Hoeveel heeft de nummer 2 nu op zijn bankrekening staan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
En zilver voor Jeannie Longo bij de vrouwen vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
quote:Bij de mannen van 40 tot en met 44 jaar is de nieuwe wereldkampioen de Nederlandse oud-wielerprof Johnny Hoogerland, berucht van het prikkeldraadincident in de Tour de France van 2011.
Maakt het voor de gemiddelde kijker zeer onduidelijk, mijn vader dacht gisteren dat een Nederlander de scratch had gewonnen, moest ik uitleggen dat dat een paralympisch onderdeel was (wat die nog steeds niet gelooft, was de C5-categorie waarbij er echt bijna niets mis is met iemand).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef Fretwork het volgende:
Ergens wel goed dat paraonderdelen tussendoor lopen met de niet-paraonderdelen. Maar het trekt me toch echt een stuk minder door onbekende namen en geen idee hoe eerlijk die categorieën verdeeld zijn
Lappartient 202e.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
Dat was gisteren als ik zijn Insta goed begrijpquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was eerder vandaag z'n fiets nog kwijt
quote:It was a kinda horror day yesterday travelling to Glasgow for the UCI WC Granfondo.
.
.
Direct flight from Venice to Edinburgh but they never put our bikes on the plane.
But thank god there are people who are always there when there are troubles ❤️
In the late evening everything was solved.
I'm ready 💥
Wat is de meerwaarde van renner die de hele cyclus geen XCO gereden heeft en ook niet bereid is om na het wereldkampioenschap nog wereldbekers te rijden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo'n IOC zou misschien toch ook wel een meerwaarde zien als een renner als Mathieu meedoet?
Al mag een excuus Zambiaan ook niet ontbreken
Dat ben ik wel met je eens, als hij echt wil kon en kan hij de punten best halen mocht hij hier niet bij de beste twee finishen die in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van renner die de hele cyclus geen XCO gereden heeft en ook niet bereid is om na het wereldkampioenschap nog wereldbekers te rijden?
Dat was Milan, en die was gisteren ook heel slecht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Derde man had het wel lastig, hoewel dat nog niets was tov NZ
Iets te veel sprintblokjes gedaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was Milan, en die was gisteren ook heel slecht.
Dit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk juist veel minder omdat er steeds die ongein tussendoor komt waar ik niet op zit te wachten.
Echt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:18 schreef Szura het volgende:
Wat een ranzig likinterview van varkenskop Berteele, die al 5 goud heeft genoteerd voor Kopecky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |