Het zal wel weer ergens in Noord zijn zekerquote:Op maandag 25 december 2023 20:47 schreef DJMO het volgende:
Leger des Heils aan de Hilversumstraat
[ afbeelding ]
Gij barbaar. Als jij je eigen stad niet kent, wie ben ik dan om mee te doen aan dit spel?quote:Op maandag 25 december 2023 22:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Het zal wel weer ergens in Noord zijn
Brandts Buysstraatquote:Op maandag 25 december 2023 20:47 schreef DJMO het volgende:
Leger des Heils aan de Hilversumstraat
[ afbeelding ]
Dank je voor het plaatsen van een nieuwe opgave..quote:
Oh wie weet ken ik die, woonde er ook 100mt vandaan croegerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
100 mt bij Ome Jan en Tante Hennie vandaan
Ouders van Rik Vathorst..sportschool op het pleinquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wie weet ken ik die, woonde er ook 100mt vandaan croeger
Ah ok nee dan ken ik ze niet ... En nee heb er nooit getraindquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ouders van Rik Vathorst..sportschool op het plein
Ik was er helemaal hoteldebotel van.quote:
min of meer wel jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:10 schreef APK het volgende:
Was de Willem Witsenstraat al geraden dan?
Maar mag wel natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:12 schreef APK het volgende:
Mooi, dan hoef ik geen nieuwe te plaatsen
Enkelen hadden de zijstraat van het Hilton Hotel (startbaan en landingsplaats van Herman Brood) al gevonden maar niet benoemd als oplossing.. bij deze is het jouw beurt i.m.o...quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:10 schreef APK het volgende:
Was de Willem Witsenstraat al geraden dan?
quote:
quote:
Leven..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:41 schreef Rob het volgende:
Vooruit dan maar.. Van Oldenbarneveldtplein
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Die Kutbrug ken ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |