abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210187609
Don’t hate me maar,

Na een relatie van vier jaar waarin mijn partner mij bedroeg met haar leidinggevende ben ik tijdens de relatie begonnen met tinderen.. hier kwam ik een dame tegen van 19, zelf ben ik 27. Ik dacht dat wanneer zij plezier kon hebben ik dat ook verdien. Na meerdere afspraken kwam mijn partner hier achter (iets wat ik wou) door een bh die niet van haar was.
Lang verhaal kort we zijn nu twee maanden uit elkaar.

Momenteel date ik met deze “19 jarige” dame en zien we elkaar regelmatig. Het blijkt nu echter dat ze aan het begin van onze ontmoetingen 16 was middels is ze 17.. Dit kon ik ook wel zien aankomen aangezien ze jong oogde. En zei dat dit voor haar de eerste keer was dat ze in een taxi opgehaald werd. Mijn leeftijd op Tinder stond op 22 en ze denkt dat ik 23 ben ze weet niet dat ik 27 ben. We dachten dat het eenmalig was maar het liep uit de hand.

Ze is een geweldige dame uit zuid Amerika die hier nu een aantal jaar woont. Echter is ze erg onstabiel en neigt het naar bpd toe (mood swings, uit de slof schieten wanneer ik over een andere vrouw praat en gewoon slaan), ze is echt erg gesteld op mij en zegt hier aan te willen werken. ik heb haar ouders vluchtig ontmoet tijdens een evenement. Ze heeft daddy issues aangezien haar ouders nog ondernemen in zuid Amerika en daar vaak heen moeten. Ze wilt nu dat ik haar ouders formeel ga ontmoeten.

In het verleden is ze door vriendjes erg slecht behandeld heeft ook een 15+ bodycount. En ze zegt dat niemand zo om haar geeft en haar behandeld zoals ik doe.
Ik heb haar verteld dat ik van haar hou en het beste met haar voort heb en dat ze iemand van haar eigen leeftijd moet vinden dat is het beste. Ze wilt dit niet en haalt steeds kleine cadeaus voor mij. Dit nadat ik haar een ring had gegeven in het begin van de afspraakjes.

Aan de ene kant wil ik eerlijk zijn en haar vertellen over mijn leeftijd en verwachtingen die ik zeer waarschijnlijk niet kan waarmaken en hoe we hier wel voor gaan. Aan de andere kant wil ik expres overkomen als een klootzak zodat ze van me af is en iemand van haar eigen leeftijd vind dit door het sociale stigma.

Wat vinden jullie?
Gr, mannetje van Mars
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:07:06 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210187618
Bedroeg?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210187627
Wat.
pi_210187642
Slaan doe je niet en accepteer je ook niet, tenzij je in de ring staat.
pi_210187669
Dus jij dumpte haar niet toen zij vreemdging, maar zij jou wel toen jij vervolgens vreemdging? Dat is een win voor haar dus.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:11:07 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210187672
Even een tip van man tot man

Don't stick your dick in (underaged) crazy
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210187696
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bedroeg?
Bedroog*

quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Slaan doe je niet en accepteer je ook niet, tenzij je in de ring staat.
Daar heb je gelijk in die mentale problemen uiten zich in zulke dingen ook al slaat een 17 jarig meisje niet hard kan gewoon niet.

Ook is ze hypersexueel en denk ik dat ze dit heeft om de leegte in haar te vullen en zich zo een soort van geaccepteerd voelt.

Ik weet dat ik haar los moet laten maar wil haar oprecht helpen
pi_210187721
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef NaarMensje het volgende:
Dus jij dumpte haar niet toen zij vreemdging, maar zij jou wel toen jij vervolgens vreemdging? Dat is een win voor haar dus.
We woonden samen en ik was al aan het sparen om de hypotheek alleen te bekostigen, inflatie en het huizen te kort doen gekke dingen.
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:11 schreef SpecialK het volgende:

But it was prettt good tbh gvd
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:16:29 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210187748
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:13 schreef Frommars99 het volgende:

[..]
Bedroog*
[..]
Zij wilt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210187774
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:07 schreef Oriente het volgende:
Wat.
Sterkheidsbaas van alles.
  Spellchecker zondag 6 augustus 2023 @ 18:21:03 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210187826
quote:
11s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:06 schreef Frommars99 het volgende:
Don’t hate me maar,

Na een relatie van vier jaar waarin mijn partner mij bedroeg met haar leidinggevende ben ik tijdens de relatie begonnen met tinderen.. hier kwam ik een dame tegen van 19, zelf ben ik 27. Ik dacht dat wanneer zij plezier kon hebben ik dat ook verdien. Na meerdere afspraken kwam mijn partner hier achter (iets wat ik wou) door een bh die niet van haar was.

Momenteel date ik met deze “19 jarige” dame en zien we elkaar regelmatig. Het blijkt nu echter dat ze aan het begin van onze ontmoetingen 16 was middels is ze 17.. Dit kon ik ook wel zien aankomen aangezien ze jong oogde. En zei dat dit voor haar de eerste keer was dat ze in een taxi opgehaald werd. Mijn leeftijd op Tinder stond op 22 en ze denkt dat ik 23 ben ze weet niet dat ik 27 ben. We dachten dat het eenmalig was maar het liep uit de hand.

Ze is een geweldige dame uit zuid Amerika die hier nu een aantal jaar woont. Echter is ze erg onstabiel en neigt het naar bpd toe (mood swings, uit de slof schieten wanneer ik over een andere vrouw praat en gewoon slaan), ze is echt erg gesteld op mij en zegt hier aan te willen werken. ik heb haar ouders vluchtig ontmoet tijdens een evenement. Ze heeft daddy issues aangezien haar ouders nog ondernemen in zuid Amerika en daar vaak heen moeten. Ze wilt nu dat ik haar ouders formeel ga ontmoeten.

In het verleden is ze door vriendjes erg slecht behandeld heeft ook een 15+ bodycount. En ze zegt dat niemand zo om haar geeft en haar behandeld zoals ik doe.
Ik heb haar verteld dat ik van haar hou en het beste met haar voort heb en dat ze iemand van haar eigen leeftijd moet vinden dat is het beste. Ze wilt dit niet en haalt steeds kleine cadeaus voor mij. Dit nadat ik haar een ring had gegeven in het begin van de afspraakjes.

Aan de ene kant wil ik eerlijk zijn en haar vertellen over mijn leeftijd en verwachtingen die ik zeer waarschijnlijk niet kan waarmaken en hoe we hier wel voor gaan. Aan de andere kant wil ik expres overkomen als een klootzak zodat ze van me af is en iemand van haar eigen leeftijd vind dit door het sociale stigma.

Wat vinden jullie?
Gr, mannetje van Mars
15+ bodycount

Op haar 17e, 16e, 15e?

Ik lees verder alleen maar wraaknemingen en liegen over leeftijden, dus dit lijkt me geen gezonde relatie.
pi_210187911
Er zijn 4 miljard vrouwen op de wereld. Is dit het beste? :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_210187924
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:21 schreef maily het volgende:

[..]
15+ bodycount

Op haar 17e, 16e, 15e?

Ik lees verder alleen maar wraaknemingen en liegen over leeftijden, dus dit lijkt me geen gezonde relatie.
Dat claimt ze, de reden dat ik dit grotendeels geloof is omdat er geen afspraakje is geweest waarbij we niet minimaal 2/3 x seks hadden.

Volgens mij heb ik een soort van savior complex, als ze die bpd kant zou fixen zou ik een relatie overwegen maar dan speelt het verschil in leeftijd

[ Bericht 0% gewijzigd door Frommars99 op 06-08-2023 18:29:45 (Autocorrect) ]
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:26:57 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210187942
Het is weer komkommertijd. De kloons met spraakmakende ervaringen waarmee het FOK! mannenkamp en FOK! vrouwenkamp en masse getriggerd worden, schieten als paddenstoelen uit de grond.

|:)
Resistance is futile.
pi_210187974
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:26 schreef Seven. het volgende:
Het is weer komkommertijd. De kloons met spraakmakende ervaringen waarmee het FOK! mannenkamp en FOK! vrouwenkamp en masse getriggerd worden, schieten als paddenstoelen uit de grond.

Was het maar een grap
pi_210188017
quote:

[..]
15+ bodycount

Op haar 17e, 16e, 15e?

Dat is nog heel zacht uitgedrukt.
Misschien slaat mijn fantasie te veel op hol maar ik zie dit eindigen in een bloedbad.
  Spellchecker zondag 6 augustus 2023 @ 18:34:27 #17
197773 crew  maily
pi_210188041
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:26 schreef Frommars99 het volgende:

[..]
Dat claimt ze, de reden dat ik dit grotendeels geloof is omdat er geen afspraakje is geweest waarbij we niet minimaal 2/3 x seks hadden.

Volgens mij heb ik een soort van savior complex, als ze die bpd kant zou fixen zou ik een relatie overwegen maar dan speelt het verschil in leeftijd
_O- :')
pi_210188048
Wat een ongekende treurnis zeg. Je moet je kapot schamen met je schijtlollige opmerkingen hier. Je neukt een 17 jarig onstabiel meisje als 27 jarige man en doet hier een beetje populair over. Om te kotsen dit.
pi_210188062
Trash attracts trash
Purr.
  Spellchecker zondag 6 augustus 2023 @ 18:36:57 #20
197773 crew  maily
pi_210188089
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een ongekende treurnis zeg. Je moet je kapot schamen met je schijtlollige opmerkingen hier. Je neukt een 17 jarig onstabiel meisje als 27 jarige man en doet hier een beetje populair over. Om te kotsen dit.
Trololo
pi_210188120
Je druk maken om de bodycount. :') 27 maar een stuk meer onvolwassen dan je tienersletje.
pi_210188138
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:26 schreef Seven. het volgende:

Kut. :') Account is nog geen uur oud. Welke admin is dit? _O-
pi_210188145
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:36 schreef maily het volgende:

[..]
Trololo
Ik mag het hopen
pi_210188156
quote:
Don’t hate me maar,

Wat vinden jullie?
Gr, mannetje van Mars
Je vraagt wat wij vinden. Ik vind dat jij je lul in een wespennest hebt gestoken en dat je zelf maar moet zien hoe je jezelf hier uit redt.
Je lijkt mij een ontzettend slappe janlul. Jij weet al dat ze jonger is dan ze zich voordeed, maar jij hebt je echte leeftijd nog niet verteld.
Kies maar voor het 'expres overkomen als een klootzak' deze rol is op je lijf geschreven.
pi_210188173
Oeps. Heb ik weer voor niks een hele tekst zitten tikken. :(
pi_210188220
Je loopt je lul achterna, punt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 augustus 2023 @ 18:52:05 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210188310
quote:

[..]
15+ bodycount

Op haar 17e, 16e, 15e?

Maar ze heeft daddy issues, 'want haar ouders ondernemen in hun thuisland'. Dus je weet wel. Daddy issues.

Verder, als dit hele gebeuren echt/waar is: kappen nu het nog kan en helemaal nooit meer enig contact met deze mevrouw hebben. En zelf volwassen worden en niet doen alsof je jaren jonger bent dan je bent.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 18:58:08 #28
70532 loveli
N
pi_210188421
quote:
9s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar ze heeft daddy issues, 'want haar ouders ondernemen in hun thuisland'. Dus je weet wel. Daddy issues.

Verder, als dit hele gebeuren echt/waar is: kappen nu het nog kan en helemaal nooit meer enig contact met deze mevrouw hebben. En zelf volwassen worden en niet doen alsof je jaren jonger bent dan je bent.
Leuk, een mod. Kun je de TT aanpassen naar "leeftijdsverschil en strafbaarheid"?
crap in = crap out
pi_210188480
quote:
Wat vinden jullie?
Jij bent 27 en zij nog geen 18.
Jullie hebben al seks gehad terwijl je niet wist dat ze minderjarig was.
Nu je wel weet dat ze minderjarig is, wil je alsnog met haar doorgaan.

Daarnaast verdenk je haar van een psychische stoornis die zij niet onder controle heeft aangezien ze het niet weet en er geen handvaten hierover aangereikt zijn, is er al geweld in huis geweest omdat je aangaf dat zij slaat als ze ergens niet mee eens is, en ben je oneerlijk tegen haar omdat ook jij je echte leeftijd hebt verhuld - zij denkt dat je 23 bent ten opzichte van je echte leeftijd.

Alleen al om het minderjarig zijn zou ik het afkappen.
Het verdenken van een psychische stoornis, de klappen geven en het over en weer liegen tegen elkaar zijn bonus hierop.

Gelijk mee stoppen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_210188488
Geen van de betrokkenen lijkt waarde te hechten aan eerlijkheid. En dan met name TS niet.
  Spellchecker zondag 6 augustus 2023 @ 19:03:45 #31
197773 crew  maily
pi_210188498
quote:
11s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
Geen van de betrokkenen lijkt waarde te hechten aan eerlijkheid. En dan met name TS niet.
Tis een trol
pi_210188607
Mag je normaal niet zo benoemen, dus wilde het subtiel houden
pi_210188849
15+ bodycount op je 17de. Dat beloofd voor later. Over 10 jaar tikt ze de 50 mannen aan!
Kan me wel voorstellen dat seks met haar lekker was, ze is inmiddels vast ervaren?
Cindy De Vuyst
pi_210189772
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:03 schreef maily het volgende:

[..]
Tis een trol
Dat vermoeden heb ik ook.
Ook in moeilijke tijden.
pi_210189937
quote:
Het blijkt nu echter dat ze aan het begin van onze ontmoetingen 16 was middels is ze 17
Niet aan beginnen als 27 jarige.
Je bent strafbaar en als ze pech hebt naait ze je twee keer. Als je snapt wat ik bedoel.
pi_210190117
quote:
In het verleden is ze door vriendjes erg slecht behandeld heeft ook een 15+ bodycount.
Wat?
  zondag 6 augustus 2023 @ 20:52:59 #37
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210190153
Wat is een “bodycount”?

In deze context
Where law ends, tyrrany begins.
pi_210190329
Niet acceptabel gewoon, maar zoals meerdere zeggen TS is een trol
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:05:48 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190333
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:52 schreef Gunner het volgende:
Wat is een “bodycount”?

In deze context
Hoeveel mensen je mee geneukt hebt.

iets dat me opzich niet boeit, maar ik hypocriet genoeg ook weer niet hoef te weten O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:06:48 #40
47102 Elvi
miemkwien
pi_210190341
Ik denk dat ze gewoon aan het puberen is :{
  Spellchecker zondag 6 augustus 2023 @ 21:07:03 #41
197773 crew  maily
pi_210190343
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:06 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ze gewoon aan het puberen is :{
_O-
pi_210190428
quote:
15s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:02 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Daarnaast verdenk je haar van een psychische stoornis die zij niet onder controle heeft aangezien ze het niet weet en er geen handvaten hierover aangereikt zijn, is er al geweld in huis geweest omdat je aangaf dat zij slaat als ze ergens niet mee eens is, en ben je oneerlijk tegen haar omdat ook jij je echte leeftijd hebt verhuld - zij denkt dat je 23 bent ten opzichte van je echte leeftijd.

Het verdenken van een psychische stoornis, de klappen geven en het over en weer liegen tegen elkaar zijn bonus hierop.

Gelijk mee stoppen.
Door het lezen van comments kan ik een stap terug zetten en de situatie bekijken voor wat het is.

Hier moet ik gewoon mee stoppen ondanks dat ik zou willen dat ze ouder was en het zou werken.

Ik ga haar en haar dubbelzijdige colourcode liefdesbrieven, kleine cadeaus en shein lingerie wel missen als een simp.

Dit is gewoon niet gezond, ze heeft hulp nodig en ik ben niet degene die dat aan haar moet geven.

Ik snap dat sommige mensen denken wat gebeurd hier of dat ik troll maar mijn leven is een beetje turbulent op dit moment. Daardoor kom ik in zulke situaties.

Wellicht horen jullie nog van me.
Bedankt en fijne avond
pi_210190491
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:37 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Je bent strafbaar en als ze pech hebt naait ze je twee keer. Als je snapt wat ik bedoel.
Dit heb ik ook laten vallen, haar antwoord is waarom zou ik dat doen ik hou van je en geef om je.

Voor iedereen met een jonge dochter, let alsjeblieft heel erg goed op haar. Dit is gebeurd omdat haar ouders geen tijd en aandacht hebben.

Ook kunnen zulke meisjes erg manipulatief zijn en soms niet de gevaren van hun doen en laten snappen.
pi_210190540
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:17 schreef Frommars99 het volgende:
Dit heb ik ook laten vallen, haar antwoord is waarom zou ik dat doen ik hou van je en geef om je.
Ik zou het risico niet nemen.
Nu zegt ze dit, volgende maand/jaar dat.
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:21:21 #45
47102 Elvi
miemkwien
pi_210190542
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:17 schreef Frommars99 het volgende:

[..]

Voor iedereen met een jonge dochter, let alsjeblieft heel erg goed op haar. Dit is gebeurd omdat haar ouders geen tijd en aandacht hebben.

Ook kunnen zulke meisjes erg manipulatief zijn en soms niet de gevaren van hun doen en laten snappen.
Jij bent toch gvd de volwassene hier _O- wat zit je dit nu op een puber af te schuiven :D

Doei Thijs Römer :{w
pi_210190571
Vertaal eerst maar al die rare Engelse termen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:47:37 #47
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_210190894
Ben benieuwd of je de ballen hebt om geweldige sex af te wijzen of dat je toch je lul achterna blijft lopen.
To BG or not to BG!
pi_210190994
quote:
Echter is ze erg onstabiel en neigt het naar bpd toe (mood swings, uit de slof schieten wanneer ik over een andere vrouw praat en gewoon slaan)
Ook "gevaarlijk gedrag".
Als je niet naar haar pijpen danst zal ze uit haar slof schieten en mogelijkerwijs contact opnemen met de politie om een zedenzaak in je rugzak te proppen
pi_210191075
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 20:37 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Dat hij er niet aan moet beginnen ben ik met je eens, maar het is niet strafbaar. Volgens de wet ben je vanaf je 16de seksueel meerderjarig, echter zijn er wel beperkingen. Er mag geen sprake zijn van een afhankelijkheidsrelatie, dus een docent met een leerling of een coach met een speler mag niet, ook mag er niet betaald worden voor de seks.
In de situatie van ts is geen sprake van een afhankelijkheidsrelatie en hij betaald haar niet, dus is het niet strafbaar.
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:08:06 #50
504350 Muisje_
bosmuisje22
pi_210191211
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:11 schreef SpecialK het volgende:

Ja uhh ook zonder dat crazy moet je dat niet doen bij een underaged Thijs R, maarja
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:09:44 #51
504350 Muisje_
bosmuisje22
pi_210191238
quote:
15s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:02 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Gelijk mee stoppen.
Pedofilie is ook een psychische stoornis
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:10:18 #52
504350 Muisje_
bosmuisje22
pi_210191246
quote:
Wat is een “bodycount”?

In deze context
Ja nee TS valt even over haar bodycount terwijl hij zelf een minderjarige volblaft. ^O^
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:14:16 #53
504350 Muisje_
bosmuisje22
pi_210191296
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:53 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Ook "gevaarlijk gedrag".
Als je niet naar haar pijpen danst zal ze uit haar slof schieten en mogelijkerwijs contact opnemen met de politie om een zedenzaak in je rugzak te proppen
Ja goed punt, dat is ook het ergste hier :') dat zij een zedenzaak zou beginnen. Niet dat TS bij zichzelf denkt goh het is eigenlijk wel illegaal om seks te hebben met een minderjarige, maar stel je toch voor dat zij een zedenzaak begint. Het is ook niet alsof TS haar daar alle handvatten zelf voor gegeven heeft met zijn illegale gedrag.

:')_________________
pi_210191358
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Meisjes van zijn vanaf die leeftijd eigenlijk al volwassen vrouwen die zelf wel kunnen bepalen wat goed voor hun is. Ik zie het probleem niet. Zou zelf gewoon bijvoorbeeld een hapje gaan eten of een roadtrip maken met meiden van die leeftijd. Zelf ben ik trouwens al begin 30
Hier sluit ik me wel bij aan, de levenservaring verschilt bij iedereen. We gingen eens naar een terrasje en wanneer ze een cocktail besteld vragen ze niet om haar ID. Ben laatst met haar gaan stappen was haar eerste keer. Uiteindelijk moet je dan wel mans genoeg zijn om de leiding te nemen. Wanneer ze aangeschoten is de taxi regelen, zorgen dat ze zich op haar gemak voelt. Je bent letterlijk verantwoordelijk, voor de lange termijn is het niet optimaal maar het is wel leuk voor een keer
pi_210191360
Hoi TS, het advies van mij is.
Wees een 27 jarige klootzak tegen dat 19 jarige meisjs.
Zie geen enkele reden om gewoon eerlijk te zijn tegen haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
pi_210191367
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:08 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Achja 1 dagje cel en paar daagjes taakstraf, dat is het velen wel waard hoor. Mag gewoon in NL
Dag cel in een gevangenis omringd met allerlei andere gevangenen, één keer doorvragen waarom hij in de cel zit en voordat ie uit hechtenis is, ligt meneer eerst drie maanden in het ziekenhuis op de IC om te herstellen van meerdere steekwonden. Zelfs in het gevang is seksuele omgang met minderjarigen not done.
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:09 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Pedofilie is ook een psychische stoornis
Sinds 2013 niet meer.
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:17 schreef BraddianoItaliano het volgende:

[..]
Als man van begin 30 mag je meisjes van 17 jaar toch gewoon schatje noemen en ermee op roadtrip gaan, ik zie het probleem niet als je geen foute intenties hebt
Wat zijn 'foute intenties' bij jou?
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:21:20 #57
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_210191427
Lekker man, gewoon doen. 15% kans ofzo dat ze je pik afsnijdt in je slaap maar dat moet je maar riskeren.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
pi_210191448
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:14 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Ja goed punt, dat is ook het ergste hier :') dat zij een zedenzaak zou beginnen. Niet dat TS bij zichzelf denkt goh het is eigenlijk wel illegaal om seks te hebben met een minderjarige, maar stel je toch voor dat zij een zedenzaak begint. Het is ook niet alsof TS haar daar alle handvatten zelf voor gegeven heeft met zijn illegale gedrag.

:')_________________
In zuid Amerika hebben ze daar een andere blik op, ze heeft daar ook mannen van 30+ gehad. Deze lopen nog vrij rond.

17 met consent is legaal, verstandig is een ander verhaal.

Ga het laten uitbranden, tenzij ze drastische verbeteringen in haar houding gaat laten zien.
  zondag 6 augustus 2023 @ 22:22:46 #59
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_210191452
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Meisjes van zijn vanaf die leeftijd eigenlijk al volwassen vrouwen die zelf wel kunnen bepalen wat goed voor hun is. Ik zie het probleem niet. Zou zelf gewoon bijvoorbeeld een hapje gaan eten of een roadtrip maken met meiden van die leeftijd. Zelf ben ik trouwens al begin 30
Haha lekker bezig braadslee
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
pi_210191564
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:21 schreef Rustin_ het volgende:
Lekker man, gewoon doen. 15% kans ofzo dat ze je pik afsnijdt in je slaap maar dat moet je maar riskeren.
Thanks koen
Huilgezicht mannetje

pi_210191597
quote:
Wat is een “bodycount”?

In deze context
Hoeveel kerels er hun zaad hebben in gespoten.
Als ze 17 is en al 15 man heeft gehad. Dan is dat gemiddeld 5 per jaar, rekening houdende dat ze van haar 14de seksueel actief is.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat TS de enige is van die leeftijd die ze al gedaan heeft.
Cindy De Vuyst
pi_210191645
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:58 schreef madam-april het volgende:

[..]
Dat hij er niet aan moet beginnen ben ik met je eens, maar het is niet strafbaar. Volgens de wet ben je vanaf je 16de seksueel meerderjarig, echter zijn er wel beperkingen. Er mag geen sprake zijn van een afhankelijkheidsrelatie, dus een docent met een leerling of een coach met een speler mag niet, ook mag er niet betaald worden voor de seks.
In de situatie van ts is geen sprake van een afhankelijkheidsrelatie en hij betaald haar niet, dus is het niet strafbaar.
Dacht ik dus ook. In principe kan die meid TS niets strafbaars opleggen.
Ik zou gewoon opletten met evt. kinderen die er plots over 9 maanden kunnen zijn.
Cindy De Vuyst
pi_210191884
Ik verbaas me er eigenlijk erover dat dit topic nog niet gesloten is.

Dit kan echt niet door de beugel (het doet niet eens terzake of dit een trol is of niet).
pi_210191934
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 22:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk erover dat dit topic nog niet gesloten is.

Dit kan echt niet door de beugel (het doet niet eens terzake of dit een trol is of niet).
Het enige wat je kunt doen is een TopicReport zetten, dat wil zeggen op het gele icoontje met uitroepteken klikken.
Voor de rest is het wachten op iemand in het blauw, donkerblauw of rood dat deze het topic sluit.
Met pseudomodden - zeggen in het betreffende topic dat een topic moet sluiten of dat er veranderingen moeten plaatsvinden binnen dat topic - schiet niemand wat op.
pi_210192006
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2023 23:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het enige wat je kunt doen is een TopicReport zetten, dat wil zeggen op het gele icoontje met uitroepteken klikken.
Voor de rest is het wachten op iemand in het blauw, donkerblauw of rood dat deze het topic sluit.
Met pseudomodden - zeggen in het betreffende topic dat een topic moet sluiten of dat er veranderingen moeten plaatsvinden binnen dat topic - schiet niemand wat op.
Gedaan, dank!
pi_210192034
quote:
Don’t hate me maar,

Na een relatie van vier jaar waarin mijn partner mij bedroeg met haar leidinggevende ben ik tijdens de relatie begonnen met tinderen.. hier kwam ik een dame tegen van 19, zelf ben ik 27. Ik dacht dat wanneer zij plezier kon hebben ik dat ook verdien. Na meerdere afspraken kwam mijn partner hier achter (iets wat ik wou)
..
Hier gestopt met lezen. :')
pi_210192126
Run.... Niet vanwege t leeftijdsverschil hoor maar omdat ze labiel is.
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 23:50:39 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210192262
Dit doen we maar niet. Er gaat trouwens een behoorlijk lampje aan hier.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')