Ze zijn gewoon het leger aan het promoten, zo van "kijk ons eens allemaal harstikke Lgbtqia+ vriendelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]ik zie ze wel allemaal lachen dat is dan wel raar. Of het zijn gewoon acteurs.
Regels voor politieuniform https://www.politie.nl/bi(...)olitievoertuigen.pdf
Het buiten dienst gekleed gaan in uniform is geoorloofd, behalve tijdens het vervullen van een nevenbetrekking of bij het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van derden, in welke vorm dan ook. Van dit verbod kan alleen ten aanzien van uit de openbare kas bezoldigde ambten door Onze Minister ontheffing worden verleend.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0006516/2023-03-07
Dus zijn ze op die boot aan het werk of niet?
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Stupidwoman!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geeist wordt, niemand gaat daar vrijwillig voor lul staan. Vermoed ik.
Die generaal op die boot schijnt de hoogste in het leger te zijn. Dat is ook wel een goede om die erop te zetten, want die representeert eigenlijk meteen het hele leger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die boten krijgen ze wel vrijwillig vol. Al weet ik niet of iedereen ook daadwerkelijk van defensie of de politie is.
I love you too. Want ik vind dat iedereen erbij hoort op deze wereld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Stupidwoman!
With her superpowers she destroys common sense.
Wat een prachtig filmpje en mooi dat je het deelt. Dit laat maar weer eens zien hoe goed het is dat dit tegenwoordig mogelijk is. Wat een bevrijding zullen deze mensen voelen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
300 "trans"kids samengevat op tiktok, maar het is geen sociale besmetting, echt geen cult hoor.
FFS. 300 verminkte kinderen, maar je moet het allemaal mooi en divers vinden.
Jamaar ze zijn enkel een beetje in de warquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een prachtig filmpje en mooi dat je het deelt. Dit laat maar weer eens zien hoe goed het is dat dit tegenwoordig mogelijk is. Wat een bevrijding zullen deze mensen voelen!
Ze hebben een glimlach op hun gezicht na jaren van dysforie. Dat zal vast wel een beetje verwarrend voor ze zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar ze zijn enkel een beetje in de war
Jamaar ze zijn enkel een beetje in de warquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een prachtig filmpje en mooi dat je het deelt. Dit laat maar weer eens zien hoe goed het is dat dit tegenwoordig mogelijk is. Wat een bevrijding zullen deze mensen voelen!
R&B zanger.quote:
Ja, dat is het bijzondere; degenen die het hardst roepen dat LGBTwhatever ze door de strot wordt gedrukt en teveel aandacht krijgt komen zelf met de meest obscure berichten aan die niemand normaliter tegen het lijf loopt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt, in welke donkere riool hoekjes worden deze filmpjes gevondenen ik maar denken dat deze reeks draaide om de pride month. Note gemist dat het niet zo zeer om de pride month draait, maar om het droppen van anti trans meuk
Een rapper. Die overigens niets geks heeft gezegd (namelijk dat kinderen niet over zoiets belangrijks kunnen beslissen als een transitie) en dan aangevallen wordt om een mening die getuigt van werkende hersencellen.quote:
Ach, de poster verwijt transgenders dat er heteromannen zijn die vrouwen verkrachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze hebben een glimlach op hun gezicht na jaren van dysforie. Dat zal vast wel een beetje verwarrend voor ze zijn
Een beetje? Sorry hoor, maar je ziet de krankzinnigheid er bij sommige er vanaf druipen. Die zijn niet een beetje in de war maar volledig koekoek!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar ze zijn enkel een beetje in de war
Het is maar net wat je erin wilt zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Een beetje? Sorry hoor, maar je ziet de krankzinnigheid er bij sommige er vanaf druipen. Die zijn niet een beetje in de war maar volledig koekoek!
Het is maar net wat je wilt ontkennen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je erin wilt zien.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Defensie deed dit jaar ook mee aan de Gaypride.
Daar dacht ik aan omdat iemand zei "strijders." . Iemand had een comment onder die foto gezet "sow, die Russen lachen ons echt keihard uit." Ik denk eigenlijk ook wel echt dat dat waar is. Ik denk dat die echt niet meer bijkomen als ze dat zien. Als ik even heel eerlijk ben.![]()
Koekoek zijn kan los staan van het trans zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Een beetje? Sorry hoor, maar je ziet de krankzinnigheid er bij sommige er vanaf druipen. Die zijn niet een beetje in de war maar volledig koekoek!
Ingrijpende en onomkeerbare plastische chirurgie toejuichen als 'bevrijding' voor een individu. Het zegt genoeg over waar we als Westerse samenleving staan. Zo zou je ook het argument kunnen maken dat mensen met bijv. BIID/transableism, via een gewenste amputatie, eenzelfde euforisch gevoel zouden moeten kunnen vergaren als zij dit willen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat past inderdaad ook bij je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt ontkennen.
Volgens mijn Syrische collega bestaat er geen homoseksualiteit in Syri.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ingrijpende en onomkeerbare plastische chirurgie toejuichen als 'bevrijding' voor een individu. Het zegt genoeg over waar we als Westerse samenleving staan. Zo zou je ook het argument kunnen maken dat mensen met bijv. BIID/transableism, via een gewenste amputatie, eenzelfde euforisch gevoel zouden moeten kunnen vergaren als zij dit willen.
Het roept alleen wel de vraag op waar al die mensen de afgelopen eeuwen zijn geweest. Ja, nergens dus. Dit benadrukt ook het nadrukkelijke culturele component van dit soort fenomenen.
Russen als norm gebruikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tesssssssss het volgende:
Defensie deed dit jaar ook mee aan de Gaypride.
Daar dacht ik aan omdat iemand zei "strijders." . Iemand had een comment onder die foto gezet "sow, die Russen lachen ons echt keihard uit." Ik denk eigenlijk ook wel echt dat dat waar is. Ik denk dat die echt niet meer bijkomen als ze dat zien. Als ik even heel eerlijk ben.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |