quote:
Er valt ook meer naast je dan op je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook proberen om tussen de druppels door te lopen
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er valt ook meer naast je dan op je.
Kan ook ja. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayo
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krantquote:
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Vooral dat onderste in die puntquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes
Ik vond die puntzakken waardeloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krant
Keuzes maken eendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Dat dilemma had ik gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzakquote:
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestiequote:
Zo werkt het wel ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
Coronaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzak
Ja maar dat was een familie ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.
Toen woonde ik idd nog thuis.quote:
Bestonden er toen al patatzaken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Of met een pan naar de Chineesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Gezinszak idd. Veel voordeliger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja een familie zak patatquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, jij moest nog zo'n emaile pan meenemen.quote:
Dat gaat er weer aankomen als je al die bakjes moet gaan betalenquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat er weer aankomen als je al die bakjes moet gaan betalen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet en patat kan ook prima in papier.
Chinees haalden wij nooit.quote:
Niets mis mee.quote:
Mijn vriendinnetje was van de locale chinees en ik verbleef daar vaak. En als haar vader me ophaalde zat hij op zijn knienen voor de deur. Heel apart ik kreeg altijd wat kroepoek meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chinees haalden wij nooit.
Ik weet nog dat de eerste chinees hier opendequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je daar vaak?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
Melan heette en ze ligt niet ver van mijn vader. Ik gooi er wel eens een bloemetje op
Nee niet vaak. Het is soms een zoektocht omdat het groter isquote:
Ik weet niet meer wanneer die bij ons kwam. Mijn moeder was ook van het zelf koken. Nasi en satespiezen maakte ze dus ook zelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de eerste chinees hier opende
Denk dat je in het verkeerde topic zit met je jurkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik bezig ben met een jurk, maar de bovenkant wil totaal niet lukken en ik vind het zelfs lelijk. Dan mag ik er mee kappen toch?
Het naaitopic is net zoals menig andere topic dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je in het verkeerde topic zit met je jurk
Gewoon mee kappen en morgen opnieuw bekijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik bezig ben met een jurk, maar de bovenkant wil totaal niet lukken en ik vind het zelfs lelijk. Dan mag ik er mee kappen toch?
Spagettie en macaronie was ook best wel laat. En simpelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer die bij ons kwam. Mijn moeder was ook van het zelf koken. Nasi en satespiezen maakte ze dus ook zelf.
Jammer danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het naaitopic is net zoals menig andere topic dood.
Ik kijk er al 2 maanden naquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon mee kappen en morgen opnieuw bekijken.
Het blijft een hobbyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 maanden naHeb hem al 3x uit elkaar gehad
Dat is aan jou. Ik had dat ding al met mijn tanden uit elkaar getrokken. Geduld heb ik nietquote:
Mijn dochter had ook een vriendinnetje, wiens ouders een Chinees hadden... regelmatig heb ik haar daar opgehaald, en vaak had ze dan al heerlijk Chinees gegetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje was van de locale chinees en ik verbleef daar vaak. En als haar vader me ophaalde zat hij op zijn knienen voor de deur. Heel apart ik kreeg altijd wat kroepoek mee
Ik kreeg echt veel altijd zulke lieve mensen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook een vriendinnetje, wiens ouders een Chinees hadden... regelmatig heb ik haar daar opgehaald, en vaak had ze dan al heerlijk Chinees gegetenwas bij @:tonja in de buurt , maar nu is ie er niet meer
Begin dan ook maar niet aan modelbouw.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Ik had dat ding al met mijn tanden uit elkaar getrokken. Geduld heb ik niet
Dat soort hobby's heb ik ook niet. Ik kan niksquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin dan ook maar niet aan modelbouw.
Hier ook steeds minder wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet vaak. Het is soms een zoektocht omdat het groter is
Alles is te leren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort hobby's heb ik ook niet. Ik kan niks
Moet je er wel zin in hebbenquote:
Daar begint het idd wel mee.quote:
Racism. Runs in the familyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plaats eens opmerkingen die ergens op slaan.quote:
Was natuurlijk een grapjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plaats eens opmerkingen die ergens op slaan.
Wat een domme opmerking weer zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was natuurlijk een grapje. Ik ken je familie immers niet!@ Ik weet het alleen van jou
"naar"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 maanden naHeb hem al 3x uit elkaar gehad
Ik snap ook wel dat je het als grap bedoeld maar zo komt het niet altijd over. Dan vraag ik mij af, is het een grap of een steek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was natuurlijk een grapje. Ik ken je familie immers niet!@ Ik weet het alleen van jou
Een dolksteek, maar met liefdequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je het als grap bedoeld maar zo komt het niet altijd over. Dan vraag ik mij af, is het een grap of een steek.
Have fun!@ Je kunt het resultaat tonen in dit topic.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij nu focussen om maar iets leuks van de rok van de "jurk" te maken
Je komt altijd binnen alsof je een rel wil beginnen.quote:
Komt binnen zonder kloppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Je komt altijd binnen alsof je een rel wil beginnen.
Maar jij bent eigenlijk 'de rel'quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Je komt altijd binnen alsof je een rel wil beginnen.
Aloa wil al de hele dag rellen. We hebben het geprobeerd, wil maar niet lukkenquote:
Is de jurk niet goed dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij nu focussen om maar iets leuks van de rok van de "jurk" te maken
Krijg de bovenkant niet mooi. Heb de bovenkant al 3x losgehad. Ben het zat.quote:
Ik las het al, daarom ook. Maar verbanden zoeken zijn de heren niet zo goed inquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aloa wil al de hele dag rellen. We hebben het geprobeerd, wil maar niet lukken
O dat snap ik. Soms os even wegleggen en later kijken een oplossing. `ik heb het ook wel eens gehad en 9 van de 10 x lukt het dan wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg de bovenkant niet mooi. Heb de bovenkant al 3x losgehad. Ben het zat.
Dat zei ik ook al maar met die jurk is ze al een lange tijd mee bezig doordat ze hem steeds weglegt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat snap ik. Soms os even wegleggen en later kijken een oplossing. `ik heb het ook wel eens gehad en 9 van de 10 x lukt het dan wel.
O dan was mijn advies een verkeerd adviesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook wel maar met die jurk is ze al een lange tijd mee bezig doordat ze hem steeds weglegt.
Nee hoor, het is een goed advies.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was mijn advies een verkeerd advies
Heb zelf heel heel veel kleding gemaakt en soms lukt het wel eens niet of zie je het even niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een goed advies.
Ik zag het ook wel bij mijn moeder en die heeft meer uren achter de naaimachine gezeten dan heel CRE bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelf heel heel veel kleding gemaakt en soms lukt het wel eens niet of zie je het even niet.
Ik naaide voor een vrouw die het in Spanje op de markt ging verkopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het ook wel bij mijn moeder en die heeft meer uren achter de naaimachine gezeten dan heel CRE bij elkaar.
Oeps, zo lang heb ik het nooit laten durenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een jurk die hangt hier dus al 5 jaar aan de deur
Dan had je goede vriendinnen met mijn moeder kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik naaide voor een vrouw die het in Spanje op de markt ging verkopen.
En dan naaide ik nog voor een soort Mathilde Willink, apart spul.
Veel voor de kinderen en voor mij zelf Heb er ook heel wat uren achter doorgebracht
Had gekund. Soms denk ik weer eens wat te maken maar mijn machine is niet meer goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je goede vriendinnen met mijn moeder kunnen worden.
Valt tegen iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aloa wil al de hele dag rellen. We hebben het geprobeerd, wil maar niet lukken
Als ieni een nieuw weefgetouw koopt dan mag jij een nieuwe naaimachine kopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund. Soms denk ik weer eens wat te maken maar mijn machine is niet meer goed
Hou toch je bek voordat ik hem dicht sla.quote:
Jezusquote:
Pas je wel op voor die dolksteek , die met liefde op je wacht !?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou toch je bek voordat ik hem dicht sla.![]()
Hier heb je je rel.![]()
Ik moest even wat etenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jezus. Heb je daar zolang over na moeten denken. En dan die smiley
![]()
Toch weer een poging van je om er alsnog een echte rel van te maken. Zo rol jij, naaimachine![]()
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op voor die dolksteek , die met liefde op je wacht !?
Komt de sneaky muts / eigenaar van 40+ ook weer uit z'n holletjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op voor die dolksteek , die met liefde op je wacht !?
Zo wordt een relletje nooit wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik waarschuw je slechts verder sta ik er buiten
Zijn je komma's en punten weer op?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik waarschuw je slechts verder sta ik er buiten
Ben je tegenwoordig ook al een taalnazi?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zijn je komma's en punten weer op?
Al 5 dagen.quote:
De hele maand nogquote:
Waarom zit ik dan met een dikke trui aan? Het is gewoon koudquote:
Beter taalnazi dan alleen een naziquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al een taalnazi?
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beter taalnazi dan alleen een nazi
13 graden hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan met een dikke trui aan? Het is gewoon koud
O geen last van zit gewoon nog in een zomer hempjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan met een dikke trui aan? Het is gewoon koud
Pics, honeyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen last van zit gewoon nog in een zomer hempje
Dat is alles wat je aan hebt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen last van zit gewoon nog in een zomer hempje
quote:
Nee, een langebroek ook nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alles wat je aan hebt.
Kijk das goed nieuws .. Maar ik kijk nooit meer films van mn NASquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
NAS doet het, eindelijk weer normaal film kijken.
Er is geen reet op tv dus maar even een komische film opgezet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk das goed nieuws .. Maar ik kijk nooit meer films van mn NAS
Gefragt - gejagtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is geen reet op tv dus maar even een komische film opgezet.
[ afbeelding ]
Op de Nederlandse niet idd ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een vraag. Heeft niks te maken met uitlokkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Houd toch op met je doorzichtige manier van uitlokken
Beter maak je je er maar niet druk om ... Ik word regelmatig uit het niets aangehaald en ja als ik er op reageer mag ik zitten vanwege zuigen ... ik ben er wel klaar mee ... volgende keer gewoon een TRquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon een vraag. Heeft niks te maken met uitlokken
Amen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter maak je je er maar niet druk om ... Ik word regelmatig uit het niets aangehaald en ja als ik er op reageer mag ik zitten vanwege zuigen ... ik ben er wel klaar mee ... volgende keer gewoon een TR
Wij weten.quote:
Die vent is nu op RTL7. Zonder aap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zitten idd in een diepe put ... Met Hansie als trainsterquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, zijn die nog bezig.
Zag gisteren alleen een hoop trieste duitse vrouwen.
Ik had geen zin in reclame shit en die film heb ik een tijdje geleden al weer eens gekeken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die vent is nu op RTL7. Zonder aap.
Hansiequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten idd in een diepe put ... Met Hansie als trainster
Reclames zijn ideaal om even naar de wc te gaan, iets te bewegen, glas te vullen, chips erbij te pakken, etcquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had geen zin in reclame shit en die film heb ik een tijdje geleden al weer eens gekeken.
Ik kan gewoon op pauze drukken. Wordt ik sowieso niet ineens lastig gevallen door debiele reclames.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reclames zijn ideaal om even naar de wc te gaan, iets te bewegen, glas te vullen, chips erbij te pakken, etc
Nou zag ik er toch al niet,quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt erg. maar weet niet of we dr nog weer zien
Die zie ik ook al nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou zag ik er toch al niet,
hoop meer dat die hansie eens lekker een eind oppleurt
Zie hem de laatste tijd regelmatig in espn reclames.quote:
of die... dan ben ik weer wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie hem de laatste tijd regelmatig in espn reclames.
Als ik nou een reden nodig heb om dat niet te nemen zijn die het wel
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch zie je het begin wel ...
Hangt er vanaf wat ik kijk... ik zapp sws nogal veelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
ik ben meestal te lui om te zappen,
of ga naar de wc, haal drinken, etc
Wanneer krijg je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer maar ik heb NF en HBO opgezegd nu Ziggo nog .. maar wacht op de fiber
Het ligt hier in de entree zeg maar ... oktober meende ik van mn buurman gehoord te hebben die in de VVE zitquote:
Ja maar de eesrte berichten beloofde meer ... ik wacht wel af en dan doei ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt hier in de entree zeg maar ... oktober meende ik van mn buurman gehoord te hebben die in de VVE zit
Oh ... en wanneer dat hockey?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende weekend begint ook het voetbal al weer
18 tm 27 augustusquote:
Das een EKquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
18 tm 27 augustus
Poule:
Heren 2023
Zaterdag 19 augustus 2023 15:30 uur Nederland Frankrijk
Maandag 21 augustus 2023 18:00 uur Duitsland Nederland
Woensdag 23 augustus 2023 17:15 uur Nederland Wales
Dames 2023
Zaterdag 19 augustus 2023 13:15 uur Nederland Spanje
Zondag 20 augustus 2023 15:00 uur België Nederland
Dinsdag 22 augustus 2023 14:45 uur Nederland Italië
Beide, staan ook van beide de wedstrijdenquote:
ik editte te laatquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, staan ook van beide de wedstrijden
Kan gebeurenquote:
Bosquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wales? Kunnen die een beetje hockeyen of gaat dat een makkie worden voor NL
Hey Chufi:W laters Chufiquote:
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien..geen doelpunten..quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]heb ook betje gekijkt en
2de halftijd op npo1
2de goal grote foutje van
goalvrouw
quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:44 schreef pullup het volgende:
Studenten WK in China kijken, is al even bezig
Wie het best studeert?quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:44 schreef pullup het volgende:
Studenten WK in China kijken, is al even bezig
quote:
Dat bestaat ookquote:
Ja het is bar en boos met het weer momenteelquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:04 schreef pullup het volgende:
Lol ook daar een tropische stortbui gaande![]()
Echt overal
Iedereen schuilenquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is bar en boos met het weer momenteel
Wel handig zo bruggetjequote:
quote:
Tof, veel plezier!quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een mooie binnenstad![]()
En een boekenmarkt 📚
Dankjewelquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Tof, veel plezier!
Wel jammer van het weer
De boeken staan vast binnenquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja, dat is niet anders.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja, dat is niet anders.
Hopelijk verregent het nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een boekenmarkt 📚
Ja Deventer is mooi. Veel plezier.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een boekenmarkt 📚
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boeken staan vast binnenmisschien valt het mee, gisteren viel de regen hier al met al ook mee.
Veel plezier
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt goed zo te zien
have fun
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk verregent het niet
Woon er redelijk dichtbij maar nog nooit geweest
Bedanktquote:
Ga je foto's maken, heb je ook camera bij je? Deventer heeft hele fotowaardige plekjes in de binnenstad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt![]()
We zijn onderweg, en het is vooralsnog droog.
Anders ga je lekker even een rondje wandelen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:10 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een bankhangdag vandaag.
We wilden eigenlijk naar Oppenheimer, maar we willen die echt graag in Imax zien en daar zijn bij de dichtbijzijnde bioscopen gaan kaartjes meer voor.
Dagje niks doen is ook wel lekker.
ik ben zo moequote:Op zondag 6 augustus 2023 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ga je lekker even een rondje wandelen?
Stukje wandelen naar de kroeg danquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben zo moe![]()
Hoewel, het is perfect weer om wat vervallen gebouwen te fotograferen.
Nah.
Bank wordt het!
hmmmmquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stukje wandelen naar de kroeg dan
Niet, dan maar banken en een leuke film uitzoekenquote:
ja dat vind ik wel een uitstekend planquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet, dan maar banken en een leuke film uitzoeken
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Godver, het regent zelfs in mijn spelletje
Of een gehaktmolen uitzoekenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet, dan maar banken en een leuke film uitzoeken
ehhhhh okejjjjjquote:
Ik heb hem niet in Imax gezien, maar wel een heel goede filmquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:10 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een bankhangdag vandaag.
We wilden eigenlijk naar Oppenheimer, maar we willen die echt graag in Imax zien en daar zijn bij de dichtbijzijnde bioscopen gaan kaartjes meer voor.
Dagje niks doen is ook wel lekker.
Waarom door de gehaktmolen doen als het al gehakt is?quote:
en van mijn kumpels is met zijn vrouw dochterquote:
Tip van 'onze' slagerquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom door de gehaktmolen doen als het al gehakt is?
En daar ga je een gehaktmolen voor kopen? Wat een gedoe voor een paar hamburgersquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Tip van 'onze' slager
Het gehakt nog een keertje grof en een keertje fijn malen geeft betere hamburgers
dat heb ik van meerdere gehoord. Ik ben heel erg benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet in Imax gezien, maar wel een heel goede film
Een paar?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar ga je een gehaktmolen voor kopen? Wat een gedoe voor een paar hamburgers
Goeie vraagquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom door de gehaktmolen doen als het al gehakt is?
quote:
quote:
Eigenlijk wel, sowieso zijn zelf gemaakte hamburger met grove gehakt lekkerderquote:
Hoe zijn ze dan gereden? Via Italie of via Hongarije?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
en van mijn kumpels is met zijn vrouw dochter
over en dag naar huis gerijden van vakantie
uit baska,kroatie
om dat in slowenie alle straßen gesperrt zijn
'onze'?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Tip van 'onze' slager
Het gehakt nog een keertje grof en een keertje fijn malen geeft betere hamburgers
Die van de supermarkt hier in de wijkquote:
Die doet dat al, en was benieuwd hoe, zodat ik mijn eigen hamburgertechnieken kan bijschavenquote:En als je dat wil vraag je dat aan je slager, hoef je niet zelf te doen he
Dankjewelquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je foto's maken, heb je ook camera bij je? Deventer heeft hele fotowaardige plekjes in de binnenstad.
Veel plezier beiden!
hier moeten ze gewoon een tank voor laten rijden die die debieltjes van de weg rijdtquote:
Wel een film waarbij je moet blijven opletten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat heb ik van meerdere gehoord. Ik ben heel erg benieuwd.
Maar ook echtquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier moeten ze gewoon een tank voor laten rijden die die debieltjes van de weg rijdt
Met een waterkanon, worden ze ook nog nat.. Gisteren al een paar die zich hadden vast geketend bij de INGquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier moeten ze gewoon een tank voor laten rijden die die debieltjes van de weg rijdt
Dat wel, maar wel een goede filmquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een film waarbij je moet blijven opletten.
Dat sowieso, ook een film die je best 3 of 4 keer kunt kijken en nog altijd nieuwe dingen kunt ontdekken kreeg ik het idee.quote:
Zo'n tank. Worden ze ook nat van. Allemaal rood spul. Niet nodig daar water aan te verspillenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met een waterkanon, worden ze ook nog nat.. Gisteren al een paar die zich hadden vast geketend bij de ING
Ja, dat denk ik ook. Die drie verhalen door elkaar waren mooi in beeld gebracht, maar wel wat verwarrend. Muziek was ook goed gedaan, vond ik!quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, ook een film die je best 3 of 4 keer kunt kijken en nog altijd nieuwe dingen kunt ontdekken kreeg ik het idee.
Wtfquote:
Ja als je toch fijner wil maken scheelt weer een gehaktmolen aanschaffenquote:
stelletje idioten.quote:
Gewoon dat gehakt door de slager nog een extra keertje laten malenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja als je toch fijner wil maken scheelt weer een gehaktmolen aanschaffen
Idioten zijn het zeker, maar beter dat ze op een andere manier gestraft wordenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
stelletje idioten.
Ik wordt hier agressief van. Van iedereen de handen en voeten eraf hakken
Zal elke slager dat wel doen? Maar ik hou liever van burgers met grove gehakt..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon dat gehakt door de slager nog een extra keertje laten malen![]()
Daar is ie voor @:D.
Ik weet niet elke, maar die van mij wel hoorquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal elke slager dat wel doen? Maar ik hou liever van burgers met grove gehakt..
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Godver, het regent zelfs in mijn spelletje
Het ligt verpakt in het schap, en de molen zal weer schoon zijn, dus denkt niet dat ik 'm daarmee ga lastigvallenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon dat gehakt door de slager nog een extra keertje laten malen![]()
Daar is ie voor @:D.
Volgende keer danquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt verpakt in het schap, en de molen zal weer schoon zijn, dus denkt niet dat ik 'm daarmee ga lastigvallen
Ze fietsen zich wel weer warm..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker 50 min. in de kou staan ...
gewoon 2 rondjes minderquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
Ze zullen het wel wat inkorten ook denk ik nu
Zal later op de dag op vanavond wel weer drukker worden..quote:
Ik hoop het voor zequote:Op zondag 6 augustus 2023 13:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal later op de dag op vanavond wel weer drukker worden..
Hier regent het al de hele dag en ik moet nog naar de super voor avond etenquote:
Het is volgens mij nog niet droog geweest vandaag.quote:
Je kan twee dingen doen, muis op pad sturen of iets bestellen vanavondquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier regent het al de hele dag en ik moet nog naar de super voor avond eten
Of gewoon even naar de supermarkt gaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen, muis op pad sturen of iets bestellen vanavond
Als ik muis stuur komt ze met een S load aan chocola en snoep terug en geen fatsoenlijk etenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen, muis op pad sturen of iets bestellen vanavond
Capuchon op en heel snel lopenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:38 schreef engine het volgende:
[..]
Of gewoon even naar de supermarkt gaan
Nou dan zelf maar heel snel heen en weer terugquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik muis stuur komt ze met een S load aan chocola en snoep terug en geen fatsoenlijk eten
Dat heb ik net wel gedaan jaquote:
Gelukkig niet gesmoltenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik net wel gedaan janouja zonder capuchon.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:46 schreef chufi het volgende:
Nou we hoeven ons niet meer druk te maken dat we nog tegen USA moeten spelen... die zijn er uit
Huilen en huilen .... Lekker naar huis ... misschien dat ze onze volgende match eens op een gewone tijd zetten..quote:
Vrijdag ook weer om 3 uur, daarna misschien wel in de ochtend of middagquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Huilen en huilen .... Lekker naar huis ... misschien dat ze onze volgende match eens op een gewone tijd zetten..
Die zijn toch heel goed?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:46 schreef chufi het volgende:
Nou we hoeven ons niet meer druk te maken dat we nog tegen USA moeten spelen... die zijn er uit
Ja maar dat was alleen omdat men ervan uitgegaan was dat USA wel groepswinnaar zou worden ...quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vrijdag ook weer om 3 uur, daarna misschien wel in de ochtend of middag
Oh, nja we zien wel ik blijf er niet voor op of sta er voor op om het te kijken..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was alleen omdat men ervan uitgegaan was dat USA wel groepswinnaar zou worden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |