SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
: "Een andere keer misschien"
: "dan blijven we wel slapen"
: "en kunnen dan misschien als het echt moet,"
: "wat over
, voetbal en de
praten,"
: "nou dag tot ziens, adieu het gaat je goed."
![]()
Citroen of gember?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb ook wel zin in thee![]()
Hey Paul. Je bent weer terug en je hebt het leuk gehad. Fijn hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja was leuker dan verwacht, maar @:dotteke had dat al gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GG, vond je dat nu nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet zo mooi
....................................
...................................
.....................................
....................................
.......
............................
..............................
.
............................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Morguh UNquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Username. Nou ik begin alvast maar met koffiezetten.Moggûh Dotquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Vandaag vrij of heb je nog geen vrij weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag vrij of heb je nog geen vrij weekend?Vandaag nog dagje werken, gezellig met vrouwliefquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag vrij of heb je nog geen vrij weekend?
Zaterdag is zeker altijd de drukste dag van de week? Of vrijdag kan er ook wat van?How can I make this topic about me?![]()
O, je vrouw werkt daar ook? Wat leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Vandaag nog dagje werken, gezellig met vrouwliefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zaterdag is drukker: markt, duitsers en weinig vrijwilligers. Vrijdag is druk omdat alle administratie klaar moet zijn zodat je zaterdag alle tijd hebt om te verkopen, uitleggen hoe ons systeem werkt en klantbinding. En vrijdags komen er vaak nieuwe meubels dus wordt er geschoven in de winkel voor de zaterdag. Gister heb ik een babykamer gecreëerd voor de vensterbank groeiend naar back to school, vensterbank is elke maand weer in thema.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Zaterdag is zeker altijd de drukste dag van de week? Of vrijdag kan er ook wat van?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, zij werkte er eerder dan mij zelfs, heb mij best snel omhoog gewerkt daar moet ik toegevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je vrouw werkt daar ook? Wat leuk
Zo dan, heel wat te doen dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De zaterdag is drukker: markt, duitsers en weinig vrijwilligers. Vrijdag is druk omdat alle administratie klaar moet zijn zodat je zaterdag alle tijd hebt om te verkopen, uitleggen hoe ons systeem werkt en klantbinding. En vrijdags komen er vaak nieuwe meubels dus wordt er geschoven in de winkel voor de zaterdag. Gister heb ik een babykamer gecreëerd voor de vensterbank groeiend naar back to school, vensterbank is elke maand weer in thema.
Is het niet te doen om meer vrijwilligers te krijgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel promoten en we zijn ook een werk ervaringsplek (WEP) vanuit de sociale dienst, die hebben onlangs een interne vacature uitgezet voor de minst bezette dagen. Maar zaterdag kunnen zij niet verplichten dus dan moeten we het hebben van 100% vrijwilligers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, heel wat te doen dus
Is het niet te doen om meer vrijwilligers te krijgen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lijkt wel leuk werk om weer nieuwe leuke zithoekjes en settings te verzinnen. Hoe leuker neergezet, hoe sneller het ook verkoopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De zaterdag is drukker: markt, duitsers en weinig vrijwilligers. Vrijdag is druk omdat alle administratie klaar moet zijn zodat je zaterdag alle tijd hebt om te verkopen, uitleggen hoe ons systeem werkt en klantbinding. En vrijdags komen er vaak nieuwe meubels dus wordt er geschoven in de winkel voor de zaterdag. Gister heb ik een babykamer gecreëerd voor de vensterbank groeiend naar back to school, vensterbank is elke maand weer in thema.
Klantenbinding, dat valt en staat ook vooral met de kwaliteit van de koffie.![]()
Als ze na een slok koffie naar een fles water grijpen om de vieze smaak weg te spoelen, gaat er iets mis.
How can I make this topic about me?![]()
Gaat meer om het gesprek, Duitsers zijn gevoelig voor het goede doel dus we leggen maar al te graag uit dat we een "armoedewinkel" zijn, vaak kopen ze dan wat meer of geven fooi, of zijn minder knieperig qua onderhandelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lijkt wel leuk werk om weer nieuwe leuke zithoekjes en settings te verzinnen. Hoe leuker neergezet, hoe sneller het ook verkoopt natuurlijk.
Klantenbinding, dat valt en staat ook vooral met de kwaliteit van de koffie.![]()
Als ze na een slok koffie naar een fles water grijpen om de vieze smaak weg te spoelen, gaat er iets mis.
Leuk om samen te werken, werkt je vrouw ook als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zij werkte er eerder dan mij zelfs, heb mij best snel omhoog gewerkt daar moet ik toegeven
Fijn toch dat je je zo snel omhoog hebt gewerkt
Dat is dan lastig, maar kan je een vrijwilliger verplichten om op de bepaalde dagen wel te werken dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Veel promoten en we zijn ook een werk ervaringsplek (WEP) vanuit de sociale dienst, die hebben onlangs een interne vacature uitgezet voor de minst bezette dagen. Maar zaterdag kunnen zij niet verplichten dus dan moeten we het hebben van 100% vrijwilligers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zij is ook vrijwilliger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om samen te werken, werkt je vrouw ook als vrijwilliger?
Fijn toch dat je je zo snel omhoog hebt gewerkt
[..]
Dat is dan lastig, maar kan je een vrijwilliger verplichten om op de bepaalde dagen wel te werken dan?
Nee, een vrijwilliger kan je niet verplichten op zaterdag te werken. Het feit dat er vrijwilligers zijn moeten we al blij mee zijn, ga je ze dingen verplichten, gaan ze lopen en heb je niks meer. Maar vragen of aangeven in promoties kan natuurlijk altijd. En het is nu ook vakantietijd, buiten deze tijden zijn er 3 vrijwilligers extra, dan redden we het wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik bedoelde eigenlijk meer kan je een vrijwilliger wel verplichten om maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag te werken dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zij is ook vrijwilliger.
Nee, een vrijwilliger kan je niet verplichten op zaterdag te werken. Het feit dat er vrijwilligers zijn moeten we al blij mee zijn, ga je ze dingen verplichten, gaan ze lopen en heb je niks meer. Maar vragen of aangeven in promoties kan natuurlijk altijd. En het is nu ook vakantietijd, buiten deze tijden zijn er 3 vrijwilligers extra, dan redden we het wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ook niet. Maar ook hier geldt: vragen staat vrij. We geven aan op welke dagen we mensen kunnen gebruiken en dan is het een kwestie van schuiven. Vrijwillig blijft vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Dus als je vrijwillig werkt, accepteer je wel de gegeven taken, en andersom accepteren wij ook de wensen van de vrijwilliger. Vrijwilligers zijn de besten die je kan hebben, die betaal je in waardering dus ga je niet dwingen iets te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer kan je een vrijwilliger wel verplichten om maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag te werken dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lijkt mij lastig een bedrijf wat bijna alleen op vrijwilligers draait te runnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt op zich wel mee, ja, je hebt veel uitval en moet veel schuiven maar aan de andere kant (bijna alles heeft 2 kanten) hebben de vrijwilligers een goed hart en zijn niet beroerd om in te springen waar nodig. Betaalde krachten zouden nog zeggen "is goed, voor 150% loon of tijd voor tijd", om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij lastig een bedrijf wat bijna alleen op vrijwilligers draait te runnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-08-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Charlotte-007 / 313 / +50 / +53 / 739 / 887
2. Dotteke / 247 / +50 / +43 / 356 / 447
3. TheStigsDutchCousin / 182 / +48 / +0 / 796 / 939
4. PLY / 157 / +21 / +0 / 291 / 374
5. Mazikeen / 156 / +59 / +0 / 490 / 578
6. 2xHenk / 151 / +0 / +0 / 537 / 629
7. Lovely / 149 / +65 / +0 / 571 / 688
8. HappyCharly / 148 / +20 / +41 / 836 / 952
9. mario390 / 120 / +65 / +2 / 156 / 212
10. greysbones / 107 / +31 / +0 / 669 / 722
11. Harrie / 92 / +24 / +0 / 239 / 315
12. aloa / 89 / +12 / +0 / 377 / 426
13. m1st1g / 86 / +0 / +0 / 186 / 223
14. _UserName_ / 83 / +57 / +4 / 46 / 80
15. DJMO / 57 / +28 / +0 / 80 / 111
16. Mickytjuh / 54 / +23 / +2 / 296 / 342
17. DerRabbit / 44 / +11 / +0 / 307 / 356
18. hemarookworst / 42 / +15 / +2 / 224 / 247
19. KillemWieft / 41 / +14 / +12 / 65 / 100
20. Nattekat / 39 / +2 / +0 / 193 / 221SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is ook weer waar. Zo heeft het van alle kanten wel ietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, ja, je hebt veel uitval en moet veel schuiven maar aan de andere kant (bijna alles heeft 2 kanten) hebben de vrijwilligers een goed hart en zijn niet beroerd om in te springen waar nodig. Betaalde krachten zouden nog zeggen "is goed, voor 150% loon of tijd voor tijd", om maar wat te noemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom, en wat het ook leuk maakt: het is lekker luchtig, je hoeft niet streng te zijn (op een enkele na, die wat meer en directere sturing nodig heeft vanuit een WEP)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Zo heeft het van alle kanten wel ietsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat voor werk deed je eigenlijk voor je in de kringloop kwam?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom, en wat het ook leuk maakt: het is lekker luchtig, je hoeft niet streng te zijn (op een enkele na, die wat meer en directere sturing nodig heeft vanuit een WEP)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen was ik schlemiel van de fietsenwerkplaats, zwaar ondergewaardeerd door de betweterige collega's. Dus blij dat ik daar weg benquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je eigenlijk voor je in de kringloop kwam?
Ja koffie heb ik nodig. Veel te vroeg wakkerquote:Welke kringloop werk je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen was ik schlemiel van de fietsenwerkplaats, zwaar ondergewaardeerd door de betweterige collega's. Dus blij dat ik daar weg ben
Ik ben 5 jaar bedrijfsleider geweest van Rataplan![]()
![]()
O onder gewaardeerd werken is natuurlijk voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen was ik schlemiel van de fietsenwerkplaats, zwaar ondergewaardeerd door de betweterige collega's. Dus blij dat ik daar weg ben
Fijn dat je je hebt weten op te bouwen tot wat je nu bent![]()
Kan je ze allemaal uitlachen
Kringloop/sociale hulpwinkel Mini Manna Winterswijk, we zitten ook in Doetinchem en Ulft. Er zijn (of waren) plannen om uit te breiden naar Apeldoorn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja koffie heb ik nodig. Veel te vroeg wakker
[..]
Welke kringloop werk je?
Ik ben 5 jaar bedrijfsleider geweest van RataplanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die ken ik niet, logisch het is aan de andere kant van Nederland voor mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kringloop/sociale hulpwinkel Mini Manna Winterswijk, we zitten ook in Doetinchem en Ulft. Er zijn (of waren) plannen om uit te breiden naar Apeldoorn.
Als ik het zo lees is het wel hetzelfde concept als rataplan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2023 08:05:25 ]![]()
SLecht geslapen dat je zo vroeg wakker bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja koffie heb ik nodig. Veel te vroeg wakker
[..]
Welke kringloop werk je?
Ik ben 5 jaar bedrijfsleider geweest van Rataplan
Of heb je vroeg rijles?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JUich maar niet te hard, met het weer ben je nooit zekerquote:
Ik las net elders dat er ergens in Duitsland sneeuw gevallen is in de zomer
https://www.hln.be/weerni(...)teak-40-sc-5133.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
11 uur rijles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLecht geslapen dat je zo vroeg wakker bent
Of heb je vroeg rijles?
Wel lekker geslapen. Maar ongesteld dus dan zit ik altijd beetje bleeeehhh in mijn vel![]()
![]()
Fijn dat je toch lekker geslapen hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
11 uur rijles.
Wel lekker geslapen. Maar ongesteld dus dan zit ik altijd beetje bleeeehhh in mijn vel
En dat andere is ook bleeeh maar gelukkig van voorbijgaande aard............. tot het weer zo ver isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOrguhquote:
Oh handig wel, ik moet eigenlijk ook nog gaan kijken. Maar niet echt zin“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja wachten tot mijn man wakker is en dan even de badkamer leeghalen. Als ik ben lessen, kan hij alvast beginnen met slopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je toch lekker geslapen hebt
En dat andere is ook bleeeh maar gelukkig van voorbijgaande aard............. tot het weer zo ver is
Dus op zich wel lekker zo vroeg wakker![]()
IK neem het mij ook steeds voor,quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:14 schreef Lovely het volgende:
Oh handig wel, ik moet eigenlijk ook nog gaan kijken. Maar niet echt zin
Maar ik kom steeds niet verder dan de 1ste aflevering. Het pakt mij niet op een of andere manier.
EN dan begin ik een paar dagen later maar opnieuw
Iedereen heeft het er over, dan moet het toch de moeite waard zijn denk ik dan.
Maak je foto van oud en nieuw? Ben wel benieuwd naar je niet badkamerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja wachten tot mijn man wakker is en dan even de badkamer leeghalen. Als ik ben lessen, kan hij alvast beginnen met slopen
Dus op zich wel lekker zo vroeg wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik vind het leukheb de vorige seizoenen niet gezien. Maar iedereen had het erover inderdaad.... dus ben maar gaan kijken
![]()
![]()
Zou je wel denken ja, heb het eigenlijk nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK neem het mij ook steeds voor,
Maar ik kom steeds niet verder dan de 1ste aflevering. Het pakt mij niet op een of andere manier.
EN dan begin ik een paar dagen later maar opnieuw
Iedereen heeft het er over, dan moet het toch de moeite waard zijn denk ik dan.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja is goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je foto van oud en nieuw? Ben wel benieuwd naar je niet badkamer![]()
![]()
Het moet je ook net liggen. Zo heb ik nog nooit boer zoekt vrouw echt gekekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je wel denken ja, heb het eigenlijk nooit gekeken
In het begin even een paar stukjes per aflevering maar ik vond het niet echt wat.
Zo heeft ieder zijn eigen smaak tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leukquote:![]()
Heeft je man een tijdslimiet gesteld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ook zo kijkcijfer hit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook nooit echt gevolgdquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet je ook net liggen. Zo heb ik nog nooit boer zoekt vrouw echt gekeken
In het begin even een paar stukjes per aflevering maar ik vond het niet echt wat.
Zo heeft ieder zijn eigen smaak toch
Kijk dan toch liever een serie
1 septemberquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Heeft je man een tijdslimiet gesteld?![]()
![]()
Ja ik ook, al kijk ik Married at the first date toch welquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook nooit echt gevolgd
Kijk dan toch liever een serie
Maar die neem ik op en begin pas bij de eerste huwelijks voltrekking en spoel heel veel door
Dat is nog te overzien, hoop dat hij het redquote:
Gewoon veel herrie makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:31 schreef Mazikeen het volgende:
Moet hij wel op tijd zijn bed uitkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mogguhh ja was toch leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul. Je bent weer terug en je hebt het leuk gehad. Fijn hoor.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fijn toch. Weer een ervaring rijkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en een leuk meisje ontmoet we appen elke dag en we gaan volgende week naar we love the 90s in nijmegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. Weer een ervaring rijker
O dat is nog leuker. Hopelijk krijgen jullie samen een leuke avond. Met een vervolg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja en een leuk meisje ontmoet we appen elke dag en we gaan volgende week naar we love the 90s in nijmegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is wel jong, maarjaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog leuker. Hopelijk krijgen jullie samen een leuke avond. Met een vervolg.
Wat is jong?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Plyquote:
Mijn vader is 16 jaar ouder dan mijn moeder. En ze gingen daten toen mijn moeder 16 wasquote:
Ze zijn in augustus 46 jaar getrouwd
Dus het kan![]()
![]()
Dat maakt toch niet uit, zijn wel meer stelletje waar een flink verschil van leeftijd in zitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke avond gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nu moet ik je in de gaten gaan houden dusquote:
Hahahaha. Nee is gewoon grappig even. Ben strakjes toch wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu moet ik je in de gaten gaan houden dus![]()
![]()
Zekers, beetje punthoofd. Maar wel gelachen. Om 1 uur stonden die vrouwen nog op tafel te dansen. Was gezellig:Dquote:![]()
Ja mij maakt het ook niet uit en we hebben uberhaupt niet uitgesproken dat we op elkaar zijn, dus we zien wel, kijken hoe het op het festival gaat en dan ga ik stiekem met dr dansenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mijn vader is 16 jaar ouder dan mijn moeder. En ze gingen daten toen mijn moeder 16 was
Ze zijn in augustus 46 jaar getrouwd
Dus het kan
Hey Harriequote:
Heeeeej Alex ouwe pikkenpijper ben je er ook weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mij maakt het ook niet uit en we hebben uberhaupt niet uitgesproken dat we op elkaar zijn, dus we zien wel, kijken hoe het op het festival gaat en dan ga ik stiekem met dr dansen![]()
![]()
Ja was op vakantie heequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeeeej Alex ouwe pikkenpijper ben je er ook weer
Ik ook ga eens kijken in Emmerich of daar de boodschappen echt zo goedkoop zijn als @DJMO zegtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha. Nee is gewoon grappig even. Ben strakjes toch wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rotterdamquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:59 schreef Paul het volgende:
Ze komt uit Rotterdam en is vrouwenvoetballer
Voetbalster![]()
![]()
Hey Henk is weer back.quote:Je werd gemist gisteren.
En ze gaat volgend jaar naar de olympische spelen en daar elke dag wedstrijdjes van van alles kijkenquote:zo'n sportieve meid
O jee te diep in het glaasje gekekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Zekers, beetje punthoofd. Maar wel gelachen. Om 1 uur stonden die vrouwen nog op tafel te dansen. Was gezellig:D
k was op single vakantie en ik vertel net dat ik wel leuk meisje had ontmoet, maar geen idee of het wat wordt, we gaan volgende week afsperkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker die kleine meisjes liggen neuken of was het meer een cultuur dingetje ?
GA je lekker mee johquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
En ze gaat volgend jaar naar de olympische spelen en daar elke dag wedstrijdjes van van alles kijkenzo'n sportieve meid
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker die kleine meisjes liggen neuken of was het meer een cultuur dingetje ?![]()
![]()
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja schat maar als ik schoenen ga kopen wil ik die ook altjd eerst ff passenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
k was op single vakantie en ik vertel net dat ik wel leuk meisje had ontmoet, maar geen idee of het wat wordt, we gaan volgende week afsperken![]()
gelukkig heb je mijn niet elke dag zitten taggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:00 schreef Harrie het volgende:
Voor de volledigheid omdat @:Paul onze Alex er weer is. Ik drink nu gewoon
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja schat maar als ik schoenen ga kopen wil ik die ook altjd eerst ff passen![]()
Je hebt me wel gemist dat mag je gewoon toegeven hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:04 schreef Paul het volgende:
[..]
gelukkig heb je mijn niet elke dag zitten taggen![]()
![]()
Beetje krap zitten niet erg, word wel ruimer na een tijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja schat maar als ik schoenen ga kopen wil ik die ook altjd eerst ff passen![]()
![]()
nee vond wel prima ff een week geen fok en andere socialsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hebt me wel gemist dat mag je gewoon toegeven hoorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
bedoelen lullie nu dat ze nog krap isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje krap zitten niet erg, word wel ruimer na een tijd
Ja altijd rekening mee houden dat ze nog ingelopenreden moeten wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje krap zitten niet erg, word wel ruimer na een tijd![]()
![]()
Oohh, dus niks gepast nog?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
bedoelen lullie nu dat ze nog krap is![]()
![]()
Dat zou jij moeten weten vriendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
bedoelen lullie nu dat ze nog krap is![]()
nou ze is 28 dus genoeg levenservaringquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja altijd rekening mee houden dat ze nog ingelopenreden moeten worden
Je weet pas hoe diep ze zijn als je je peilstok afgelezen hebt dat kun je niet tellen net als jaarringen bij een boomquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
nou ze is 28 dus genoeg levenservaring![]()
![]()
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:08 schreef Paul het volgende:
ben nu dr ex aan het bekijken op facebook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat is net alsof je de zaadresten gaat opzoeken![]()
![]()
Hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:11 schreef Harrie het volgende:
FF nog een bak koffie ik heb er zin an deze morgen![]()
![]()
je praat echt raar over vrouwen, ik heb in ieder geval respect voor zequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je weet pas hoe diep ze zijn als je je peilstok afgelezen hebt dat kun je niet tellen net als jaarringen bij een boom
komt omdat ik er weer ben hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:11 schreef Harrie het volgende:
FF nog een bak koffie ik heb er zin an deze morgenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nee wilde gewoon ff kijken hoe hij was hee, maar zie dat hij haar leeftijd was, dus niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:14 schreef Harrie het volgende:
Ik denk dat @:Paul onze Alex aan het fappen is op die foto's van haar exWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is niet raar man, beetje passen en voelen hoort er toch gewoon bij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:13 schreef Paul het volgende:
[..]
je praat echt raar over vrouwen, ik heb in ieder geval respect voor ze
Klein geheimpje dan, van toen ik nog jong was.
Op vakantie een leuk meisje blah blah je kent het wel dus ik voelen en ik zeg tegen haar, godverdomme wat ben jij nat zeg.
Zegt ze ja we staan in het zwembad gekhad ik weer
![]()
Respect altijd goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:13 schreef Paul het volgende:
[..]
je praat echt raar over vrouwen, ik heb in ieder geval respect voor ze![]()
![]()
Goffer Harrie, hoe kom je er toch steeds opquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je weet pas hoe diep ze zijn als je je peilstok afgelezen hebt dat kun je niet tellen net als jaarringen bij een boom( en dan bedoel ik je uitspraken)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat is net alsof je de zaadresten gaat opzoeken![]()
![]()
Niet om lachen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goffer Harrie, hoe kom je er toch steeds op( en dan bedoel ik je uitspraken)
Ik ga haar met veel respect behandelen en kijken als ze gaat voetballenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geen idee maar lachen is gezond denk ik altijd maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goffer Harrie, hoe kom je er toch steeds op( en dan bedoel ik je uitspraken)
**dit is gewoon een act dat weet iedereen**![]()
Had ik bij de eerste, ik zei wist niet dat je nog maagd was, zei zij.. Ik heb mijn panty nog aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is niet raar man, beetje passen en voelen hoort er toch gewoon bij.
Op vakantie een leuk meisje blah blah je kent het wel dus ik voelen en ik zeg tegen haar, godverdomme wat ben jij nat zeg.
![]()
![]()
Je kunt haar beter eerst een beetje respectvol doorsmeren dan piept ze tenminste niet zo hard als je gaat kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:17 schreef Paul het volgende:
Ik ga haar met veel respect behandelen en kijken als ze gaat voetballen![]()
+1quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Had ik bij de eerste, ik zei wist niet dat je nog maagd was, zei zij.. Ik heb mijn panty nog aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is niet raar man, beetje passen en voelen hoort er toch gewoon bij.
![]()
![]()
lig in een deuk om jou vanmorgen
Nergens voor nodig, ben gewoon benieuwd naar de neukverhalen van Alexquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
lig in een deuk om jou vanmorgen
![]()
quote:
Jep, gewoon zeggen wil je neuken of een koekje? De koek is opquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt haar beter eerst een beetje respectvol doorsmeren dan piept ze tenminste niet zo hard als je gaat kijken.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hou wel van deze humorquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ben gewoon benieuwd naar de neukverhalen van Alex
Beter als dat gekat op elkaar tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Alsof zij er op zit te wachten dat er een of andere gek met zijn begeleidster tijdens de voetbaltraining staat te juichen op de tribunequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Jep, gewoon zeggen wil je neuken of een koekje? De koek is op
Dat wordt nie neuken nie![]()
![]()
Ik ben nie van het katten niequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou wel van deze humor
Beter als dat gekat op elkaar toch![]()
![]()
Denk het ook niet heequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alsof zij er op zit te wachten dat er een of andere gek met zijn begeleidster tijdens de voetbaltraining staat te juichen op de tribune
Dat wordt nie neuken nie![]()
Keek net in mijn Fatima en daar lagen nog 3 theelepels, 1 bord en een duitse helm in, hoogste tijd dat die weer aan het werk gaat dus.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt haar beter eerst een beetje respectvol doorsmeren dan piept ze tenminste niet zo hard als je gaat kijken.jij praat echt raar over vrouwen
RocketThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeg ik ook nietquote:
Daar wilde ik van de zomer ook nog een keertje naar toe. Mijn oom woont daar op een woonboot.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mikeyquote:
Laatste bak koffie dan is het tijd voorownee dan ga ik ff mijn aanrecht terug zoeken onder de afwas
![]()
Jij hebt toch elke dag gayparade als je ergens looptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:30 schreef Paul het volgende:
Vandaag gayparade amsterdam
[ afbeelding ]![]()
Ben aan het bedenken welke moves ik kan maken als ik naar festival ga met mijn crush en dat ik dr kan zoenen en dat ze dan niet terugdeinstWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In jou geval zou ik haar vastbinden denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Paul het volgende:
Ben aan het bedenken welke moves ik kan maken als ik naar festival ga met mijn crush en dat ik dr kan zoenen en dat ze dan niet terugdeinst![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ga niet iemand vastbinden op een festival, raarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
In jou geval zou ik haar vastbinden denk ikWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar heb je wel bepaald spul voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:31 schreef Paul het volgende:
Ben aan het bedenken welke moves ik kan maken als ik naar festival ga met mijn crush en dat ik dr kan zoenen en dat ze dan niet terugdeinstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O jee zo ergquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:29 schreef Harrie het volgende:
Laatste bak koffie dan is het tijd voorownee dan ga ik ff mijn aanrecht terug zoeken onder de afwas
IK GA DR NIET VASTVBINDEN OF GHB GEVEN JULLIE ZIJN ECHT RAAR EN ONRESPECTVOL TEGEN VOURWEN BEN ECHT ZATquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar heb je wel bepaald spul voor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van te voren bedenken dat je iemand wil zoenen is ook doordacht en raar.
R.I.P DTS.![]()
Ben drThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe verzinnen ze hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vourwen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
IK GA DR NIET VASTVBINDEN OF GHB GEVEN JULLIE ZIJN ECHT RAAR EN ONRESPECTVOL TEGEN VOURWEN BEN ECHT ZAT![]()
Weet jij dat niet wat dat isquote:
Die kut wel, maar dat kut nietquote:
Heel somsquote:
quote:![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jij al vakantie gehad Mikey?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: