SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baanwielrennen (locatie Sir Chris Hoy Velodrome)
Donderdag 3 augustus 2023
10:30 WK individuele achtervolging vrouwen
11:30 WK teamsprint vrouwen
18:00 WK scratch race mannen
Vrijdag 4 augustus 2023,vanaf 10:00
WK 500 meter tijdrit vrouwen
WK scratch race vrouwen
WK teamsprint mannen
Zaterdag 5 augustus 2023,vanaf 10:00
WK ploegenachtervolging mannen
WK ploegenachtervolging vrouwen
Zondag 6 augustus 2023,vanaf 10:30
WK afvalkoers vrouwen
WK individuele achtervolging mannen
WK Keirin vrouwen
WK omnium mannen
Maandag 7 augustus 2023,vanaf 11:30
WK afvalkoers mannen
WK sprint mannen
WK Madison vrouwen
Dinsdag 8 augustus 2023,vanaf 13:00
WK kilometer tijdrit mannen
WK puntenkoers vrouwen
WK Madison mannen
Woensdag 9 augustus 2023,vanaf 17:45
WK sprint vrouwen
WK puntenkoers mannen
WK Keirin mannen
WK omnium vrouwen
Alle extra informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mountainbike (locatie Glentress Forest)
Donderdag 3 augustus
09:30 WK Mountain Bike Downhill Qualifying
Vrijdag 4 augustus
09:30 WK Mountain Bike Downhill Qualifying & Finals
Zaterdag 5 augustus
09:30 WK Mountain Bike Downhill Finals
Dinsdag 8 augustus 2023
11:15 WK MTB Cross Country Short Track, kwalificaties
Woensdag 9 augustus 2023,vanaf 11:00
WK E-MTB Cross Country, vrouwen
WK E-MTB Cross Country, mannen
WK MTB Cross Country Team Relay
Donderdag 10 augustus 2023,vanaf 11:00
WK MTB Cross Country Olympic junioren vrouwen, U19
WK MTB Cross Country Olympic junioren mannen, U19
WK MTB Cross Country Short Track, finale vrouwen
WK MTB Cross Country Short Track, finale mannen
Vrijdag 11 augustus 2023,vanaf 10:30
WK MTB Cross Country Olympic beloften vrouwen, U23
WK MTB Cross Country Olympic beloften mannen, U23
Zaterdag 12 augustus 2023,vanaf 09:30
WK MTB Cross Country Olympic elite vrouwen
WK MTB Cross Country Olympic elite mannen
Alle extra informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BMX (locatie Glasgow BMX Centre)
Zaterdag 12 augustus 2023
14:00 WK BMX, kwalificaties
Zondag 13 augustus 2023, vanaf 12:00
WK BMX vrouwen, finales
WK BMX mannen, finales
Alle extra informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 05-08-2023 07:27:34 ]![]()
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner![]()
Ik zie dat Robert Forstemann op tandem rijdt in huidige categorie. Brengt mij toch weer op vraag hoeveel verschil een goede piloot maakt. Die neemt de mindervalide atleet gewoon mee op sleeptouw.![]()
Verloren als in achtergelaten door de dief denk ik danquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gestolen of verloren. Wat is het nu?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Jammer joh, samen met Girmay en z’n landgenoten voor de tv!quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bij de Polen het fenomeen Marcin Bialoblocki!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dat Robert Forstemann op tandem rijdt in huidige categorie. Brengt mij toch weer op vraag hoeveel verschil een goede piloot maakt. Die neemt de mindervalide atleet gewoon mee op sleeptouw.![]()
No way dat Van Aert daarbij in het wiel gaat blijven. Die rijdt straks zoals die dame die gepasseerd wordt die straat op.quote:Mja![]()
Het zal vast een zware koers worden door de lengte en de bochten, maar dat klimmetje stelt toch niet super veel voor? Ja, het is steil, maar het is ook heel kort, daar gaan de toppers elkaar toch niet lossen lijkt me.Demain, on roule![]()
Het schijnt toch niet helemaal zo makkelijk te zijn. Misschien Teun Mulder ff vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dat Robert Forstemann op tandem rijdt in huidige categorie. Brengt mij toch weer op vraag hoeveel verschil een goede piloot maakt. Die neemt de mindervalide atleet gewoon mee op sleeptouw.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Je gaat nu wel echt voor de act hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wie is die gast überhaupt?
Doet die mee aan de wegrit?![]()
Qua weer voor morgen en overmorgen in Glasgow:
Morgen trekt storm Antoni over het zuiden van het VK, de zware wind en zware regen zal Glasgow missen. Al zal het wel een grauwe en natte dag worden in Glasgow, meeste neerslag wordt verwacht in de middag. Wind zal zwak uit het noorden zijn.
Overmorgen vertrekken de mannen vanuit Edinburgh. Daar verwachten we half bewolkt weer als de mannen in de ochtend vertrekken. In de middag zullen er buien vallen in Glasgow en er een redelijk wat wind zijn vanuit het westen, windkracht 4 ongeveer.
Voordeel/nadeel van Antoni is dat wij die wel meekrijgen in Nederland zondag, lekker die dag thuisblijven en wielrennen kijken.![]()
Definitief einde tijdperk Matjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Adria Pericas fluitend in z'n wiel.Jack does it in real time...![]()
Vanaf 's ochtends broekje uit en op de bank TV kijken weer dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
Qua weer voor morgen en overmorgen in Glasgow:
Morgen trekt storm Antoni over het zuiden van het VK, de zware wind en zware regen zal Glasgow missen. Al zal het wel een grauwe en natte dag worden in Glasgow, meeste neerslag wordt verwacht in de middag. Wind zal zwak uit het noorden zijn.
Overmorgen vertrekken de mannen vanuit Edinburgh. Daar verwachten we half bewolkt weer als de mannen in de ochtend vertrekken. In de middag zullen er buien vallen in Glasgow en er een redelijk wat wind zijn vanuit het westen, windkracht 4 ongeveer.
Voordeel/nadeel van Antoni is dat wij die wel meekrijgen in Nederland zondag, lekker die dag thuisblijven en wielrennen kijken.![]()
![]()
Droomscenario inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
Voordeel/nadeel van Antoni is dat wij die wel meekrijgen in Nederland zondag, lekker die dag thuisblijven en wielrennen kijken.”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner![]()
Ja, verwijder die onnozele, feitelijk incorrecte post maar heel gauw. @SlobeendPut these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, verwijder die onnozele, feitelijk incorrecte post maar heel gauw. @:Slobeend![]()
![]()
Mijn excuses.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, verwijder die onnozele, feitelijk incorrecte post maar heel gauw. @:Slobeend![]()
Ik vermoed omdat die het commentaar verzorgt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom hoor ik een Engels sprekende José Been op Eurosport?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Flopshowquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat die het commentaar verzorgt.![]()
![]()
Dit kan nog wel eens een historische foto blijken na zondag.”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner![]()
José doet deze week zo en nu dan baanwielrennen als Kirby er niet is geloof ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom hoor ik een Engels sprekende José Been op Eurosport?![]()
![]()
Voor extra hartjes op Twitter Xquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom hoor ik een Engels sprekende José Been op Eurosport?![]()
Het is vooral de opeenstapeling van alle pukkeltjes in de lokale ronde, inderdaad de vele bochten en mogelijk slecht weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:13 schreef Mykonos het volgende:
Het zal vast een zware koers worden door de lengte en de bochten, maar dat klimmetje stelt toch niet super veel voor? Ja, het is steil, maar het is ook heel kort, daar gaan de toppers elkaar toch niet lossen lijkt me.
Maar Evenepoel is al zo vaak onderschat, zelfs op parcoursen die veel minder hadden.![]()
quote:quote:Alec Segaert (20) zal normaal gezien vanavond een vlucht richting Glasgow nemen met een nieuw internationaal paspoort, aangevraagd via spoedprocedure. Daarmee is een ramp afgewend: Segaert kon zijn oorspronkelijke vlucht niet nemen omdat tijdens de treinreis naar Zaventem zijn rugzak met daarin zijn internationaal paspoort werd ontvreemd. De topfavoriet voor het WK tijdrijden U23 zou rond 17u een nieuw internationaal paspoort moeten hebben en kan dan vanavond nog vliegen.![]()
Starten met het WK voor de mannen is in deze periode kalendertechnisch wel te begrijpen, maar toch voelt het wat raar. Je mist toch een hele week opbouw en premature analyses op basis van de wedstrijden bij de junioren, beloften en vrouwen.![]()
***** Jorgen Nordhagen
**** Matys Grisel, Albert Withen
*** Oscar Chamberlain, Paul Seixas, Andrew August
** Tomos Pattison, Jarno Widar, Paul Fietzke, Steffen De Schuyteneer
* Sente Sentjens, Theodor Storm, Senna Remijn, Simone Gualdi, Zak Erzen
Hier klopt echt niets van, lol. Ik wil Matthew Brennan, Jed Smithson, Patrick Frydkjaer, Louis Leidert, Luca Giaimi, Hector Alvarez, Adria Pericas, Illian Barhoumi, Jakob Omrzel, Michael Schwarzbacher en Krystof Kral ook nog ergens kwijt. Mijn voorspelling dat er een Belg gaat winnen om ze vervolgens zo laag in de piramide te zetten rijmt ook niet echt. Ik ruil Widar en Seixas om.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja ik vind het maar niks, waarom kan dat super WK niet in september?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Starten met het WK voor de mannen is in deze periode kalendertechnisch wel te begrijpen, maar toch voelt het wat raar. Je mist toch een hele week opbouw en premature analyses op basis van de wedstrijden bij de junioren, beloften en vrouwen.![]()
Ohja Nordhagen die in 2024 bij Jumbo Development gaat rijden en dan 2025 bij de profs staat in principe al vast...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Jorgen Nordhagen
**** Matys Grisel, Albert Withen
*** Oscar Chamberlain, Paul Seixas, Andrew August
** Tomos Pattison, Jarno Widar, Paul Fietzke, Steffen De Schuyteneer
* Sente Sentjens, Theodor Storm, Senna Remijn, Simone Gualdi, Zak Erzen
Hier klopt echt niets van, lol. Ik wil Matthew Brennan, Jed Smithson, Patrick Frydkjaer, Louis Leidert, Luca Giaimi, Hector Alvarez, Adria Pericas, Illian Barhoumi, Jakob Omrzel, Michael Schwarzbacher en Krystof Kral ook nog ergens kwijt. Mijn voorspelling dat er een Belg gaat winnen om ze vervolgens zo laag in de piramide te zetten rijmt ook niet echt. Ik ruil Widar en Seixas om.![]()
Vuelta.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar niks, waarom kan dat super WK niet in september?![]()
De normale plek op de kalender had ook gekund toch? Of kom je dan in de problemen met andere disciplines naast de weg?quote:![]()
Kan, maar dat lost het probleem niet op dat het kort dag is op een grote ronde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De normale plek op de kalender had ook gekund toch? Of kom je dan in de problemen met andere disciplines naast de weg?![]()
Ja, of in november.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar niks, waarom kan dat super WK niet in september?
We moeten er toch naartoe dat de kalender wat meer spreiding heeft denk ik. Laten we het voorstel van Lance Armstrong volgen en de grote rondes inkorten naar 2 weken. Vervolgens zetten we drie extra grote rondes van 2 weken op het programma, één in Amerika, één in Azië en één in Afrika. Die kunnen in de herfst- en wintermaanden plaatsvinden. Ideaal zou zijn om de Vuelta in oktober te organiseren en dan het WK in november. Vervolgens de Ronde van Azië in januari.Mja![]()
Kort dag op 1 grote ronde is beter dan kort dag op 2 grote rondes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan, maar dat lost het probleem niet op dat het kort dag is op een grote ronde.![]()
Nee het is op verzoek van Glasgow zelf, omdat een WK eind september tegelijk zou plaatsvinden met het WK Rugby en hun moment van shine zou afpakken. In 2027 is het weer op de normale data.quote:
https://www.indeleiderstr(...)doet-is-geweldig/ampleven zoals het leven is![]()
Zou Matje ooit nog eens een grote ronde gaan rijden? Nu komt hij alweer als een natte theedoek uit de Tour, net als vorig jaar. Eigenlijk is drie weken gewoon te hoog gegrepen voor hem. Deze man moet gewoon een weekje de Tour of Giro doen als er in het begin kansen zijn op etappes en de leiderstrui, maar drie weken een grote ronde is niks voor hem denk ik.quote:Mja![]()
Dit is bouwen voor de toekomst, dat het nu niets doet betekent niet dat het nutteloos is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou Matje ooit nog eens een grote ronde gaan rijden? Nu komt hij alweer als een natte theedoek uit de Tour, net als vorig jaar. Eigenlijk is drie weken gewoon te hoog gegrepen voor hem. Deze man moet gewoon een weekje de Tour of Giro doen als er in het begin kansen zijn op etappes en de leiderstrui, maar drie weken een grote ronde is niks voor hem denk ik.![]()
Laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, of in november.
We moeten er toch naartoe dat de kalender wat meer spreiding heeft denk ik. Laten we het voorstel van Lance Armstrong volgen en de grote rondes inkorten naar 2 weken. Vervolgens zetten we drie extra grote rondes van 2 weken op het programma, één in Amerika, één in Azië en één in Afrika. Die kunnen in de herfst- en wintermaanden plaatsvinden. Ideaal zou zijn om de Vuelta in oktober te organiseren en dan het WK in november. Vervolgens de Ronde van Azië in januari.![]()
En het zegt niets, er zijn massa's renners die geen goed gevoel hebben na een grote ronde maar wel de stenen uit de straat rijden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou Matje ooit nog eens een grote ronde gaan rijden? Nu komt hij alweer als een natte theedoek uit de Tour, net als vorig jaar. Eigenlijk is drie weken gewoon te hoog gegrepen voor hem. Deze man moet gewoon een weekje de Tour of Giro doen als er in het begin kansen zijn op etappes en de leiderstrui, maar drie weken een grote ronde is niks voor hem denk ik.![]()
Mathieu sluit ook meteen z'n seizoen af na het WK, dat is dan wel een nadeel van zo'n WK zo vroeg op de kalender. Normaal gesproken heb je na de Tour dat renners een nieuw doel stellen met de Vuelta of het WK in combinatie met de narjaarsklassiekers. Zonder WK wordt dat toch anders, zeker voor renners als Mathieu die waarschijnlijk niet heel gemotiveerd is voor Quebec/Montreal en Plouay.. Wout rijdt dan nog de Benelux Tour, maar kan ook best zijn dat hij daarna klaar is.
(en hij heeft niet getraind op de MTB en lijkt te gokken op een mogelijke wildcard voor de OS met top-15)
https://www.indeleiderstr(...)orm-over-wk-parcours
[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 04-08-2023 19:28:38 ]![]()
Er zijn twee wildcards over om uit te delen. Maar meestal gaat IOC met zulke wildcards voor landen die ja niet zoveel van kunnen. Het lijkt me nogal riskant om hierop te gokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu sluit ook meteen z'n seizoen af na het WK, dat is dan wel een nadeel van zo'n WK zo vroeg op de kalender. Normaal gesproken heb je na de Tour dat renners een nieuw doel stellen met de Vuelta of het WK in combinatie met de narjaarsklassiekers. Zonder WK wordt dat toch anders, zeker voor renners als Mathieu die waarschijnlijk niet heel gemotiveerd is voor Quebec/Montreal en Plouay.. Wout rijdt dan nog de Benelux Tour, maar kan ook best zijn dat hij daarna klaar is.
(en hij heeft niet getraind op de MTB en lijkt te gokken op mogelijke een wildcard voor de OS met top-15)
https://www.indeleiderstr(...)orm-over-wk-parcours
Ik zie wel een andere regel:
The two highest-ranked NOCs at the 2023 UCI Mountain Bike World Championships in both the elite and under 23 races, which have not qualified a quota place through the UCI Mountain Bike Olympic Qualification ranking or the 2023 Continental Championships, will qualify a maximum of one place per NOC, with NOCs which have qualified through the elite race not eligible to qualify through the under 23 race.
Dit lijkt me kansrijker, moet Mathieu wel hoog eindigen uiteraard.![]()
Ergens wel goed dat paraonderdelen tussendoor lopen met de niet-paraonderdelen. Maar het trekt me toch echt een stuk minder door onbekende namen en geen idee hoe eerlijk die categorieën verdeeld zijnThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Zo'n IOC zou misschien toch ook wel een meerwaarde zien als een renner als Mathieu meedoet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn twee wildcards over om uit te delen. Maar meestal gaat IOC met zulke wildcards voor landen die ja niet zoveel van kunnen. Het lijkt me nogal riskant om hierop te gokken.
The two highest-ranked NOCs at the 2023 UCI Mountain Bike World Championships in both the elite and under 23 races, which have not qualified a quota place through the UCI Mountain Bike Olympic Qualification ranking or the 2023 Continental Championships, will qualify a maximum of one place per NOC, with NOCs which have qualified through the elite race not eligible to qualify through the under 23 race.
Dit lijkt me kansrijker, moet Mathieu wel hoog eindigen uiteraard.
Al mag een excuus Zambiaan ook niet ontbrekenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat is dan ook de route waar ze voor gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn twee wildcards over om uit te delen. Maar meestal gaat IOC met zulke wildcards voor landen die ja niet zoveel van kunnen. Het lijkt me nogal riskant om hierop te gokken.
Dit lijkt me kansrijker, moet Mathieu wel hoog eindigen uiteraard.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik kijk juist veel minder omdat er steeds die ongein tussendoor komt waar ik niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef Fretwork het volgende:
Ergens wel goed dat paraonderdelen tussendoor lopen met de niet-paraonderdelen. Maar het trekt me toch echt een stuk minder door onbekende namen en geen idee hoe eerlijk die categorieën verdeeld zijnUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
![]()
Gefeliciteerd allen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoeveel heeft de nummer 2 nu op zijn bankrekening staan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.![]()
En zilver voor Jeannie Longo bij de vrouwen vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
![]()
Enquote:Bij de mannen van 40 tot en met 44 jaar is de nieuwe wereldkampioen de Nederlandse oud-wielerprof Johnny Hoogerland, berucht van het prikkeldraadincident in de Tour de France van 2011.![]()
Maakt het voor de gemiddelde kijker zeer onduidelijk, mijn vader dacht gisteren dat een Nederlander de scratch had gewonnen, moest ik uitleggen dat dat een paralympisch onderdeel was (wat die nog steeds niet gelooft, was de C5-categorie waarbij er echt bijna niets mis is met iemand).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef Fretwork het volgende:
Ergens wel goed dat paraonderdelen tussendoor lopen met de niet-paraonderdelen. Maar het trekt me toch echt een stuk minder door onbekende namen en geen idee hoe eerlijk die categorieën verdeeld zijn![]()
Lappartient 202e.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat was gisteren als ik zijn Insta goed begrijpquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was eerder vandaag z'n fiets nog kwijtquote:It was a kinda horror day yesterday travelling to Glasgow for the UCI WC Granfondo.
.
.
Direct flight from Venice to Edinburgh but they never put our bikes on the plane.
But thank god there are people who are always there when there are troubles ❤️
In the late evening everything was solved.
I'm ready 💥![]()
Wat is de meerwaarde van renner die de hele cyclus geen XCO gereden heeft en ook niet bereid is om na het wereldkampioenschap nog wereldbekers te rijden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo'n IOC zou misschien toch ook wel een meerwaarde zien als een renner als Mathieu meedoet?
Al mag een excuus Zambiaan ook niet ontbrekenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ik hoop dat ze hem geen wildcard geven zodat die zich gewoon voor de volle 100% kan richten op het wegparkoers wat voor hem gemaakt is.![]()
Dat ben ik wel met je eens, als hij echt wil kon en kan hij de punten best halen mocht hij hier niet bij de beste twee finishen die in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van renner die de hele cyclus geen XCO gereden heeft en ook niet bereid is om na het wereldkampioenschap nog wereldbekers te rijden?![]()
Dat was Milan, en die was gisteren ook heel slecht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Derde man had het wel lastig, hoewel dat nog niets was tov NZPut these foolish ambitions to rest.![]()
Iets te veel sprintblokjes gedaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was Milan, en die was gisteren ook heel slecht.![]()
Denemarken ruim een seconde sneller dan Italië. 46.8 is wat zij gisteren reden in de kwalificatie, toen Rasmus Pedersen nog ingevlogen moest worden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk juist veel minder omdat er steeds die ongein tussendoor komt waar ik niet op zit te wachten.sig verwijderd door FA![]()
Wat een ranzig likinterview van varkenskop Berteele, die al 5 goud heeft genoteerd voor KopeckyLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:18 schreef Szura het volgende:
Wat een ranzig likinterview van varkenskop Berteele, die al 5 goud heeft genoteerd voor KopeckyBij elk onderdeel dat hij bespreekt is het gelijk jij wint he jij wordt eerste enz enz
Verschrikkelijk![]()
Dit is een circusonderdeel met duo's bij sommige landen en dan enkelingen. Dat is gewoon zwaar oneerlijk bij scratch![]()
Gelukkig gedragen ze zich niet als ploeggenoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een circusonderdeel met duo's bij sommige landen en dan enkelingen. Dat is gewoon zwaar oneerlijk bij scratch![]()
![]()
Ze moeten wel gruwelijke hekel aan elkaar hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gelukkig gedragen ze zich niet als ploeggenoten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: