quote:
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.quote:
Kijk PSVVCL is weer blij, totdat ze weer in de voorronde CL worden uitgeschakeld en weer geen kampioen wordenquote:
JAAAAAA PISTOLERO IS TERUGquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Echt alles aan deze wedstrijd was classic Slot. Mijn handen jeuken.
In ieder geval fijn om weer met beide benen op de grond te staan. Je bent uiteindelijk gewoon nog steeds de underdog ten opzichte van Ajax en PSV en een plekje bij de eerste 2 wordt nog een hels karwei.
Vind het zorgwekkend dat ze daar niet mee bezig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt wel het geval, daar lijkt wel actie nodig deze transferwindow.
Ach vergeet niet dat wel na 60 minuten geen spits meer hadden of buitenspelers. Straks met de Japanner en Kroaat hebben we weer wat te kiezen. Nu moest Minteh in de spits.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.
Geniet er van, zal voor jullie de enige prijs worden.quote:
Je was positief en verstandig. Nu is Arne weer een klootzak en gaan we met moeite derde wordenquote:
Dit ja. Het is balen, er is werk aan de winkel, maar we hoeven ons nog niet heel druk te maken m.i.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach vergeet niet dat wel na 60 minuten geen spits meer hadden of buitenspelers. Straks met de Japanner en Kroaat hebben we weer wat te kiezen. Nu moest Minteh in de spits.
Dat denk ik dus wel. Bijzonder ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het zorgwekkend dat ze daar niet mee bezig zijn
Of dachten ze we hebben middenvelders zat, we lossen het intern wel op
Tegen Benfica was het ook niet al te best , toen creëerden we twee kansen en ze zaten er beidde inquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |