SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Slobeend op 05-08-2023 15:23:46 ]
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Als Richardson wint in de volgende ronde tegen Harrie?
Nee nee, dat bewaren we maar mooi voor de Champions League!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht iemand Lavreysen eens kunnen verslaan.
Goud op de teamsprint en Lavreysen veruit de snelste bij de kwalificatie is inderdaad beroerd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Slechte voortekenen een jaar voor de spelen bij de mannensprintploeg.
Je ziet het verval, dat we nog steeds winnen doet daar niets aan af. Hoogland die lijkt af te haken bij de top, net aan winnen op de teamsprint.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goud op de teamsprint en Lavreysen veruit de snelste bij de kwalificatie is inderdaad beroerd!
Het gaat tegenwoordig om het VERHAAL he. Zolang dat er is maakt het niet uit of je een plak hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je ziet het verval, dat we nog steeds winnen doet daar niets aan af.
Verval?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je ziet het verval, dat we nog steeds winnen doet daar niets aan af. Hoogland die lijkt af te haken bij de top, net aan winnen op de teamsprint.
Ja maar dat is dan toch zorgelijk, dat Australië grotere stappen maakt dan dat het NL-team doet. Ik zeg niet dat het opeens kut is, maar je ziet een tendens waarbij Australië over NL dreigt heen te gaan een jaar voor de spelen. Na 5 jaar van pure overmacht van Team NL en dat is jammer een jaar voor de spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verval?
Roy van den Berg rijdt snellere openingen dan ooit. Lavreysen rijdt ook uitstekend. Hoogland is wellicht niet helemaal top maar je zou maar je 5e wereldtitel in 6 jaar binnenhalen. Australië heeft gewoon een enorme stap gemaakt. Verder is het verschil naar de rest gigantisch
Is dat niet inherent aan sport? Eerst waren de Britten er en nam Nederland het compleet over, dat er nu een ander land aankomt en het wellicht overneemt is niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch zorgelijk, dat Australië grotere stappen maakt dan dat het NL-team doet. Ik zeg niet dat het opeens kut is, maar je ziet een tendens waarbij Australië over NL dreigt heen te gaan een jaar voor de spelen.
Hoogland is individueel wel slecht ja, maar vorig jaar verloren ze nog de teamsprint op het WK..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je ziet het verval, dat we nog steeds winnen doet daar niets aan af. Hoogland die lijkt af te haken bij de top, net aan winnen op de teamsprint.
Het is de tendens waar ik me zorgen om maak.
Maar maakt Australië wel echt grotere stappen? Vorig jaar wonnen ze nota bene de wereldtitel, maar dat hebben ze kennelijk niet door kunnen zetten en nu staat Nederland gewoon weer bovenaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch zorgelijk, dat Australië grotere stappen maakt dan dat het NL-team doet. Ik zeg niet dat het opeens kut is, maar je ziet een tendens waarbij Australië over NL dreigt heen te gaan een jaar voor de spelen. Na 5 jaar van pure overmacht van Team NL.
Aan de top komen is makkelijker dan er te blijven. De reeks die Nederland heeft gezet is ongekend. Eigenlijk heb je jonge renners nodig die het vuur aan de schenen leggen van huidige drie maar die zijn er niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch zorgelijk, dat Australië grotere stappen maakt dan dat het NL-team doet. Ik zeg niet dat het opeens kut is, maar je ziet een tendens waarbij Australië over NL dreigt heen te gaan een jaar voor de spelen. Na 5 jaar van pure overmacht van Team NL.
Die dominantie was er juist vorig jaar niet, toen waren de Australiërs snellerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch zorgelijk, dat Australië grotere stappen maakt dan dat het NL-team doet. Ik zeg niet dat het opeens kut is, maar je ziet een tendens waarbij Australië over NL dreigt heen te gaan een jaar voor de spelen. Na 5 jaar van pure overmacht van Team NL en dat is jammer een jaar voor de spelen.
Dat is bij de vrouwen wel standaard bij grote toernooien toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:26 schreef Szura het volgende:
Tegen 19.30 keirin voor de vrouwen. Blijf het apart vinden om dat voor het sprinttoernooi te organiseren.
Nee Bras is al klaar met dit WKquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:13 schreef Marcoss het volgende:
Braspennincx rijdt de keirin blijkbaar niet?
Aan losse wielen doe je weinig als organisatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loopt echt vreselijk uit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |