quote:
Er valt ook meer naast je dan op je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook proberen om tussen de druppels door te lopen
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er valt ook meer naast je dan op je.
Kan ook ja. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayo
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krantquote:
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Vooral dat onderste in die puntquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes
Ik vond die puntzakken waardeloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krant
Keuzes maken eendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Dat dilemma had ik gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzakquote:
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestiequote:
Zo werkt het wel ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
Coronaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzak
Ja maar dat was een familie ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.
Toen woonde ik idd nog thuis.quote:
Bestonden er toen al patatzaken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Of met een pan naar de Chineesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Gezinszak idd. Veel voordeliger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja een familie zak patatquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, jij moest nog zo'n emaile pan meenemen.quote:
Dat gaat er weer aankomen als je al die bakjes moet gaan betalenquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat er weer aankomen als je al die bakjes moet gaan betalen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet en patat kan ook prima in papier.
Chinees haalden wij nooit.quote:
Niets mis mee.quote:
Mijn vriendinnetje was van de locale chinees en ik verbleef daar vaak. En als haar vader me ophaalde zat hij op zijn knienen voor de deur. Heel apart ik kreeg altijd wat kroepoek meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chinees haalden wij nooit.
Ik weet nog dat de eerste chinees hier opendequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chinees haalden wij nooit.
Kom je daar vaak?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
Melan heette en ze ligt niet ver van mijn vader. Ik gooi er wel eens een bloemetje op
Nee niet vaak. Het is soms een zoektocht omdat het groter isquote:
Ik weet niet meer wanneer die bij ons kwam. Mijn moeder was ook van het zelf koken. Nasi en satespiezen maakte ze dus ook zelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de eerste chinees hier opende
Denk dat je in het verkeerde topic zit met je jurkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik bezig ben met een jurk, maar de bovenkant wil totaal niet lukken en ik vind het zelfs lelijk. Dan mag ik er mee kappen toch?
Het naaitopic is net zoals menig andere topic dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je in het verkeerde topic zit met je jurk
Gewoon mee kappen en morgen opnieuw bekijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik bezig ben met een jurk, maar de bovenkant wil totaal niet lukken en ik vind het zelfs lelijk. Dan mag ik er mee kappen toch?
Spagettie en macaronie was ook best wel laat. En simpelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer die bij ons kwam. Mijn moeder was ook van het zelf koken. Nasi en satespiezen maakte ze dus ook zelf.
Jammer danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het naaitopic is net zoals menig andere topic dood.
Ik kijk er al 2 maanden naquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon mee kappen en morgen opnieuw bekijken.
Het blijft een hobbyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 maanden naHeb hem al 3x uit elkaar gehad
Dat is aan jou. Ik had dat ding al met mijn tanden uit elkaar getrokken. Geduld heb ik nietquote:
Mijn dochter had ook een vriendinnetje, wiens ouders een Chinees hadden... regelmatig heb ik haar daar opgehaald, en vaak had ze dan al heerlijk Chinees gegetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje was van de locale chinees en ik verbleef daar vaak. En als haar vader me ophaalde zat hij op zijn knienen voor de deur. Heel apart ik kreeg altijd wat kroepoek mee
Ik kreeg echt veel altijd zulke lieve mensen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook een vriendinnetje, wiens ouders een Chinees hadden... regelmatig heb ik haar daar opgehaald, en vaak had ze dan al heerlijk Chinees gegetenwas bij @:tonja in de buurt , maar nu is ie er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |