abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick zaterdag 6 januari 2024 @ 09:29:43 #51
382129 crew  Donna
pi_211933760
Bij Freeviews ook ingeschreven voor een Nivea bundel. :)
pi_211939444
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Vanaf inschrijven tot het product ontvangen zit meestal max. 2 weken is mijn ervaring.
Dank je voor de informatie. Ik zie nu ook dat ze je informatie via whatsapp sturen, maar ik ben bewust smartphoneloos. Dus Freeviews laat ik toch maar aan me voorbij gaan.
pi_212000109
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 09:29 schreef Donna het volgende:
Bij Freeviews ook ingeschreven voor een Nivea bundel. :)
Super leuk! Hoop dat ze actiever worden en vaker producten hebben.
pi_212305076
Nu net geselecteerd voor OPI ❤❤
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_212305082
quote:
17s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Nu net geselecteerd voor OPI ❤❤
Cool. Ik ben shampoo en een masker aan het testen
pi_212686661
Ik heb het maar druk met al dat testen. De shampoo en het bijbehorende haarmasker waren echt waardeloos, masker heb ik zelfs weggegooid. Nu een serum via We are eves getest, dat was ook niks.
Er is een haarkleuring en een dagcreme naar me onderweg via Reviewclub *O*
  Moderator/colorchick maandag 4 maart 2024 @ 11:10:21 #57
382129 crew  Donna
pi_212686680
Wij krijgen een Lego setje van Reviewclub!

En ik heb me ingeschreven voor een serum voor bij de ogen, tegen vermoeide ogen ofzo.

De Nivea die ik een tijd terug mocht testen, gebruik ik echt dagelijks. Super blij mee!
  Moderator/colorchick donderdag 7 maart 2024 @ 09:49:11 #58
382129 crew  Donna
pi_212724960
En ik mag voor Freeviews een PlayDoh set testen.
Nouja, de meiden dan, haha!
pi_212775202
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:10 schreef Donna het volgende:
Wij krijgen een Lego setje van Reviewclub!

En ik heb me ingeschreven voor een serum voor bij de ogen, tegen vermoeide ogen ofzo.

De Nivea die ik een tijd terug mocht testen, gebruik ik echt dagelijks. Super blij mee!
Leuk! Welke lego set mag je proberen? Ik heb de papegaaien voor volwassenen gekregen.
Ik zag ook een star wars schip die nog zou komen, maar daarna was het opeens verdwenen. Ik denk dat ze de dure lego sets voor zichzelf houden.
pi_212778108
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Leuk! Welke lego set mag je proberen? Ik heb de papegaaien voor volwassenen gekregen.
Ik zag ook een star wars schip die nog zou komen, maar daarna was het opeens verdwenen. Ik denk dat ze de dure lego sets voor zichzelf houden.
Ja daar zat ik ook al op te azen :D

Heb het nog geprobeerd met de lego set voor die avengers tower maar helaas :'(

Heeft iemand nog tips met het schrijven van een goede motivatie? Ik krijg het idee dat het toch erg willekeurig is wat ze doorlaten en wat niet.
Twiddel
pi_212797363
Mag je die Lego sets dan ook houden? Ik doe mee met Freeviews en mag vaak cosmetische producten voor mannen proberen.
  Moderator/colorchick dinsdag 12 maart 2024 @ 13:18:51 #62
382129 crew  Donna
pi_212797465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef larry_flynt het volgende:
Mag je die Lego sets dan ook houden? Ik doe mee met Freeviews en mag vaak cosmetische producten voor mannen proberen.
Ja :Y
pi_212798394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 13:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja :Y
Tof!
pi_212800210
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ook al op te azen :D

Heb het nog geprobeerd met de lego set voor die avengers tower maar helaas :'(

Heeft iemand nog tips met het schrijven van een goede motivatie? Ik krijg het idee dat het toch erg willekeurig is wat ze doorlaten en wat niet.
Als ze de dure lego sets inderdaad zelf houden, dan was het onmogelijk om de marvel toren te krijgen. Heb zelf ook mee gedaan en iedereen die ik ken, die ook er voor op gaf, kreeg de marvel toren ook niet. De star wars schip kon je niet eens voor opgeven. Stond in de ''producten die er aan komen'' categorie, en daarna opeens weg. Dus zeker erg vaag.

Qua motivatie brief, ik denk niet dat ze er echt op letten. Van de zoveel inschrijvingen gaan ze echt niet alleen de beste uitkiezen en alles vergelijken. Als je goede reviews schrijft van 100-150 woorden, dan is dat voldoende denk ik. Beetje geluk hebben helpt ook. Ze houden namelijk je gemiddelde review lengte bij. Dus dat is het belangrijkste, en natuurlijk dat je alle reviews schrijft binnen de gegeven tijd.
pi_212850576
Ik mag een kinderstoel testen! Mag je de producten houden of moet je die terugsturen? Waar zie je dat?
  Moderator/colorchick zaterdag 16 maart 2024 @ 19:46:55 #66
382129 crew  Donna
pi_212851581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Ik mag een kinderstoel testen! Mag je de producten houden of moet je die terugsturen? Waar zie je dat?
Terugsturen of overnemen met korting zijn doorgaans de opties.
pi_212854104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Terugsturen of overnemen met korting zijn doorgaans de opties.
Ik heb het moeten kopen via Amazon. Moet ik het dan ook via Amazon terugsturen? Zou wel raar zijn, want dan is retour al over
  Moderator/colorchick zaterdag 16 maart 2024 @ 22:22:37 #68
382129 crew  Donna
pi_212854139
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Ik heb het moeten kopen via Amazon. Moet ik het dan ook via Amazon terugsturen? Zou wel raar zijn, want dan is retour al over
Met zelf vooraf kopen geen idee.

Wat ik zelf ooit vooraf moest kopen waren altijd verzorgingsproducten en die mag je sowieso houden.
pi_212870695
Net bericht gekregen dat ik bij the Reviewclub "Azzaro The Most Wanted Eau de Toilette Intense" mag testen. Ben benieuwd!
pi_212872192
Godver. Bij iets van 10 Lego campagnes ingeschreven, grote motivaties voor elk geschreven en zonet uit elke campagne gegooit :')

Ik dacht als ik voor veel inschrijf moet ik er wel bij eentje doorkomen maar nee hoor :')
Twiddel
pi_212887536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of je het mag houden of wat de korting zal zijn. Is het overigens niet tegenwoordig zo dat je van te voren hoort hoeveel korting je krijgt?

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:13 schreef larry_flynt het volgende:
Net bericht gekregen dat ik bij the Reviewclub "Azzaro The Most Wanted Eau de Toilette Intense" mag testen. Ben benieuwd!
Leuk. Alleen jammer dat het slechts 5 kleine testertjes zijn. Vorig jaar gaven ze nog 100ml flessen prada weg.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
Godver. Bij iets van 10 Lego campagnes ingeschreven, grote motivaties voor elk geschreven en zonet uit elke campagne gegooit :')

Ik dacht als ik voor veel inschrijf moet ik er wel bij eentje doorkomen maar nee hoor :')
Bij Lego geven ze niet veel sets weg denk ik. En zijn vast enorm veel mensen die zich er voor opgeven. Maar er komen nog steeds mooie sets aan. Dus blijven proberen.
pi_212890568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:39 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of je het mag houden of wat de korting zal zijn. Is het overigens niet tegenwoordig zo dat je van te voren hoort hoeveel korting je krijgt?
[..]
Leuk. Alleen jammer dat het slechts 5 kleine testertjes zijn. Vorig jaar gaven ze nog 100ml flessen prada weg.

Stond van te voren niets over, alleen dat ik het aankoopbedrag (¤102) terug krijg. Dit bedrag heb ik ondertussen al teruggekregen. Ben erg benieuwd, kan nog geen review schrijven. Heb hem gisteren in elkaar gezet, maar ben niet super positief.

Luchtje ben ik benieuwd naar. De testers zijn al leuk, gratis is gratis!
pi_212899115
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Stond van te voren niets over, alleen dat ik het aankoopbedrag (¤102) terug krijg. Dit bedrag heb ik ondertussen al teruggekregen. Ben erg benieuwd, kan nog geen review schrijven. Heb hem gisteren in elkaar gezet, maar ben niet super positief.

Luchtje ben ik benieuwd naar. De testers zijn al leuk, gratis is gratis!
Als ze zeggen dat je een aankoop bedrag terug krijgt, dan mag je het product houden. Vaak is het zo dat een product 100 euro kost, en dan krijg je te horen dat je 50 euro terug krijgt. Dan kan je van te voren beslissen of het wilt kopen met korting. Maar als in jouw geval het stoeltje 102 euro kostte en je hebt dat gekregen, dan is het gratis. Een goede deal!
pi_212922200
Is er iemand hier lid van influenster? Zelf heb ik me nooit ingeschreven omdat ik geen ''influencer'' ben op instagram, maar ik zag dat iemand met slechts 400 volgers enorm veel producten had ontvangen. Dus blijkbaar heb je geen duizenden volgers nodig.

Iemand ervaring mee?
pi_212952973
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:33 schreef noobie123 het volgende:
Is er iemand hier lid van influenster? Zelf heb ik me nooit ingeschreven omdat ik geen ''influencer'' ben op instagram, maar ik zag dat iemand met slechts 400 volgers enorm veel producten had ontvangen. Dus blijkbaar heb je geen duizenden volgers nodig.

Iemand ervaring mee?
Nee. Ken wel iemand die influencer is en helemaal niet zoveel volgers heeft. WOrdt constant uitgenodigd voor gratis etentjes....

Ik mag echt veel producten testen bij Reviewclub. Leuke site! Nu voor het eerst een review schrijven. Iemand nog tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')