abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212955579
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 12:45 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Nee. Ken wel iemand die influencer is en helemaal niet zoveel volgers heeft. WOrdt constant uitgenodigd voor gratis etentjes....

Ik mag echt veel producten testen bij Reviewclub. Leuke site! Nu voor het eerst een review schrijven. Iemand nog tips?
Zorg dat het 100-150 woorden per review is. Dat is het enige waar ze om vragen. Niet kopieren en plakken. Unieke reviews. En als je niet weet waar je hebt over moet hebben, kijk even bij andere reviews van hetzelfde product. Meestal is het toch altijd hetzelfde. ''Ruikt lekker, trekt snel in, werkt goed etc''.
pi_212964624
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Zorg dat het 100-150 woorden per review is. Dat is het enige waar ze om vragen. Niet kopieren en plakken. Unieke reviews. En als je niet weet waar je hebt over moet hebben, kijk even bij andere reviews van hetzelfde product. Meestal is het toch altijd hetzelfde. ''Ruikt lekker, trekt snel in, werkt goed etc''.
Oh top! Ik zat op de 500 woorden. Dus dat moet goed zijn.

Ik zou Azzuro parfum testen. Mail gekregen dat het 22 maart zou zijn bezorgd, maar niets gezien... Net maar even bericht gestuurd naar de campaign manager.
pi_212966927
Pff ik mag bij de reviewclub een review schrijven over Anti Dark Spot Serum, maar het kan aan mij liggen. Het is toch wel erg vroeg om te hier iets over te kunnen zeggen na een week of 3-4.
pi_212967160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Oh top! Ik zat op de 500 woorden. Dus dat moet goed zijn.

Ik zou Azzuro parfum testen. Mail gekregen dat het 22 maart zou zijn bezorgd, maar niets gezien... Net maar even bericht gestuurd naar de campaign manager.
Komt soms voor. Had laatst ook een shampoo dat niet geleverd was. Uiteindelijk annuleren ze het en hoef je geen review te schrijven. Wel had ik het doorgegeven.
pi_212967315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 16:12 schreef Irri-tante het volgende:
Pff ik mag bij de reviewclub een review schrijven over Anti Dark Spot Serum, maar het kan aan mij liggen. Het is toch wel erg vroeg om te hier iets over te kunnen zeggen na een week of 3-4.
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
pi_212968645
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
Ik moet nu al 4 (!) reviews schrijven. Het eerste verzoek kwam al na 1 week. Ik ga niks uit mijn duim zuigen en probeer nog even uit te stellen, maar denk niet dat dat te lang kan duren.
  Moderator/colorchick dinsdag 26 maart 2024 @ 19:09:43 #82
382129 crew  Donna
pi_212968723
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
Ik zet dat er dan ook gewoon eerlijk in, in de review.

Ik gebruik het product nu X tijd en kan nog niets zeggen over de werking van XYZ.
pi_213627064
Ik mocht van freeviews deodorant en scheerschuim proberen, maar moest het wel eerst kopen bij bol
Dat had ik gedaan, maar er bleek een week leveringsvertraging te zijn bij bol. Nu reageert freeviews niet meer op whatsapp, ze hebben me alleen een paar keer op ''gelezen'' gelaten toen ik vroeg of ik het moest annuleren of moest blijven wachten.

Heeft iemand ervaring bij Freeviews waar je een product moet kopen voor 100% geld terug?
In het ergste geval kan ik het gewoon weer retour sturen naar bol, alleen het is minder fijn.
Bij de reviewclub krijg ik het geld altijd binnen 3 dagen terug gestort.
pi_213637119
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef noobie123 het volgende:
Ik mocht van freeviews deodorant en scheerschuim proberen, maar moest het wel eerst kopen bij bol
Dat had ik gedaan, maar er bleek een week leveringsvertraging te zijn bij bol. Nu reageert freeviews niet meer op whatsapp, ze hebben me alleen een paar keer op ''gelezen'' gelaten toen ik vroeg of ik het moest annuleren of moest blijven wachten.

Heeft iemand ervaring bij Freeviews waar je een product moet kopen voor 100% geld terug?
In het ergste geval kan ik het gewoon weer retour sturen naar bol, alleen het is minder fijn.
Bij de reviewclub krijg ik het geld altijd binnen 3 dagen terug gestort.
Ja wel ervaring mee, maar toen ging alles gewoon goed. Ze reageren ook altijd wel op Whatsapp, maar wel echt alleen tijdens kantooruren.
pi_213812562
Heeft er hier iemand ooit iets getest van review.nl? onderdeel van kieskeurig.nl

Heb mij ooit ingeschreven voor de mail en ik zie vaak dure elektronische producten zoals airfryers, koffie machines, laptops, ijskasten etc.
Maar ik neem aan dat je het simpelweg alleen mag overkopen met een korting? Misschien hoogst 50%?

Helaas zeggen ze niet van te voren wat de korting is. Denk niet dat ze dure spullen je gratis laten houden.
Weet ook niet of ze het eerst naar je huis sturen, of dat je het eerst moet bestellen met een latere terugstorting.
Zou leuk zijn als iemand met ervaring er iets over kan vertellen.
pi_214373992
Hoi, ik mag nu een tv uit testen van reviewclub.
Een fijn ding maar nu vroeg ik me af of jullie misschien ervaringen hebben met het uittesten van een groot ding als een tv en hoeveel korting je krijgt erna.

De tv is online 550 euro en ik moet hem in een andere taal reviewen.
Twiddel
pi_214711959
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:05 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, ik mag nu een tv uit testen van reviewclub.
Een fijn ding maar nu vroeg ik me af of jullie misschien ervaringen hebben met het uittesten van een groot ding als een tv en hoeveel korting je krijgt erna.

De tv is online 550 euro en ik moet hem in een andere taal reviewen.
Ik wou ook de TV testen maar zag er toch van af omdat ik niet van te voren de korting kon zien. Retourneren voor 100% geld terug kan altijd. Ikzelf denk dat ze een korting van 50 - 75 procent zullen geven. Kan je ons op de hoogte houden? Erg interessant!

Ps: Ik heb een kleding stomer mogen testen van freeviews en in de email stond duidelijk ''volledig geld terug''.
Dus ik heb het getest, mijn reviews geschreven en krijg daarna pas te horen ''je mag het overkopen voor 50% korting, of retourneren''.

Is dit niet enorm misleidend? Als er bij freeviews een ijskast te testen is, staat er duidelijk ''je krijgt 40% cashback''.
Maar als er voor goedkopere producten staat ''volledig geld terug'', dan ga je er toch vanuit dat je het ook mag houden? Ik vind dit niet eerlijk.

Ik ben nu ook een weegschaal aan het testen bij freeviews dat gratis naar mijn huis werd gestuurd (hoefde het niet eerst online te kopen), maar ik denk dat ze het straks ook retour zullen vragen of weer overkopen met korting.
De plezier is er bij mij dan wel af.

[ Bericht 4% gewijzigd door noobie123 op 14-08-2024 14:05:27 ]
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 14:15:01 #88
18653 crew  D.
pi_214712140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:45 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ik wou ook de TV testen maar zag er toch van af omdat ik niet van te voren de korting kon zien. Retourneren voor 100% geld terug kan altijd. Ikzelf denk dat ze een korting van 50 - 75 procent zullen geven. Kan je ons op de hoogte houden? Erg interessant!

Ps: Ik heb een kleding stomer mogen testen van freeviews en in de email stond duidelijk ''volledig geld terug''.
Dus ik heb het getest, mijn reviews geschreven en krijg daarna pas te horen ''je mag het overkopen voor 50% korting, of retourneren''.

Is dit niet enorm misleidend? Als er bij freeviews een ijskast te testen is, staat er duidelijk ''je krijgt 40% cashback''.
Maar als er voor goedkopere producten staat ''volledig geld terug'', dan ga je er toch vanuit dat je het ook mag houden? Ik vind dit niet eerlijk.

Ik ben nu ook een weegschaal aan het testen bij freeviews dat gratis naar mijn huis werd gestuurd (hoefde het niet eerst online te kopen), maar ik denk dat ze het straks ook retour zullen vragen of weer overkopen met korting.
De plezier is er bij mij dan wel af.
Je geld terug spreekt toch voor zich dat het wel retour moet? :D
pi_214712173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:15 schreef D. het volgende:

[..]
Je geld terug spreekt toch voor zich dat het wel retour moet? :D
Is dat zo? Ik zie het meer als een beloning voor de reviews die ik voor hun schrijf. Of gaan ze er echt van uit dat mensen zich zo vervelen, dat ze voor plezier producten testen en reviewen en daarna het weer retour sturen?

Hiervoor testte ik bij freeviews deodorant, scheerschuim, kattenvoer, proteine poeder. En daar stond ook ''volledig geld terug'', en dat kreeg ik ook. En uiteraard hoefde de producten niet terug gestuurd te worden.
Maar blijkbaar voor electronische apparaten moet het wel terug, want dan kunnen ze er nog wat extra op verdienen door het elders te verkopen.

Mij maakt het niet uit als men een product wil testen/reviewen zodat ze het kunnen overkopen met korting. Prima deal.
Maar zeg dat dan ook van te voren. Waarom staat er bij de ijskast 40% cashback, maar bij de stomer volledig geld terug. Dat is toch misleidend?
Zeg dan meteen ''stomer 50% cashback''. Prima, laat mensen zelf beslissen of ze mee willen doen voor die deal of niet.
  Moderator/colorchick woensdag 14 augustus 2024 @ 15:52:44 #90
382129 crew  Donna
pi_214712790
Maar dat is toch logisch? Een deo kattenvoer of haarverf kan je moeilijk gebruikt terugsturen.

Producten wel. Het ene product moet je vooraf kopen en terugsturen (met aanbod om het met korting over te nemen) en het andere product krijg je zo thuisgestuurd en moet je terugsturen (met aanbod om het met korting over te nemen).
Je kan er het beste vanuit gaan dat je alles moet terugsturen, dat is het hele idee van die sites ook tenslotte.
pi_214713075
Ik heb vroeger meerdere keren restanten cosmetica moeten terugsturen, dat vond ik altijd heel sneu. Ben op dit moment weer vanalles aan het testen, het is zeker geen komkommertijd in testland.
  Moderator/colorchick woensdag 14 augustus 2024 @ 16:38:11 #92
382129 crew  Donna
pi_214713170
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vroeger meerdere keren restanten cosmetica moeten terugsturen, dat vond ik altijd heel sneu. Ben op dit moment weer vanalles aan het testen, het is zeker geen komkommertijd in testland.
Oh echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar 'vroeger' testte ik ook nog niet denk ik. :P
pi_214713865
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:52 schreef Donna het volgende:
Maar dat is toch logisch? Een deo kattenvoer of haarverf kan je moeilijk gebruikt terugsturen.
Maar de deo of kattenvoer kan je ook met korting kopen. Dus het principe is exact hetzelfde. Enige verschil is dat ze meer geld willen verdienen door een product te verkopen als het door te verkopen is. Waardoor ze het niet gratis willen geven, wat ze met de deo of kattenvoer wel doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:52 schreef Donna het volgende:

Producten wel. Het ene product moet je vooraf kopen en terugsturen (met aanbod om het met korting over te nemen) en het andere product krijg je zo thuisgestuurd en moet je terugsturen (met aanbod om het met korting over te nemen).
Je kan er het beste vanuit gaan dat je alles moet terugsturen, dat is het hele idee van die sites ook tenslotte.
Ik heb geen probleem met het overkopen van producten. Maar kan je mij uitleggen waarom voor sommige producten er duidelijk staat ''40% cashback . Na het schrijven van jouw reviews.

En bij de andere product staat er ''. Na het schrijven van jouw reviews ontvang je uiteraard het volledige aankoopbedrag terug''? Terwijl je beide producten eerst online moet kopen.

Ja je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, als je het weer retour stuurt. Wat dus compleet nutteloos is. Want als ik een product alleen wil testen, kan ik het ook normaal kopen en daarna weer retour sturen. Hoef ik geen reviews te schrijven, geen motivatie brief om mogelijk geselecteerd te worden. Al dat gedoe kan je skippen als het puur om het testen gaat.

En als je niet van te voren weet wat de korting zal zijn, dan moet je dus misschien alle moeite doen en daarna kan je het alsnog niet kopen als de korting niet erg gunstig is voor je budget.

Ik vind het misleidend. Als ze altijd de korting vooraf in de email sturen, dan kan mensen zelf beslissen of ze mee doen of niet. Of ze het misschien willen overkopen of niet. En het vreemde is dat ze dat bij sommige producten wel doen, maar bij andere niet.

Maar blijkbaar ben ik de enige die dat vind.

[ Bericht 2% gewijzigd door noobie123 op 14-08-2024 18:17:33 ]
  Moderator/colorchick woensdag 14 augustus 2024 @ 19:23:24 #94
382129 crew  Donna
pi_214714547
Ik snap de verwarring wel wat betreft de communicatie en ben het wel met je eens dat dat misschien ietwat misleidend is, maar het principe van de sites is het testen van producten.
Niet het testen en dan houden van producten. Je moet er dus altijd vanuit gaan dat elk product terug moet.
En dus test je idd voor je plezier, om het zo maar te noemen. :Y
Heeeeel soms mag je het product helemaal niet houden, dan krijg je dus geen aanbod met korting.
pi_214729333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:45 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ik wou ook de TV testen maar zag er toch van af omdat ik niet van te voren de korting kon zien. Retourneren voor 100% geld terug kan altijd. Ikzelf denk dat ze een korting van 50 - 75 procent zullen geven. Kan je ons op de hoogte houden? Erg interessant!

Net aanbod gekregen, 50% :P
Twiddel
pi_214897460
Ik heb de nieuwe Pixel 9 kunnen kopen voor de helft van de prijs bij reviewclub. Ik moest een nieuwe telefoon dus ik vond dit wel een goede deal :P ik hoef er zelfs maar 2 reviews voor te schrijven :D
  Moderator/colorchick donderdag 5 september 2024 @ 11:17:10 #97
382129 crew  Donna
pi_214897564
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:10 schreef Aure het volgende:
Ik heb de nieuwe Pixel 9 kunnen kopen voor de helft van de prijs bij reviewclub. Ik moest een nieuwe telefoon dus ik vond dit wel een goede deal :P ik hoef er zelfs maar 2 reviews voor te schrijven :D
Er komt binnenkort ook weer een Pixel Pro te testen, maar ik vind ze nogal duur. Moet eigenlijk ook wat nieuws, maarja.
pi_214898927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Er komt binnenkort ook weer een Pixel Pro te testen, maar ik vind ze nogal duur. Moet eigenlijk ook wat nieuws, maarja.
Het lijkt er op dat ze al die pixels doen met een pay what you can principe, met 50% als minimale prijs. Dus die pro zal dan denk ik minimaal 550 worden? Ik merkte wel dat ze echt supersnel weg zijn op reviewclub. Ik zag ze vrijdagmiddag staan en een paar uur later waren ze alweer weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 05-09-2024 14:03:54 ]
  Moderator/colorchick donderdag 5 september 2024 @ 13:50:02 #99
382129 crew  Donna
pi_214899014
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef Aure het volgende:

[..]
Het lijkt er op dat ze al die pixels doen met een pay what you can principe, met 50% als minimale prijs. Dus die pro zal dan denk ik minimaal 550 worden? Ik merkte wel dat ze echt supersnel weg zijn op reviewdeal. Ik zag ze vrijdagmiddag staan en een paar uur later waren ze alweer weg.
Jaa idd. Dat is mij te duur. :Y
  vrijdag 20 september 2024 @ 22:36:37 #100
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_215048560
Weet iemand via welke organisatie de Philips Baristina is aangeboden voor het testen i.c.m. een review? Bij reviewclub helaas niks voorbij zien komen terwijl ze wel regelmatig Philips producten hebben.
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')