Beste WK ooit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het kan echt niet. Gelukkig heeft de UCI functionaris weer lekker zijn geld, hotel en lekker maaltje gehad.
Als het nu hard zou regenen heb jij bijna net zoveel doden als bij MH17.quote:
Je hebt een punt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, het geeft dan juist vanaf de start meer het gevoel dat je echt naar een kampioenschapskoers kijkt, nu voelt het eerst 100+ kilometer als een beetje reguliere etappe
Maar goed, maakt ook niet zoveel uit allemaal. De beelden waren in het geval van vandaag in elk geval fantastisch
Je gaat toch niet voor je plezier naar Glasgow?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het kan echt niet. Gelukkig heeft de UCI functionaris weer lekker zijn geld, hotel en lekker maaltje gehad.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het nu hard zou regenen heb jij bijna net zoveel doden als bij MH17.
Zelfs bij de juniorvrouwen viel het wel mee met valpartijen in de kletsnatte slotfasequote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het nu hard zou regenen heb jij bijna net zoveel doden als bij MH17.
Flinke gaten alquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er worden al flinke inspanningen geleverd in het peloton. Veldslag aanstaande.
Richmond, Innsbruck en Stuttgart, dat waren pas parcoursenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]regen zou het alleen maar mooier maken, ik vind het een super parcours.
Ik haat saaie lange rechte stukken.
https://www.tissottiming.(...)default/Stage/3/livequote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik mis de lijst met renners in beeld bij elke doorkomst. Geen idee waarom ze dat hebben afgeschaft.
Zuipvakantiequote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor je plezier naar Glasgow?
Ach, we hebben tegenwoordig wel gewoon afstanden in beeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft walgelijk dat ze sinds vorig jaar de doorkomst tracking uit beeld hebben weggehaald.
Na elke bocht op de pedalen staan en stampenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef Centenbak het volgende:
Zeg je nou dat vrouwen niet kunnen sturen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs bij de juniorvrouwen viel het wel mee met valpartijen in de kletsnatte slotfase
Mooie stad hoor. En goede pubs.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker veldrijden kijken dan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef Centenbak het volgende:
Vakantie mag wat kosten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komen er niet zware accijns op alcohol in de UK?
Behalve als je een fan bent van Simple Minds, en wilt kijken of er wellicht nog een duistere tent is waar ze ooit speelden als 'Johnny & The Self Abusers' die NIET is geslooptquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ketting eraf of lek rijden is gewoon einde wedstrijd. Hebben we gisteren ook gezien. Je komt nooit meer in winstpositie.quote:
Terecht. Op die zooi wil je niet rijden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bjerg stopt er maar gewoon mee.
Neutrale goden
Toen gingen de fietsen ook niet zo hard.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe dat vroeger toch zonder helm ging.
Rijdt dus uitquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zal dan wel in het hersenschuddingprotocol gaan.
/s
Op een dergelijk parcours droegen ze wel een helm, maar zo'n ouderwetse.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe dat vroeger toch zonder helm ging.
Ik mis Herbert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |