Hoort erbij, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:30 schreef Document1 het volgende:
Het is wel weer typisch ouderwets zeiken hier zeg. Je verliest eens een potje om een of andere kut schaal. Boeien.
Er was vanavond geen speler die zo veel druk zette als Stengs, wat dat betreft speelde hij heel erg hetzelfde als Szymanski deed. Ook nog een paar uitstekende steekballetjes en passes in de diepte. Hartstikke prima, niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je eens een wedstrijd van vorig seizoen moet terugkijken en dan eens moet letten op de energie en druk van Kokcu en Szymanski en wat dit onze Santi opleverde.
Dat heb ik bij niemand anders vanavond gezien.
Stengs voegt op dit moment veel meer toe op de vleugel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er was vanavond geen speler die zo veel druk zette als Stengs, wat dat betreft speelde hij heel erg hetzelfde als Szymanski deed. Ook nog een paar uitstekende steekballetjes en passes in de diepte. Hartstikke prima, niks mis mee.
Dat wel, alleen wie moet er dan op 10quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs voegt op dit moment veel meer toe op de vleugel.
We kunnen op dit moment gewoon beter zonder een 10 spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat wel, alleen wie moet er dan op 10![]()
Ons middenveld zit zo slecht in elkaar. Gvd.
Eens. Wij gaan nog veel plezier beleven aan Stengsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er was vanavond geen speler die zo veel druk zette als Stengs, wat dat betreft speelde hij heel erg hetzelfde als Szymanski deed. Ook nog een paar uitstekende steekballetjes en passes in de diepte. Hartstikke prima, niks mis mee.
ga wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs voegt op dit moment veel meer toe op de vleugel.
Ehhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen op dit moment gewoon beter zonder een 10 spelen.
Hoe vind je Zerrouki en Wieffer complementair aan elkaar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:39 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki - Wieffer - Stengs is in theorie echt een genottelijk en perfect complementair middenveld joh. Aan de individuele kwaliteiten van de spelers ligt het echt niet.
Maar dan moeten ze wel in vorm zijn(hoi Mats) en goed op elkaar en de rest van het elftal ingespeeld zijn. Daar ligt nu het probleem. Moet je eens terug gaan kijken hoe vaak ze elkaar in de weg liepen, positioneel niet goed stonden en geen pass konden versturen omdat er niemand vrij liep.
Zerrouki kan op 6 lekker stofzuigeren en als extra slot op de deur dienen. Ook vandaag liep hij weer heel veel gaten dicht en zat hij er behoorlijk vaak tussen om een aanval van PSV onschadelijk te maken. Veel mensen hebben denk ik niet door hoe onopvallend belangrijk hij nu al is. Samen met Geert/Trauner en Hancko heb je dan echt een heel goed verdedigend blok.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoe vind je Zerrouki en Wieffer complementair aan elkaar?
Ik vraag me oprecht af of Wieffer daar toe in staat is, maar we zullen zien..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki kan op 6 lekker stofzuigeren en als extra slot op de deur dienen. Ook vandaag liep hij weer heel veel gaten dicht en zat hij er behoorlijk vaak tussen om een aanval van PSV onschadelijk te maken. Veel mensen hebben denk ik niet door hoe onopvallend belangrijk hij nu al is. Samen met Geert/Trauner en Hancko heb je dan echt een heel goed verdedigend blok.
Wieffer daarvoor als spelverdeler op 8. Heeft vorig seizoen allang bewezen dat hij het overzicht en de techniek heeft om de mensen voor hem te bedienen. Laten we hopen dat zijn vormdipje snel over is, want dit sloeg nergens op.
Maar hij heeft niet de dynamiek voor de 8 positie, op dit moment niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki kan op 6 lekker stofzuigeren en als extra slot op de deur dienen. Ook vandaag liep hij weer heel veel gaten dicht en zat hij er behoorlijk vaak tussen om een aanval van PSV onschadelijk te maken. Veel mensen hebben denk ik niet door hoe onopvallend belangrijk hij nu al is. Samen met Geert/Trauner en Hancko heb je dan echt een heel goed verdedigend blok.
Wieffer daarvoor als spelverdeler op 8. Heeft vorig seizoen allang bewezen dat hij het overzicht en de techniek heeft om de mensen voor hem te bedienen. Laten we hopen dat zijn vormdipje snel over is, want dit sloeg nergens op.
Mwah, niet mee eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet de dynamiek voor de 8 positie, op dit moment niet in ieder geval.
Denk ik ook, niet dat ik daar blij mee ben, mja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber staat op termijn gewoon op 8.
Simpelweg omdat dan blijkt dat dit de beste optie is.
Mwa mwa, je gaat nu toch niet anders het seizoen in? Feyemoord moet gewoon kampioen worden, en het liefst met een beetje afstand. Deze oefenwedstrijd, waarbij het leuk is dat er nog een prijsje op het spel staat, maakt verder niet zo heel veel uit. Ajax heeft best vaak voor de schaal gespeeld, maar meestal spelen ze heel slecht en gaan ze er dik af. Vervolgens worden ze dan regelmatig wel gewoon kampioen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:40 schreef Qarrad het volgende:
Nou ja, dit is dan de keerzijde van de hoge verwachtingen. Jammer, maar nu kunnen we iets realistischer het seizoen in. Komt goed.
Nou, ik vond dat er behoorlijk een sfeer hing dat het allemaal makkelijk winnen werd en we die schaal alleen maar even hoefden op te halen tegen PSV met die *proest* verdediging van niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa mwa, je gaat nu toch niet anders het seizoen in? Feyemoord moet gewoon kampioen worden, en het liefst met een beetje afstand. Deze oefenwedstrijd, waarbij het leuk is dat er nog een prijsje op het spel staat, maakt verder niet zo heel veel uit. Ajax heeft best vaak voor de schaal gespeeld, maar meestal spelen ze heel slecht en gaan ze er dik af. Vervolgens worden ze dan regelmatig wel gewoon kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |