PS of sw?quote:
Wellicht iets meer bij mannen dan bij vrouwen al zal een select groepje dames zich hier ook wel thuis voelen.quote:
Ik ga nooit naar de kerk en die zeker nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wellicht iets meer bij mannen dan bij vrouwen al zal een select groepje dames zich hier ook wel thuis voelen.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
Zag vandaag nog een plaatje langskomen van een gladde winterdag
Haha goeie, ik ga daar zo eens naar op zoekquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:47 schreef Rob het volgende:
Koningsplein
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Zoek naar de naam van de straat/weg die je ziet.
Grote vrijmarktquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha goeie, ik ga daar zo eens naar op zoekEerst even wat vrijmarkt afstruinen
Toch moeilijker dan ik dachtquote:Op zondag 28 april 2024 11:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Grote vrijmarkt
Tsja sommige beginnen een dag eerder dus een dag later zal ook wel ergens voorkomen dan
Aan de naam te zien komt ie uit Volendam.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:47 schreef Rob het volgende:
Koningsplein
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
het was geheel in de trend van de dag gisteren..quote:
De straat waar je naar kijkt conform de opdracht is een inrit dus die heeft logischerwijs geen naam ?quote:Op zondag 28 april 2024 18:24 schreef Rob het volgende:
[..]
het was geheel in de trend van de dag gisteren..
Alleen heeft maps moeite met het vinden ervan en kent de straat nog niet als zodanig?
Het is geen inrit.. Het is een doorgaande straat met parkeer/stopplaatsen aan de rechterkant en heeft formele straatnaambordjes. alleen Google heeft het nog niet geregistreerd als naam denk ik.quote:Op zondag 28 april 2024 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De straat waar je naar kijkt conform de opdracht is een inrit dus die heeft logischerwijs geen naam ?
Dat is de straat vanaf waar je kijkt...waar je naar kijkt is zon parkeer/stop gelegenheid imho.quote:Op zondag 28 april 2024 18:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is geen inrit.. Het is een doorgaande straat met parkeer/stopplaatsen aan de rechterkant en heeft formele straatnaambordjes. alleen Google heeft het nog niet geregistreerd als naam denk ik.
Als er ik op zoek kom ik uit bij een kroeg in Amsterdam of een metrostation in Londen.
Wow.....dat ze die Taxistandplaats hebben willen veredelen met een eigen naam is op zijn zachtst gezegd bijzonder maar klaarblijkelijk heb je gelijk.quote:Op zondag 28 april 2024 18:46 schreef Rob het volgende:
Het antwoord staat hierin
Mijn autonavigatie en FlitsMeister kennen de straat/bestemming wel
het is ook een kiss and ridequote:Op zondag 28 april 2024 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wow.....dat ze die Taxistandplaats hebben willen veredelen met een eigen naam is op zijn zachtst gezegd bijzonder maar klaarblijkelijk heb je gelijk.
Het idiote is dat Google de andere twee straten wel als zodanig kent, maar deze specifieke dus niet.quote:Op zondag 28 april 2024 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wow.....dat ze die Taxistandplaats hebben willen veredelen met een eigen naam is op zijn zachtst gezegd bijzonder maar klaarblijkelijk heb je gelijk.
Ter mijn verdediging de laatste update van Google maps is daar van 2019 en toen stonden de naambordjes er iig nog niet.![]()
Anyway,,,na al dat gelul ook maar gewoon even de oplossing posten:quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:47 schreef Rob het volgende:
Koningsplein
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
De vakantie is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:31 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iedereen weer terug van zijn vakantieoord![]()
Tijd om de straat te zoeken.
Er zitten er 2 redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:06 schreef Rob het volgende:
Dat was netjes.
[..]
Zit daar een CO-OP in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |