait, maar om het droppen van anti trans meuk :+
pi_210215802
quote:

[..]
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:00 schreef ems. het volgende:
wtf is een neyo
R&B zanger.

twitter
pi_210215842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt, in welke donkere riool hoekjes worden deze filmpjes gevonden _O- en ik maar denken dat deze reeks draaide om de pride month. Note gemist dat het niet zo zeer om de pride month draait, maar om het droppen van anti trans meuk :+
Ja, dat is het bijzondere; degenen die het hardst roepen dat LGBTwhatever ze door de strot wordt gedrukt en teveel aandacht krijgt komen zelf met de meest obscure berichten aan die niemand normaliter tegen het lijf loopt.

Je zou bijna denken dat ze de hele dag internet afspeuren naar dit soort berichten.
pi_210215875
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:00 schreef ems. het volgende:
wtf is een neyo
Een rapper. Die overigens niets geks heeft gezegd (namelijk dat kinderen niet over zoiets belangrijks kunnen beslissen als een transitie) en dan aangevallen wordt om een mening die getuigt van werkende hersencellen.

En gelukkig blijft hij gewoon bij die mening. Fuck woke mind virus.
pi_210215877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ze hebben een glimlach op hun gezicht na jaren van dysforie. Dat zal vast wel een beetje verwarrend voor ze zijn :Y
Ach, de poster verwijt transgenders dat er heteromannen zijn die vrouwen verkrachten.
En als die daarvoor zijn opgepakt betekent dat dat ze ermee weg zijn gekomen..

Hoe warrig wil je het hebben.
pi_210216010
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een beetje? Sorry hoor, maar je ziet de krankzinnigheid er bij sommige er vanaf druipen. Die zijn niet een beetje in de war maar volledig koekoek!
pi_210216655
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Een beetje? Sorry hoor, maar je ziet de krankzinnigheid er bij sommige er vanaf druipen. Die zijn niet een beetje in de war maar volledig koekoek!
Het is maar net wat je erin wilt zien.
pi_210216727
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is maar net wat je erin wilt zien.
Het is maar net wat je wilt ontkennen.
pi_210217009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Defensie deed dit jaar ook mee aan de Gaypride.

Daar dacht ik aan omdat iemand zei "strijders." . Iemand had een comment onder die foto gezet "sow, die Russen lachen ons echt keihard uit." Ik denk eigenlijk ook wel echt dat dat waar is. Ik denk dat die echt niet meer bijkomen als ze dat zien. Als ik even heel eerlijk ben. :)

Waarom?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210217170
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:

R&B zanger.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een rapper.
Oh, nou, stop de persen.
Conscience do cost.
pi_210217455
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Koekoek zijn kan los staan van het trans zijn.

En het is maar net met welke bril je zo'n filmpje uit de verre hoekjes van het twitter riool bekijkt. Als je er al ingaat met de kijk dat trans personen geestelijk labiel/pervers zijn en dat soort filmpjes opzoekt dan ga je dat ook in die filmpjes terug zien natuurlijk.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:45:02 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210217675
quote:

[..]
Ingrijpende en onomkeerbare plastische chirurgie toejuichen als 'bevrijding' voor een individu. Het zegt genoeg over waar we als Westerse samenleving staan. Zo zou je ook het argument kunnen maken dat mensen met bijv. BIID/transableism, via een gewenste amputatie, eenzelfde euforisch gevoel zouden moeten kunnen vergaren als zij dit willen.

Het roept alleen wel de vraag op waar al die mensen de afgelopen eeuwen zijn geweest. Ja, nergens dus. Dit benadrukt ook het nadrukkelijke culturele component van dit soort fenomenen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210217728
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Het is maar net wat je wilt ontkennen.
Dat past inderdaad ook bij je.
pi_210217754
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ingrijpende en onomkeerbare plastische chirurgie toejuichen als 'bevrijding' voor een individu. Het zegt genoeg over waar we als Westerse samenleving staan. Zo zou je ook het argument kunnen maken dat mensen met bijv. BIID/transableism, via een gewenste amputatie, eenzelfde euforisch gevoel zouden moeten kunnen vergaren als zij dit willen.

Het roept alleen wel de vraag op waar al die mensen de afgelopen eeuwen zijn geweest. Ja, nergens dus. Dit benadrukt ook het nadrukkelijke culturele component van dit soort fenomenen.
Volgens mijn Syrische collega bestaat er geen homoseksualiteit in Syri.

Waarom hier dan wel?
pi_210217838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Defensie deed dit jaar ook mee aan de Gaypride.

Daar dacht ik aan omdat iemand zei "strijders." . Iemand had een comment onder die foto gezet "sow, die Russen lachen ons echt keihard uit." Ik denk eigenlijk ook wel echt dat dat waar is. Ik denk dat die echt niet meer bijkomen als ze dat zien. Als ik even heel eerlijk ben. :)

[ afbeelding ]
Russen als norm gebruiken :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')