3 inmiddelsquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:24 schreef Jaroon het volgende:
Maar gaat het nu serieus over 2 mensen met een hondenmasker op?
De gemeenschap die zichzelf graag ziet als hond.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
3 inmiddels![]()
En daarom moet de hele gemeenschap hoogstpersoonlijk excuses maken.
Of zoiets.
Ik vind doodsbedreigingen bijvoorbeeld nou niet het toonbeeld van tolerantie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je zoekt vooral naar haat en intolerantie. Alsof het er moet zijn.
diepe, diepe zucht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind doodsbedreigingen bijvoorbeeld nou niet het toonbeeld van tolerantie.
Ja, dan weet je geen antwoord.quote:
Als voor jou homoseksualiteit gelijk staat aan "gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank" (oftewel de zaken waar ik itt homoseksualiteit wel iets tegen heb) heb je een punt, anders slaat deze reactie de plank nogal mis.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef YuckFou het volgende:
Je hebt mn post niet goed gelezen en anders niet begrepen dus ik ga hier verder niet op in behalve dat je zin beginnen met "ik heb niks tegen" om er vervolgens wel wat tegen te hebben een beetje vreemd is
Zo gaat het altijd. Eerst is het niet waar, dan post je (in dit geval 2 ) voorbeelden, en dan is het "gaat het nu serieus over 2 mensen met een hondenmasker op"?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:24 schreef Jaroon het volgende:
Maar gaat het nu serieus over 2 mensen met een hondenmasker op?
Dat mag hoor, je maakt jezelf er alleen nog belachelijker mee. Maar even uit nieuwsgierigheid hoor, waar wordt zo'n masker nog meer voor gebruikt dan en waar kan ik deze maskers kopen bij niet rond seks gebaseerde winkels?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:21 schreef Wantie het volgende:
Wat dat masker betreft, jij vindt dat niet kunnen, ik vind het meevallen, omdat dat masker niet alleen voor dog fetish wordt gebruikt. Dat mag toch?
Ik heb nergens gezegd dat het niet waar is. Ik val midden in een discussie waar het dan werkelijk gaat om 2 a 3 mensen....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Eerst is het niet waar, dan post je (in dit geval 2 ) voorbeelden, en dan is het "gaat het nu serieus over 2 mensen met een hondenmasker op"?
Volg jij een communicatiecursus bij Wantie of zo?
Jazeker, ik zag ze op Gran Canaria in de feestwinkel hangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat mag hoor, je maakt jezelf er alleen nog belachelijker mee. Maar even uit nieuwsgierigheid hoor, waar wordt zo'n masker nog meer voor gebruikt dan en waar kan ik deze maskers kopen bij niet rond seks gebaseerde winkels?
Jazeker, ik zag ze op Gran Canaria in de feestwinkel hangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat mag hoor, je maakt jezelf er alleen nog belachelijker mee. Maar even uit nieuwsgierigheid hoor, waar wordt zo'n masker nog meer voor gebruikt dan en waar kan ik deze maskers kopen bij niet rond seks gebaseerde winkels?
Onzin, ik heb veel eerder aangegeven 2 mensen met masker te hebben gezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Eerst is het niet waar,
Tja, er wordt een enorm drama gemaakt van een paar mensen die zo'n masker droegen in Amsterdam.quote:dan post je (in dit geval 2 ) voorbeelden, en dan is het "gaat het nu serieus over 2 mensen met een hondenmasker op"?
Volg jij een communicatiecursus bij Wantie of zo?
Een enorm drama maken over zogenaamd gedram en een enkeling met een hondekop is in feite ook slachtoffer gejank.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als voor jou homoseksualiteit gelijk staat aan "gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank" (oftewel de zaken waar ik itt homoseksualiteit wel iets tegen heb) heb je een punt, anders slaat deze reactie de plank nogal mis.
Een enorm drama maken over zogenaamd gedram en een enkeling met een hondekop is in feite ook slachtoffer gejank.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als voor jou homoseksualiteit gelijk staat aan "gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank" (oftewel de zaken waar ik itt homoseksualiteit wel iets tegen heb) heb je een punt, anders slaat deze reactie de plank nogal mis.
Daar is ook een boycot tegen opgeroepen....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die muurschildering van Costa Coffee ook met die transman erop![]()
Je zult maar een vrouw, sorry niet-man, zijn met borstkanker
Je zou kunnen denken dat die parade bekijken niet iets is om je kinderen naartoe te nemen, aangezien je weet dat je dat soort zaken zal zien.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker in leer op een boot dansen en sexueel getinte bewegingen maken naar oa. kinderen die op de kade staan.
Moeten we maar heel normaal vinden!!!
Het is toch een feest voor iedereen?!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zou kunnen denken dat die parade bekijken niet iets is om je kinderen naartoe te nemen, aangezien je weet dat je dat soort zaken zal zien.
Is er nu een zebrapad overheen geschilderd? Weten ze zeker dat het niet gewoon de gemeente is geweest die duidelijk wilde maken dat het om een zebrapad ging om voetgangers te beschermen? Want het is wel heel netjes gedaan als het gaat om ‘huisvlijt’.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als ik als hetero vrouw met een hontenmasker in de bus ga zitten zal ik bij de eindhalte opgewacht worden door het busje van de crisisdienst. En terecht.
Nieuws; COC is weer ziedend, mad.
COC-Limburg doet aangifte na ´bekladding´ regenboogzebrapad.
https://www.1limburg.nl/n(...)ng-regenboogzebrapad
[ afbeelding ]
Je zou er bijna met een hontenmasker overheen gaan schijten. Benieuwd of ze dan ook moord en brand schreeuwen.
Ik zie weinig bekladding. Volgens mij is het pad gekleurd met witte strepen en de bekladding is een paar uitgestreken vegen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is er nu een zebrapad overheen geschilderd? Weten ze zeker dat het niet gewoon de gemeente is geweest die duidelijk wilde maken dat het om een zebrapad ging om voetgangers te beschermen? Want het is wel heel netjes gedaan als het gaat om ‘huisvlijt’.
Dit dus. Ik zou hier ook gewoon doorrijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bekladding?
Zonder die witte strepen zou ik dat gekleurde geklieder absoluut niet als oversteekplaats herkennen. Ik zou dus gewoon doorrijden met mijn auto. Ipv dat gejank kunnen ze beter aan verkeersveiligheid denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |