Ik vond Wieffer vooral erg slecht vandaag. En Zerrouki kon het allemaal niet meer belopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij waren defensief ook matig zelfs Hancko God liet zo nu en dan steken vallen. Pedersen kan echt niet op dit niveau, parodie op een voetballer. Hij kwam eindelijk een keer in een positie die je wil zien van een back met aanvallende intenties en toen wilde die het zelf beslissen ook in plaats van af te spelen . Echt een blind paard.
Dan heb je geen tactisch plan nodig. Als je spits continue op een eiland staat doet je gehele middenveld wat fout.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als je daar met deze opstelling van Feyenoord niks tegenin weet te brengen gaat er tactisch toch iets fout, of niet dan?
Geen gif en karakter. Daar win je de oorlog niet mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Brengt veel meer voetbal!
Zo creatief ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:22 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Geen gif en karakter. Daar win je de oorlog niet mee.
Feyenoord mist een 10, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:22 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Geen gif en karakter. Daar win je de oorlog niet mee.
En wie is er verantwoordelijk voor om te zorgen dat het middenveld goed staat en functioneert? Ga zo door, je bent er bijna.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb je geen tactisch plan nodig. Als je spits continue op een eiland staat doet je gehele middenveld wat fout.
O nu is Slot weer de boeman. Er worden betere spelers gehaald dan de afgelopen 10 jaar bij elkaar, afgelopen jaar polonaise mede door de aankopen. En nu opeens is de scouting weer kut.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:17 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Is wel te vervangen, alleen dan moet je goed scouten maar daar lijken ze mee gestopt. Het is nu Slot die alles bepaald.
KLAASGODquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze wedstrijd kwam iets te vroeg
Je hebt gewoon nog even tijd nodig om ingespeeld te raken, zeker op het middenveld
Stengs en Gimenez komen net aan
die Japanner komt ook nog
misschien die kroaat nog
ik xou niet te zwaar tillen aan deze wedstrijd
Nee, ik ga hier niet in mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En wie is er verantwoordelijk voor om te zorgen dat het middenveld goed staat en functioneert? Ga zo door, je bent er bijna.
(Overigens speelden 2 van de 3 middenvelders individueel gezien gewoon best prima, maar dat terzijde)
Ga je nu heel de tijd een act doen over dat Stengs er niks van kan omdat hij op de plek van Szymanski staat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon aanvallend niks gebracht. Tegen dit PSV
En dan nog durven zeggen dat Stengs het wel goed deed.
Dat mag, dan verschillen wij van mening. Net zoals over de onzichtbare Pool bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet in mee.
Stengs kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je nu heel de tijd een act doen over dat Stengs er niks van kan omdat hij op de plek van Szymanski staat?
Daar heb ik helemaal geen zin in.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil mijn goede vriend @:coco feliciteren.
Mijn eerdere reactie op zo een post is weggemodereerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je nu heel de tijd een act doen over dat Stengs er niks van kan omdat hij op de plek van Szymanski staat?
Daar heb ik helemaal geen zin in.
Stengs heeft vandaag aanvallend meer gebracht dan de Pool in een flink gedeelte van zijn wedstrijden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stengs kan er geen klote van.
U las het hier. Lijst maar in.
Ik zou bijna zeggen dat je eens een wedstrijd van vorig seizoen moet terugkijken en dan eens moet letten op de energie en druk van Kokcu en Szymanski en wat dit onze Santi opleverde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat mag, dan verschillen wij van mening. Net zoals over de onzichtbare Pool bijvoorbeeld.
Wel fijn dat we dat tegenwoordig op een normale manier met elkaar kunnen bespreken ook al zijn we het oneens. Loeiheet bad hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |