Die nr 15 is toch niet echt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Terugblik naar betere tijden voor de amerikaansen....
Ik heb het weer overleefdquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zelf maar heel snel heen en weer terug
De badkamer hier kun je nog komen schoonmakenquote:
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee ik ga niet nog meer schoonmaken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het weer overleefd![]()
En nog 30 cent korting gehad omdat iemand zijn bonnetje bij de flessen automaat was vergeten
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maarOf hij dacht fuck het is maar 30cent, ik laat het bonnetje wel liggen voor iemand anders
Omdat je ze toch kwijt moet..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemen
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelen
Achja, ik ben 30 cent rijker. Of minder armquote:
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.
Alles staat hier onder water johquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |