Hij is pas 74 ... Die komt in zijn beste jaren ...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De Cauwer moet gewoon stoppen met commentaar geven, het is mooi geweest.
Wij feliciteren Denemarken en Mes Pedersen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:39 schreef Toby56 het volgende:
Regen dus.
De NOS doet het, zo te lezen, lang niet slecht.
Karl was altijd al 100 procent meer chauvinist dan Wuyts.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl is echt alleen maar de namen van de Belgen aan het opnoemen.
Doen er eigenlijk ook andere renners mee?
Dylan neem ik aan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:40 schreef franklop het volgende:
Zit er nou nog een Nederlander 2 plekken achter Mathieu?
Dit is toch BK? R.EV, WvA of de Flip.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollemaquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olavquote:
Het zou een tijdelijk buitje kunnen zijn, maar het gaat zo lekker glad worden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wij feliciteren Denemarken en Mes Pedersen.
Wie zijn eigenlijk de drie kopmannen? Van der Poel, Kooij en Van Baarle gewoon?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef Chiappucci het volgende:
Nog 4 Nederlanders in het peloton, waaronder de 3 kopmannen.
Ah kut dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is denk ik gevallen ipv Kooij.
Duidelijk in beeld met naam op helmquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kooij op 29 door, lijkt me straf.
Mathieu, Thieu en VDP.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de drie kopmannen? Van der Poel, Kooij en Van Baarle gewoon?
Tss.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de drie kopmannen? Van der Poel, Kooij en Van Baarle gewoon?
Nee Van Dijke is gevallen, bevestigd door Jumbo. Van Baarle zit er ook gewoon rond plek 50.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is denk ik gevallen ipv Kooij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |