Dat kastje is echt fucking mooiquote:
Ik dacht even dat je zat te geilen op Tele haar zelf handig in elkaar gezette badkamerkastjequote:
Misschien niet net zo sierlijk, maar ik ga altijd wel erg lekker op wasmachines die een beetje ingebouwd met kastjes zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zat te geilen op Tele haar zelf handig in elkaar gezette badkamerkastje
Het verhaal is ook mooi: het komt uit een soort sociale werkplaats in Engeland, waar mensen een praktisch vak geleerd krijgen maar vervolgens fantastisch mooie meubels wisten te malenquote:
Hij is echt heel mooiquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het verhaal is ook mooi: het komt uit een soort sociale werkplaats in Engeland, waar mensen een praktisch vak geleerd krijgen maar vervolgens fantastisch mooie meubels wisten te malen.
Ik wandelde net een rondje maar met wat zon en af en toe een druppeltjequote:
Zo'n mooi vak!quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij is echt heel mooi![]()
Een goede vriend is wegens medische redenen afgekeurd, maar werkt (gewoon volgens de regels van de Wajong ) in een houtwerkplaats. Hij is echt een uiterst vaardige houtbewerker, zo tof om te zien wat hij kan maken!
Kan me voorstellen dat het eenzelfde soort werkplaats is geweest vroeger
Oh wow!quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het verhaal is ook mooi: het komt uit een soort sociale werkplaats in Engeland, waar mensen een praktisch vak geleerd krijgen maar vervolgens fantastisch mooie meubels wisten te malen.
Volgens buienradar zou het hier vandaag ook droog zijn. Alternatieve waarheid is het.quote:
Is ie al terecht?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn dag bestaat tot nu toe uit het nalopen van de gangen van de meubelmakert omdat die ergens een sleutelbos is verloren. Althans, als hij straks niet in een gereedschapskist of zo blijkt te zitten want daar zet ik mijn geld vooralsnog op in.
Ik ben je pa.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef derLudolf het volgende:
M'n pa had een keer, of z'n pinpas of de autosleutels in de diepvries gelegd. Nadat ie naar de bakker was geweest
Gossiequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:45 schreef Lonaa het volgende:
Regen en onweer hier. Angstig trillende en piepende Dora. Ik vind het zo sneu. Heb ook (weer) het idee dat ze niet helemaal lekker in d'r vel zit, maar kan er de vinger niet opleggen. Blijft toch terugkerend thema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |