SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Rob op 11-11-2023 08:29:50 ]
Oh Jaquote:Op maandag 20 november 2023 15:01 schreef casita het volgende:
Albert Verweystraat slotermeer plaatsen jullie een nieuwe!
U vraagt, wij draaien.quote:
Van Eeghenstraatquote:Op vrijdag 24 november 2023 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
FIXEDquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een straat! een streetview uit 2021
Of niet..quote:Op zaterdag 25 november 2023 01:45 schreef APK het volgende:
Zou zo maar een binnenstraatje op een van die eilanden in het IJ kunnen zijn, of niet natuurlijk.
Zou kunnen, is het niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 01:45 schreef APK het volgende:
Zou zo maar een binnenstraatje op een van die eilanden in het IJ kunnen zijn, of niet natuurlijk.
Dat was dan voordat ik er dagelijks langs fietste..quote:Op donderdag 7 december 2023 14:26 schreef casita het volgende:
Vroeger werd veel gezongen in dit straatje
vroegerquote:Op donderdag 7 december 2023 14:26 schreef casita het volgende:
op nr. 11 bedoel je?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:26 schreef casita het volgende:
Nu zei moeders van de week al dat het een verzorgingstehuis moest zijn en zo te zien heeft ze gelijk gehad; het vreemde is dat het ontzettend herkenbaar was terwijl ik er nog nooit van mijn leven ben geweest..quote:
Toch niet de Fred. Roeskestraat (Rietveld Academie)?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:40 schreef APK het volgende:
Naar het zuiden, om dit artistieke groepje te spotten.
Café het sluisje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |