Wat noem je goedkoop?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:43 schreef Delain1987 het volgende:
Het is maar net hoelang ze meegaan.
Ik koop altijd "goedkope" telefoons, dat maakt het naar verhouding duur als je ze moet laten repareren (als het buiten garantie valt)
Laatste paar telefoons was dat rond de 2 jaar, maar met mijn huidige doe ik nu bijna 3 jaar (ff afkloppen) en ben nog niet van plan om hem te vervangen.
rond de 200,- noem ik goedkoop.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:10 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Wat noem je goedkoop?
Beetje smartphone zit al rond 300 knaken toch?
Lekker trendy. iPhone? Die toestellen zijn nog wel waardevast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
2 jaar. Dan is m’n abonnement af, verkoop ik de telefoon en kies ik iets nieuws.
Telefoons zijn in feite niet duurder geworden, je koopt nog steeds een prima smartphone voor ¤100quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:41 schreef Sjemmert het volgende:
Valt me mee hoeveel mensen nog 4-5 jaar ermee doen. Zullen die krengen daarom nu ook 2 keer zo duur zijn ineens
Serieus?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar nogmaals, voor ¤100 heb je een smartphone die foto's maakt, waar je mee kan bellen, berichten kan sturen en die prima ruim een dag op een accu draait.
Exact ditquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:56 schreef christmastsunami het volgende:
Zolang ie systeem updates krijgt.
Ik geloof er ook niks van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Serieus?
Welke modellen heb je het over?
Zomaar een willekeurige greep:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Serieus?
Welke modellen heb je het over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |