Dank je voor de informatie. Ik zie nu ook dat ze je informatie via whatsapp sturen, maar ik ben bewust smartphoneloos. Dus Freeviews laat ik toch maar aan me voorbij gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Vanaf inschrijven tot het product ontvangen zit meestal max. 2 weken is mijn ervaring.
Super leuk! Hoop dat ze actiever worden en vaker producten hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Donna het volgende:
Bij Freeviews ook ingeschreven voor een Nivea bundel.
Leuk! Welke lego set mag je proberen? Ik heb de papegaaien voor volwassenen gekregen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:10 schreef Donna het volgende:
Wij krijgen een Lego setje van Reviewclub!
En ik heb me ingeschreven voor een serum voor bij de ogen, tegen vermoeide ogen ofzo.
De Nivea die ik een tijd terug mocht testen, gebruik ik echt dagelijks. Super blij mee!
Ja daar zat ik ook al op te azenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Leuk! Welke lego set mag je proberen? Ik heb de papegaaien voor volwassenen gekregen.
Ik zag ook een star wars schip die nog zou komen, maar daarna was het opeens verdwenen. Ik denk dat ze de dure lego sets voor zichzelf houden.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef larry_flynt het volgende:
Mag je die Lego sets dan ook houden? Ik doe mee met Freeviews en mag vaak cosmetische producten voor mannen proberen.
Als ze de dure lego sets inderdaad zelf houden, dan was het onmogelijk om de marvel toren te krijgen. Heb zelf ook mee gedaan en iedereen die ik ken, die ook er voor op gaf, kreeg de marvel toren ook niet. De star wars schip kon je niet eens voor opgeven. Stond in de ''producten die er aan komen'' categorie, en daarna opeens weg. Dus zeker erg vaag.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al op te azen
Heb het nog geprobeerd met de lego set voor die avengers tower maar helaas
Heeft iemand nog tips met het schrijven van een goede motivatie? Ik krijg het idee dat het toch erg willekeurig is wat ze doorlaten en wat niet.
Terugsturen of overnemen met korting zijn doorgaans de opties.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Ik mag een kinderstoel testen! Mag je de producten houden of moet je die terugsturen? Waar zie je dat?
Ik heb het moeten kopen via Amazon. Moet ik het dan ook via Amazon terugsturen? Zou wel raar zijn, want dan is retour al overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Terugsturen of overnemen met korting zijn doorgaans de opties.
Met zelf vooraf kopen geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb het moeten kopen via Amazon. Moet ik het dan ook via Amazon terugsturen? Zou wel raar zijn, want dan is retour al over
Ik ben benieuwd of je het mag houden of wat de korting zal zijn. Is het overigens niet tegenwoordig zo dat je van te voren hoort hoeveel korting je krijgt?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb het moeten kopen via Amazon. Moet ik het dan ook via Amazon terugsturen? Zou wel raar zijn, want dan is retour al over
Leuk. Alleen jammer dat het slechts 5 kleine testertjes zijn. Vorig jaar gaven ze nog 100ml flessen prada weg.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:13 schreef larry_flynt het volgende:
Net bericht gekregen dat ik bij the Reviewclub "Azzaro The Most Wanted Eau de Toilette Intense" mag testen. Ben benieuwd!
Bij Lego geven ze niet veel sets weg denk ik. En zijn vast enorm veel mensen die zich er voor opgeven. Maar er komen nog steeds mooie sets aan. Dus blijven proberen.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
Godver. Bij iets van 10 Lego campagnes ingeschreven, grote motivaties voor elk geschreven en zonet uit elke campagne gegooit
Ik dacht als ik voor veel inschrijf moet ik er wel bij eentje doorkomen maar nee hoor
Stond van te voren niets over, alleen dat ik het aankoopbedrag (¤102) terug krijg. Dit bedrag heb ik ondertussen al teruggekregen. Ben erg benieuwd, kan nog geen review schrijven. Heb hem gisteren in elkaar gezet, maar ben niet super positief.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het mag houden of wat de korting zal zijn. Is het overigens niet tegenwoordig zo dat je van te voren hoort hoeveel korting je krijgt?
[..]
Leuk. Alleen jammer dat het slechts 5 kleine testertjes zijn. Vorig jaar gaven ze nog 100ml flessen prada weg.
Als ze zeggen dat je een aankoop bedrag terug krijgt, dan mag je het product houden. Vaak is het zo dat een product 100 euro kost, en dan krijg je te horen dat je 50 euro terug krijgt. Dan kan je van te voren beslissen of het wilt kopen met korting. Maar als in jouw geval het stoeltje 102 euro kostte en je hebt dat gekregen, dan is het gratis. Een goede deal!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Stond van te voren niets over, alleen dat ik het aankoopbedrag (¤102) terug krijg. Dit bedrag heb ik ondertussen al teruggekregen. Ben erg benieuwd, kan nog geen review schrijven. Heb hem gisteren in elkaar gezet, maar ben niet super positief.
Luchtje ben ik benieuwd naar. De testers zijn al leuk, gratis is gratis!
Nee. Ken wel iemand die influencer is en helemaal niet zoveel volgers heeft. WOrdt constant uitgenodigd voor gratis etentjes....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:33 schreef noobie123 het volgende:
Is er iemand hier lid van influenster? Zelf heb ik me nooit ingeschreven omdat ik geen ''influencer'' ben op instagram, maar ik zag dat iemand met slechts 400 volgers enorm veel producten had ontvangen. Dus blijkbaar heb je geen duizenden volgers nodig.
Iemand ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |