Is ook verder nooit geprobeerd zover ik weetquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
idd, maar ziet er wel een beetje amateuristisch uit vanuit onze huidige verwachtingen
De zangeressen bleven er stil vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Sableheart het volgende:
De intro van het nummer van zometeen mag je niet missen!
Het nummer zelf is voor mij niet zo sterk, maar inderdaad erg leuk dat ze er nog steeds zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:10 schreef koffieleuk het volgende:
Maar wat een sterk begin zeg.
Vond hun optreden op Benidorm Fest erg leuk, ze zijn het niet verleerd.
België net gemist, lekker ironischquote:
Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Meestal overschat ik Nederland, omdat de tekst begrijpen van toegevoegde waarde is.
nu niet.
2017?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
De tekst is aan de ene kant te pompeus, aan de andere kant te banaal, waardoor hij bij mij totaal niet overkomt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
Daarom om het goed te maken hadden we vorige week een Classic partyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.
Eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje vlakke avond tot nu toe, Spanje en Turkije uitgezonderd.
Toonwisseling uit het boekje ook!quote:
Mijn gok: Eiffeltoren.quote:
Ja, verder hebben ze helemaal geen toeristische trekpleisters die de moeite waard zijn. Logisch dat toeristen het land ook links laten liggen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die zouden we eigenlijk eens een keertje tijdens Eurovisie moeten zien, vind je ook niet?
Ze raakte me aan het begin al een beetje kwijt, helaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje love or hate it, deze. Denk dat ik naar het eerste neig, maar ik twijfel elke keer weer.
Vind ik ook, maar Sebalter was in 2014 dus twee jaar ouder dan deze meneer hierquote:
En dat is het voorprogramma van Tajci!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Voorprogramma van Joëlle Ursull is bijna afgelopen
Das alweer de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dat is het voorprogramma van Tajci!
Daar kon je best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk serieus dat dit het beter had gedaan dan Evidemment.
Ik weet niet zeker wie bij mij het hoogst gaat eindigen. Frankrijk, Joegoslavie en Ierland zijn wmb alle drie goede kanshebbers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
En nu komt het hoogtepunt van de avond
Ik kan maar 1x likenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Kleurtjes van de smileys passen er bij, erg mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Hajde da ludujemo ove noći
Hajde zaljubi se u moje oči
Tvoje su usne kao čokolada
To mi se dopada![]()
En boven Italiequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Had van mij boven IJsland gemogen.
Ho hoquote:
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Maggie Macneal vindt dit heul nie leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.
Is dit van het vaste onderdeel dat ze één van de luisteraars een betoog houden waarom een ander nummer had moeten winnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neeneenee. Luister de bonusaflevering van de ding a dong podcast maar terug
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is dit van het vaste onderdeel dat ze één van de luisteraars een betoog houden waarom een ander nummer had moeten winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |