En heb je er twee weken geleden last van gehad? Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom je zo'n schuimbekkend topic hebt geopend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef Za het volgende:
[..]
Het is twee weken geleden gerealiseerd die dag.
Hard nodig met 140 miljoen geboortes per jaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Waarom niet? Wereldwijd vijf miljoen doden door extreem weer per jaar. Dat is niet niks. Mag toch best even bij stilgestaan worden. Watersnoodramp herdenken we toch ook nog altijd?
Vijf miljoen op acht miljard (en groeiende) is niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Waarom niet? Wereldwijd vijf miljoen doden door extreem weer per jaar. Dat is niet niks. Mag toch best even bij stilgestaan worden. Watersnoodramp herdenken we toch ook nog altijd?
Waarom zou ik er last van moeten hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:29 schreef Starhopper het volgende:
En heb je er twee weken geleden last van gehad?
Het is mij onduidelijk waarom je elke dag schuimbekkend stilstaat bij klimaat slachtoffers, terwijl Timmermans daar slechts 1 dag voor heeft aangewezen.quote:Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom je zo'n schuimbekkend topic hebt geopend.
En die 4.7 miljoen doden door obesitas dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Al de moeders over de zeik.quote:Op donderdag 16 november 2023 02:12 schreef Za het volgende:
Is dit een actie van Frans Timmermans?
[ twitter ]
Gemiste kans, hier had een Afrikaans kindje moeten worden afgebeeld, daar planten ze zich voort als konijnen. Blanken nou niet echt.quote:Op donderdag 16 november 2023 02:12 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Wat een kutkickquote:Op donderdag 16 november 2023 02:12 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Black guilt bestaat nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gemiste kans, hier had een Afrikaans kindje moeten worden afgebeeld, daar planten ze zich voort als konijnen. Blanken nou niet echt.
Of ze werken juist veel te goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Die pillen werken schijnbaar niet voor deze nep Santa.
Dit is van dezelfde groep die roept dat we massa-immigratie keihard nodig hebben wegens de vergrijzingquote:Op donderdag 16 november 2023 02:12 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Er staat niet bij van wie dit afkomstig is vreemd genoeg. Geen idee ook op hoeveel plekken dit staat.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:40 schreef LXIV het volgende:
Dit is van dezelfde groep die roept dat we massa-immigratie keihard nodig hebben wegens de vergrijzing
Als je het niet weet. Waarom suggereer je dan dat het van Timmermans afkomstig is?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:38 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat niet bij van wie dit afkomstig is vreemd genoeg. Geen idee ook op hoeveel plekken dit staat.
Het was de eerste die in me opkwam.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:17 schreef Starhopper het volgende:
Als je het niet weet. Waarom suggereer je dan dat het van Timmermans afkomstig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |