Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
de twist die je wist dat het zou komen met deze TS
Covid erbij slepen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef Za het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Hij zegt het letterlijk.
Wat is je mening in deze, moet er een jaarlijkse gedenkdag komen voor klimaatslachtoffers?
Waarom niet? Wereldwijd vijf miljoen doden door extreem weer per jaar. Dat is niet niks. Mag toch best even bij stilgestaan worden. Watersnoodramp herdenken we toch ook nog altijd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef Za het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Hij zegt het letterlijk.
Wat is je mening in deze, moet er een jaarlijkse gedenkdag komen voor klimaatslachtoffers?
En om het even context te geven. Dit zei hij precies een jaar na de watersnoodramp in Duitsland, België en Nederland:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Waarom niet? Wereldwijd vijf miljoen doden door extreem weer per jaar. Dat is niet niks. Mag toch best even bij stilgestaan worden. Watersnoodramp herdenken we toch ook nog altijd?
Die linkse hond zet zelfs je moeder uit huis om gelukszoekers te huisvesten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi hoor. Die angst voor Timmermans
Omdat hij dit jaar de dag voor de slachtoffers van de klimaatcrisis heeft laten ingaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is dit filmpje van een jaar geleden nu ineens nieuws? Omdat een FvD'er dit tweet?
Die dag is er dus al? Waarom staat dan in de OP en TT dat Timmermans dit wil? Heb je dit net ff opgezocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij dit jaar de dag voor de slachtoffers heeft laten ingaan.
The EU Day for the Victims of the Global Climate Crisis
Executive Vice-President for the European Green Deal, Frans Timmermans signed a joint declaration to inaugurate 15 July as the Annual EU Day for the Victims of the Global Climate Crisis.
https://climate.ec.europa(...)crisis-2023-07-13_en
Ik was vorige week in Bad Münstereifel, daar zijn de herstelwerkzaamheden twee jaar na data nog in volle gang.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En om het even context te geven. Dit zei hij precies een jaar na de watersnoodramp in Duitsland, België en Nederland:
[ twitter ]
Ja, het is heel triestquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Bad Münstereifel, daar zijn de herstelwerkzaamheden twee jaar na data nog in volle gang.
Niemand wil in je moeder's peeskamertje wonen hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die linkse hond zet zelfs je moeder uit huis om gelukszoekers te huisvesten.
Maar verder begrijp je niet wat een zwaktebod deze post is? Dat besef je niet helemaal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die linkse hond zet zelfs je moeder uit huis om gelukszoekers te huisvesten.
Ja hoor, jouw strategische stem gaat het verschil makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:04 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik dacht dat ik nu normaal kon stemmen maar schijnbaar moet het weer strategisch om deze mafklapper geen kans te geven
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Niemand wil in je moeder's peeskamertje wonen hoor.
Ja en 2 weken geleden is het bewaarheid geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:20 schreef Starhopper het volgende:
En om het even context te geven. Dit zei hij precies een jaar na de watersnoodramp in Duitsland, België en Nederland:
[ twitter ]
Dat zei je net ook al. Of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:31 schreef Za het volgende:
[..]
Ja en 2 weken geleden is het bewaarheid geworden.
NEWS ANNOUNCEMENT13 July 2023
Directorate-General for Climate Action
Executive Vice-President for the European Green Deal, Frans Timmermans signed a joint declaration EN•••to inaugurate 15 July as the Annual EU Day for the Victims of the Global Climate Crisis, together with the Deputy Prime Minister of Spain, Teresa Ribera on behalf of the Presidency of the Council of the EU, and the Vice-President of the European Parliament, Marc Angel.
At a ceremony in Brussels, the three signatories delivered remarks to pay tribute to all victims of climate-related disasters.
The annual day will serve to commemorate victims in Europe as well as worldwide and to raise awareness of concrete steps that people can take at their level to help prevent disasters from happening and to be better prepared for and respond to climate disasters. Special Adviser to the UN Secretary-General on Climate Action, Selwin Hart, also made remarks during the ceremony.
There was a musical programme including part of the Rain Requiem by composer Jef Neve and writer David Van Reybrouck, their tribute to those who lost their lives in the floods of July 2021 that affected several European countries and took over 200 lives.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij dit jaar de dag voor de slachtoffers van de klimaatcrisis heeft laten ingaan.
Executive Vice-President for the European Green Deal, Frans Timmermans signed a joint declaration to inaugurate 15 July as the Annual EU Day for the Victims of the Global Climate Crisis.
Dat ligt voor een groot deel aan de incapabele Duitse staat. Bouwen en herstellen duurt in Duitsland sowieso ellenlang, het is om gek van te worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Bad Münstereifel, daar zijn de herstelwerkzaamheden twee jaar na data nog in volle gang.
Dan ben je dus 2 weken te laat met je "nieuws"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:31 schreef Za het volgende:
[..]
Ja en 2 weken geleden is het bewaarheid geworden.
NEWS ANNOUNCEMENT13 July 2023
Directorate-General for Climate Action
Executive Vice-President for the European Green Deal, Frans Timmermans signed a joint declaration EN•••to inaugurate 15 July as the Annual EU Day for the Victims of the Global Climate Crisis, together with the Deputy Prime Minister of Spain, Teresa Ribera on behalf of the Presidency of the Council of the EU, and the Vice-President of the European Parliament, Marc Angel.
At a ceremony in Brussels, the three signatories delivered remarks to pay tribute to all victims of climate-related disasters.
The annual day will serve to commemorate victims in Europe as well as worldwide and to raise awareness of concrete steps that people can take at their level to help prevent disasters from happening and to be better prepared for and respond to climate disasters. Special Adviser to the UN Secretary-General on Climate Action, Selwin Hart, also made remarks during the ceremony.
There was a musical programme including part of the Rain Requiem by composer Jef Neve and writer David Van Reybrouck, their tribute to those who lost their lives in the floods of July 2021 that affected several European countries and took over 200 lives.
Heb jij erbij stilgestaan dit jaar? Dat is nl wat hij wil.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Starhopper het volgende:
Die dag is er dus al? Waarom staat dan in de OP en TT dat Timmermans dit wil? Heb je dit net ff opgezocht?
Ik had er niet eerder van vernomen, jij wel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan ben je dus 2 weken te laat met je "nieuws"![]()
Ik sta elke dag stil bij de klimaatcrisis en de slachtoffers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:37 schreef Za het volgende:
[..]
Heb jij erbij stilgestaan dit jaar? Dat is nl wat hij wil.
Wat is je mening erover los van wanneer het idee is ontstaan en gerealiseerd?
Niet echt. Ik vind het niet heel erg boeiend nieuws. De rest vd wereld kennelijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik had er niet eerder van vernomen, jij wel?
Gezien de ernst van de zaak ben je denk ik blij dat tenminste iemand met dit nieuws komt, al zij het 2 weken later?
Jij komt er voor de tweede keer mee dat het een oud filmpje is, of was je dat nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:33 schreef Starhopper het volgende:
Dat zei je net ook al. Of ben je dat nu alweer vergeten?
De tweede keer gaf ik geen reactie op jou. Ik gaf een aanvulling, inclusief linkje, op de post van iemand anders.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:44 schreef Za het volgende:
[..]
Jij komt er voor de tweede keer mee dat het een oud filmpje is, of was je dat nu alweer vergeten?
Dan krijg je twee keer hetzelfde antwoord.
De hele dag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:41 schreef Starhopper het volgende:
Ik sta elke dag stil bij de klimaatcrisis en de slachtoffers.
Omdat het er niets mee te maken heeft..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn wereldwijd 6.9 miljoen covid slachtoffers.
Waarom zouden we die 6.9 miljoen slachtoffers niet herdenken, en wel die 225 personen waar Timmermans het over heeft?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het er niets mee te maken heeft..
Oh Dear, deze is nog erger met die mention van 15 year old Rosa.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:20 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Nee.quote:
Angst nog wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi hoor. Die angst voor Timmermans
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik sta elke dag stil bij de klimaatcrisis en de slachtoffers.
Inderdaad, beetje 'Tomb of the Unknown Soldier' gevoel zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:18 schreef HowardRoark het volgende:
Dit betreft een oud filmpje blijkbaar, wellicht wat onzinnig om daar nu een topic over te open. En het is trouwens ook wel te bespottelijk voor woorden, 'klimaatslachtoffers' haha. Ik ben erg benieuwd over wie het dan in hemelsnaam zou moeten gaan?
Precies. Dit is toch oud nieuws?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is dit filmpje van een jaar geleden nu ineens nieuws? Omdat een FvD'er dit tweet?
Komt zeker omdat de stikstoflimieten al zijn bereikt door andere bouwprojecten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |