Dan denk ik dat jij heel veel je telefoon gebruikt? Misschien zelfs geen laptop/tablet/ipad hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als de nieuwste iPhone uitkomt is mijn huidige phone aan vernieuwing toe
Dus gemiddeld een jaar
Maar je onder vind geen problemen als je systeem niet meer geupdate wordt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb deze al lang en zo lang hij het doet vind ik het prima
Dat is inderdaad het nadeel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Enige reden waarom ik m'n oude dit jaar weg heb moeten doen is omdat ie niet meer genoeg geheugen had voor de apps van tegenwoordig
Tot nu toe nog niet maar ik heb ook maar een goedkope Motorolaquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar je onder vind geen problemen als je systeem niet meer geupdate wordt?
Bij iPhones is het een stuk langer.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:55 schreef Ponsai het volgende:
Zo te zien gebruiken veel mensen toch hun mobiele telefoon vrij lang.
Dan komen de systeemupdates op tafel.
Vaak worden die niet meer ondersteund bij een ouder model (3 jaar ofzo).
Zolang de apps nog werken die ik wil gebruiken, vind ik het allemaal wel best eigenlijk. Ik ga niet m'n portemonnee trekken omdat de maker besluit geen poot meer uit te steken naar z'n eigen product.quote:Is het erg als het systeem niet meer geupdate wordt?
Het is belachelijk. Een 10+ jaar oude laptop kun je ook gewoon opdatenquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:55 schreef Ponsai het volgende:
Zo te zien gebruiken veel mensen toch hun mobiele telefoon vrij lang.
Dan komen de systeemupdates op tafel.
Vaak worden die niet meer ondersteund bij een ouder model (3 jaar ofzo).
Is het erg als het systeem niet meer geupdate wordt?
Nee ik verkoop hem optijd zodat de nieuwe niet zo duur isquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:38 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij heel veel je telefoon gebruikt? Misschien zelfs geen laptop/tablet/ipad hebt?
Als je een auto in 15 jaar naar de sloop rijdt mag je jezelf wel achter de oren krabben, dan heb je niet veel aan onderhoud uitgegevenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee ik verkoop hem optijd zodat de nieuwe niet zo duur is
Hetzelfde als met een auto, als je een nieuwe koopt van 50.000 euro ofzo en die in 15 jaar helemaal gaar rijdt en naar de sloop brengt is dat in onderhoud en afschrijving duurder dan als je steeds een nieuwe koopt en de oude voor een redelijk bedrag kan verkopen
Ik rijd minstens 25.000 km per jaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je een auto in 15 jaar naar de sloop rijdt mag je jezelf wel achter de oren krabben, dan heb je niet veel aan onderhoud uitgegeven![]()
Ik ga wederom voor 5 jaar met m'n telefoon. Wellicht langer, afhankelijk van hoelang deze nog de major releases van het OS krijgt. Vorige telefoon (iPhone 11) was een uitzondering, die heb ik maar 1 jaar gehad. Was niets mis mee, maar Apple kwam met de Mini. Dat was de vroege switch waard.
Dan maak je waarschijnlijk veel snelwegkilometers. Beter kan je ze niet hebben.quote:
Maar gelukkig is vervangen niet meer zo heel prijzig, toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Tussen de 3 en 5 jaar, grootste peobleem wordt de accu.
Oh ook bij een oneplus? Zou dat wel overwegen dan. Qua performance trekt die het nog makkelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:41 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar gelukkig is vervangen niet meer zo heel prijzig, toch?
Paar tientjes dacht ik
Tussen de 60 en 80 euro gok ik:quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ook bij een oneplus? Zou dat wel overwegen dan. Qua performance trekt die het nog makkelijk.
Oneplus 6 betaalde ik 45 euro volgens mij bij een erkende oneplus reparateur, is wel al weer een tijdje terug zal nu wel iets duurder zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ook bij een oneplus? Zou dat wel overwegen dan. Qua performance trekt die het nog makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |