abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:34:54 #1
382129 crew  Donna
pi_210158219
Via bedrijven als www.buzzer.nl , www.theinsiders.eu , http://www.trnd.com/nl/, www.freeviews.nl, www.reviewclub.nl en http://www.ivomar.nl/ kan je producten testen. Het is vaak de bedoeling dat je samples aan vrienden, familie en kennissen uitdeelt. Meedoen is gratis, soms moet je betalen voor de overname van elektrische apparaten. Je mag deze uiteraard ook terugsturen. Wanneer je je inschrijft, krijg je vanzelf een mail wanneer er een nieuwe actie is.

Buzz on w/
pi_210681732
Ik vind het oprecht heel jammer dat je bij de reviewclub nu het merendeel aan moet schaffen voor reviews én dat het zo ondoorzichtig is op voorhand wat iets kost. Nu moet je eerst aanklikken dat je wilt reviewen en een deel van de vragenlijst aflopen om te kijken wat de prijs dan is die je betaalt. Dan kun je nog wel afhaken maar echt fijn vind ik dit niet.
pi_210681783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 11:42 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik vind het oprecht heel jammer dat je bij de reviewclub nu het merendeel aan moet schaffen voor reviews én dat het zo ondoorzichtig is op voorhand wat iets kost. Nu moet je eerst aanklikken dat je wilt reviewen en een deel van de vragenlijst aflopen om te kijken wat de prijs dan is die je betaalt. Dan kun je nog wel afhaken maar echt fijn vind ik dit niet.
Helemaal mee eens. Echt slecht!
pi_210681785
Vroeger testte ik nog wel eens een product van Philips ofzo, maar dat doe ik met dat online aanschaffen niet, want de kans is erg groot dat ik het product niet wil houden met die 40% (? )korting. Dus ik hou het maar bij cosmetica, ik ben nu shampoo en conditioner aan het testen en ben net klaar met een serum en tandpasta.
pi_210681810
Toen ik ging verhuizen wel ingeschreven voor een droger, maar dan was de prijs bijv. ¤699 (ik noem maar wat), maar als de prijs hoger was geworden tegen de tijd dat je geselecteerd was, dan kon Reviewclub daar niks aan doen.
Voelde ook echt niet fijn.
pi_210682423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 11:51 schreef Donna het volgende:
Toen ik ging verhuizen wel ingeschreven voor een droger, maar dan was de prijs bijv. ¤699 (ik noem maar wat), maar als de prijs hoger was geworden tegen de tijd dat je geselecteerd was, dan kon Reviewclub daar niks aan doen.
Voelde ook echt niet fijn.
Oh ja, da’s ook zo’n leuke, was met cosmetica die je zelf moest kopen ook, ik zag (gelukkig voordat ik geselecteerd zou worden) dat de prijs opeens zowat verdubbeld was op bol.com dus meteen weer afgemeld
pi_210687920
ik heb op deze manier een wasmachine en een stofzuiger dus ik mag zeker niet klagen maar ik vond het eerst wel een leuke afwisseling tussen kopen en testen - nu lijkt alles kopen te worden. Ik vind het wel echt een leuk bedrijf. Ze zijn altijd wel netjes in terugbetalen en opsturen
pi_210691977
Gisteren via dit forum ontdekt dat ReviewClub bestaat en mij daar ingeschreven en vandaag een mail ontvangen dat ik uitgeloot ben om een Philips HomeRun 7000 Series Aqua XU7000/02 reviewen.
Ik moet het product aanschaffen en krijg dan 50% van hun terug, maar de vraag is wat als het product totaal niet bevalt? kan ik het dan terug sturen en de andere 50% ook weer terug ontvangen of zit je dan daar mee opgescheept?
pi_210692438
quote:
18s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:44 schreef Sharuun01 het volgende:
Gisteren via dit forum ontdekt dat ReviewClub bestaat en mij daar ingeschreven en vandaag een mail ontvangen dat ik uitgeloot ben om een Philips HomeRun 7000 Series Aqua XU7000/02 reviewen.
Ik moet het product aanschaffen en krijg dan 50% van hun terug, maar de vraag is wat als het product totaal niet bevalt? kan ik het dan terug sturen en de andere 50% ook weer terug ontvangen of zit je dan daar mee opgescheept?
Ingeloot toch? Als je uitgeloot bent mag je niet meedoen.
pi_210692462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef F_r het volgende:

[..]
Ingeloot toch? Als je uitgeloot bent mag je niet meedoen.
ja bedoel ik, ik ben in ieder geval geselecteerd :D
pi_210705538
Is het nu standaard zo, dat je bij reviewclub alles moet aanschaffen? Want ik kan mij nergens meer voor opgeven. Overal staat ''Je betalingsgegevens zijn nodig''.

Dit vind ik echt bizar. Want de goedkope producten zoals een gezichts creme of iets kleins, waren altijd gratis en werd gewoon naar je huis verstuurd.

Mochten ze dit doen, als verificatie zodat mensen niet meerdere accounts maken, dan begrijp ik het nog wel.
Maar als alles letterlijk eerst online gekocht moet worden, dan is de plezier er wel van af.
Bij ''theinsiders'' kreeg je vroeger alles gratis, nu is het alles aankopen met een korting. Alleen krijg je je geld alleen terug na maanden wachten en veel gezeur. Ben er ook om die rede bij theinsiders mee gestopt.

Jammer dat alles wat geweldig is, op den duur ten onder gaat.
pi_210705567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:36 schreef noobie123 het volgende:
Is het nu standaard zo, dat je bij reviewclub alles moet aanschaffen? Want ik kan mij nergens meer voor opgeven. Overal staat ''Je betalingsgegevens zijn nodig''.

Dit vind ik echt bizar. Want de goedkope producten zoals een gezichts creme of iets kleins, waren altijd gratis en werd gewoon naar je huis verstuurd.

Mochten ze dit doen, als verificatie zodat mensen niet meerdere accounts maken, dan begrijp ik het nog wel.
Maar als alles letterlijk eerst online gekocht moet worden, dan is de plezier er wel van af.
Bij ''theinsiders'' kreeg je vroeger alles gratis, nu is het alles aankopen met een korting. Alleen krijg je je geld alleen terug na maanden wachten en veel gezeur. Ben er ook om die rede bij theinsiders mee gestopt.

Jammer dat alles wat geweldig is, op den duur ten onder gaat.
bij de goedkope dingen zag ik juist staan dat je het wel zelf moet kopen maar dat je dan 100% terug betaald krijgt, denk dat ze zoiets doen om te besparen op verzendkosten voor hun.

Laat het de mensen bij een bol.com oid kopen, rekening insturen en terug betalen, klaar
pi_210705587
quote:
18s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:40 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
bij de goedkope dingen zag ik juist staan dat je het wel zelf moet kopen maar dat je dan 100% terug betaald krijgt, denk dat ze zoiets doen om te besparen op verzendkosten voor hun.

Laat het de mensen bij een bol.com oid kopen, rekening insturen en terug betalen, klaar
Ja in principe niet een groot probleem. Mits de terug betaling op tijd is zonder moeite. Ik ben benieuwd.
pi_210705784
Bij Freeviews koop je ook bijna alles zelf en vergoeden zij alle kosten.

Scheelt hun natuurlijk enorm veel verzendkosten. Ik vind het prima, alleen soms heb ik zoveel tegelijk dat ik echt even moet opletten met terugbetalen.
pi_210706048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:12 schreef Donna het volgende:
Bij Freeviews koop je ook bijna alles zelf en vergoeden zij alle kosten.

Scheelt hun natuurlijk enorm veel verzendkosten. Ik vind het prima, alleen soms heb ik zoveel tegelijk dat ik echt even moet opletten met terugbetalen.
Bij freeviews krijg ik vaak een email waar ik een product kan testen als ik mij ervoor inschrijf, bijvoorbeeld een airfryer. Maar hoeveel korting krijgen we daarbij? Laatst kreeg ik als voorbeeld een email: Bij muziek oordopjes van 200 euro, staat er 80% cashback. Maar bij de airfryer, staat er geen percentage. Ik ga er van uit dat ze geen airfryer gratis weggeven?
pi_210706071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:46 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Bij freeviews krijg ik vaak een email waar ik een product kan testen als ik mij ervoor inschrijf, bijvoorbeeld een airfryer. Maar hoeveel korting krijgen we daarbij? Laatst kreeg ik als voorbeeld een email: Bij muziek oordopjes van 200 euro, staat er 80% cashback. Maar bij de airfryer, staat er geen percentage. Ik ga er van uit dat ze geen airfryer gratis weggeven?
Wat kost die Airfryer? Ik heb laatst voor ¤80 shampoo mogen testen en mocht dat ook gewoon houden, dus ik kijk nergens meer van op eigenlijk. :7

Ik vind terug sturen niet erg, maar zou ze gewoon even een appje sturen. Ze reageren meestal wel snel.
pi_210706083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat kost die Airfryer? Ik heb laatst voor ¤80 shampoo mogen testen en mocht dat ook gewoon houden, dus ik kijk nergens meer van op eigenlijk. :7
98 euro bij bol.com

Uiteraard zou iedereen graag een gratis product willen, alleen weet ik niet of ze dat ook daadwerkelijk weggeven.
Als er een percentage staat, dan kan ik van te voren beslissen of ik het misschien wil kopen of niet.
Maar om een product te testen en misschien slechts 50% cash back te krijgen, dat vind ik dan vaak alsnog te duur. Dan geef ik mij liever ook niet op, omdat ik het dan weer moet terug sturen.

Mocht ik contact met ze opnemen, denk ik niet dat ze snel de waarheid zullen zeggen. Want ze willen niet dat mensen alleen inschrijven voor gratis producten, denk ik. Misschien dat andere fokkers meer freeviews ervaring hebben met elektronische producten? Ik ben benieuwd.
pi_210706088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:49 schreef noobie123 het volgende:

[..]
98 euro bij bol.com

Uiteraard zou iedereen graag een gratis product willen, alleen weet ik niet of ze dat ook daadwerkelijk weggeven.
Als er een percentage staat, dan kan ik van te voren beslissen of ik het misschien wil kopen of niet.
Maar om een product te testen en misschien slechts 50% cash back te krijgen, dat vind ik dan vaak alsnog te duur. Dan geef ik mij liever ook niet op, omdat ik het dan weer moet terug sturen.
Ik zag je toevoeging nog, had ook nog even een edit gedaan op mijn post, dus bij deze;

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:48 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik vind terug sturen niet erg, maar zou ze gewoon even een appje sturen. Ze reageren meestal wel snel.
Haha oké nog een edit. Ik vind Freeviews wel heel toegankelijk eigenlijk. Denk wel dat zij eerlijk reageren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')