Of een moeilijk karakterquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben de Hollandse meiden weer eens geen karakter?
Einde tijdperk Matje, hongerklop incomingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
xD heeft te weinig gegeten
Tsja
Hebben we ooit zo'n kutweer gehad als dit jaar? In mijn beleving waren januari t/m april en juli echt volledig ruk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het hoost hier
In Glasgow niet
@Felagund @Momoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we ooit zo'n kutweer gehad als dit jaar? In mijn beleving waren januari t/m april en juli echt volledig ruk.
Dit is normaal Hollands zomerweerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we ooit zo'n kutweer gehad als dit jaar? In mijn beleving waren januari t/m april en juli echt volledig ruk.
Als je elke dag om dezelfde tijd op de fiets rijdt, dan hoef je in Nederland maar één maal in de veertien keer een regenjas aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen sneeuw gehad en verder normaal voorjaar. April, mei, juni waren ook weer warmer dan normaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:04 schreef The_Undertone het volgende:
DNS Andrew August @:Koffieplanter
Sporza snapt er niks van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Snorrie
Edit: volgens Sporza toch maar een schaduwfavoriet
Gaat die al naar Pat? Die was nog op zoek naar extra geldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jelle Vanendert en ik staan vandaag volledig achter Centen Centjes.
Fietsen en helmen m'n jong. Een Deen met een BORA helm? Clemmensen. Een Noor op een gele velo? Nordhagen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:13 schreef Slobeend het volgende:
Lastig als je niemand herkent van voren.
Welke helm hebben Withen en Grysel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fietsen en helmen m'n jong. Een Deen met een BORA helm? Clemmensen. Een Noor op een gele velo? Nordhagen.
Grisel is de geblokte AG2R, Seixas is de lange slungel zijnde AG2R. Albert rijdt als het goed is op een witte velo. De Deen met de dichte, witte helm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke helm hebben Withen en Grysel?
Qua temperatuur is dit jaar nog steeds warmer dan 30 jaars klimaat gemiddelde. Vooral januari, februari en juni waren bovengemiddeld warm. April was net iets kouder dan gemiddeld. Ook temperatuur nu juli/eind augustus rond gemiddelden. Maand juli was wel duidelijk natter dan gemiddeld.quote:
Net in tweede positie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Grisel is de geblokte AG2R, Seixas is de lange slungel zijnde AG2R. Albert rijdt als het goed is op een witte velo. De Deen met de dichte, witte helm.
Alpecin!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat die al naar Pat? Die was nog op zoek naar extra geld
Duurde wel echt lang die wissel. Alsof er meer aan de hand wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:34 schreef The_Undertone het volgende:
Materiaalpech voor Widar, tijd voor een Remco '18
Dat is de blinde toch? Moeilijk om nu geen grappen te maken.quote:
De vele bochten maken het inderdaad lastiger om een achtervolging te organiseren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, helemaal op zijn lijf geschreven dit technische parcours.
Dat is wel José Beenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:56 schreef Waterbed het volgende:
Wie zijn die twee vrouwen welke nu t commentaar doen op Eurosport?
Toch niet Jose Been heh?
Dan heb je em op ambient sound staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb helemaal geen commentaar op de Player.
En Joanna Rowsell.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:56 schreef Waterbed het volgende:
Wie zijn die twee vrouwen welke nu t commentaar doen op Eurosport?
Toch niet Jose Been heh?
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht iemand Lavreysen eens kunnen verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |