Doe maar een voorstel.quote:
We zijn al on the road, maar weten niet waar we heen gaan?quote:
We gaan iig richting het weekend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn al on the road, maar weten niet waar we heen gaan?
Of nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan iig richting het weekend.
Viskraamquote:
@vosssquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:13 schreef pullup het volgende:
[twitter]https://twitter.com/buitengebieden/status/1687391105585754112[/twitter]
![]()
Jep en dan ga ik daar lekker in het zonnetje van genieten.quote:
Kibbelingquote:
Wel zon daar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jep en dan ga ik daar lekker in het zonnetje van genieten.
Jep nu wel in ieder geval. Heeft wel weer geregend vanmorgen.quote:
GADVERDAMME!!quote:
Kan je echt beter voor de haring gaan ,smaakt een stuk beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik rauwe vis wil eten word ik wel lesbisch.
Ligt aan de uitjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je echt beter voor de haring gaan ,smaakt een stuk beter
Met een dronequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er komt eind augustus een grote zoekactie in Schotland.
Drones, duikers, etc.
Ze gaan in Loch Ness zoeken of er nou niet toch wat leeft
Kan je best leuke dingen mee doenquote:
Maar uitjes kun je overal aan toevoegenquote:
Ze gaan het bewijs vinden dat het monster zich goed kan verstoppenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er komt eind augustus een grote zoekactie in Schotland.
Drones, duikers, etc.
Ze gaan in Loch Ness zoeken of er nou niet toch wat leeft
Er valt voor wetenschappers genoeg te ontdekken. Maar dat zal niet iedereen aanspreken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:05 schreef Lovely het volgende:
Wie weet komen ze ineens iets anders bijzonders tegen
Hey daar zit iequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je best leuke dingen mee doen
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-zeedrone~aa286598/
Maar denk hier dat ze van boven willen kijken of ze iets zien
Had je lege blikjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Het is vakantie en redelijk goed weer hier,
geen kibbeling dus.
De rijen waren langggggggg
Ik doe niet aan blikjes drinken, dus nooitquote:
Je stond bij de viskraam niet in de rijquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan blikjes drinken, dus nooit
Ja, daar stond ik wel even in de rij, maar ben weggelopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stond bij de viskraam niet in de rij
OK dat magquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik wel even in de rij, maar ben weggelopen.
Gelukkig maar,quote:
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
Had ik anders een boete gekregen ofzo?
Zo groot ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?
EBIquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
Had ik anders een boete gekregen ofzo?
Ik las uitdrijfverbodquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?
Garnalen hebben ze bij de meeste viskramen wel jaquote:
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Garnalen hebben ze bij de meeste viskramen wel ja
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Een uitdrijfverbod is een term die wordt gebruikt in de medische wereld om aan te geven dat er geen natuurlijke bevalling kan plaatsvinden en dat het noodzakelijk is om over te gaan op een keizersnede. Dit kan bijvoorbeeld nodig zijn het is waarborgen van veilige leveringen wanneer vaginale bevalling niet mogelijk of verantwoordelijk zou zijn. Heb je nog andere vragen?
Ik ook niet, het ontsproot spontaan aan mijn brein, iets van de exorcist ofzo.quote:
Ik ken de term van Vughtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ebi’ is het Japanse woord voor ‘garnaal’. Ik ken de term van judo.
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ebi tempuraquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!
Komt voorbij bij het sushi eten hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!
ah ja dat heb ik toch wel ooit gezien. Maar ik ben niet zo'n sushi eter.quote:
Ik wel, maar dan wel de koude en niet die gefrituurde dingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
ah ja dat heb ik toch wel ooit gezien. Maar ik ben niet zo'n sushi eter.
Gyoza?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan wel de koude en niet die gefrituurde dingen.
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voorquote:
Ik pak alleen oranje dingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voor
[ afbeelding ]
Daar gaat ook al te keer, weer is op veel plekken los gebarstenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:37 schreef chufi het volgende:
Toch wel ernstige overlast daar bij @:Mario390 in de buurt over de grens
Die gyoza zijn ook zo lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voor
[ afbeelding ]
Denk je dat dat genoeg is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt er aan wat er in zitquote:
Enige Japans wat ik me nog kan herinneren van judo is hajime, koka, yuko, waza-ari en ipponquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
en wat voor pasta saus is het geworden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
Zo weer een grote pan pasta saus gemaakt ...
Denk dat ik vanavond spaghetti's ga eten ...
Oh goed plan dat ga ik ook maar eens makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
Zo weer een grote pan pasta saus gemaakt ...
Denk dat ik vanavond spaghetti's ga eten ...
Ik was tijdens corona een weekendje in Amsterdam met mijn dochter, en omdat de restaurants gesloten waren hadden we allerlei verschillende dumplings in het hotel laten bezorgen. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gyoza zijn ook zo lekker
En die van jou hier ook
Zo is dat .. lekker makkelijk en mn voorraad in de vriezer was op dus weer tijd om porties in te vriezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:23 schreef Lovely het volgende:
Pasta is altijd wel lekker, een beetje geraspte kaas of parmazaan er over
Dan werd het wel weer tijd, om een voorraad aan te maken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .. lekker makkelijk en mn voorraad in de vriezer was op dus weer tijd om porties in te vriezen
Pasta in de vriezer? Pasta hoor je vers te maken en is zo klaar gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .. lekker makkelijk en mn voorraad in de vriezer was op dus weer tijd om porties in te vriezen
Ik heb het over de saus..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Pasta in de vriezer? Pasta hoor je vers te maken en is zo klaar gemaakt
Geraspte kaas neem ik aan. Ik heb bijna altijd wel een blok parmezaanse kaas in de koelkast, met een goede rasp heb je zo voldoende voor op de pasta.quote:
Ik was vorige maand in Milaan en heb daar kookles gehad, het is zo simpel om pasta te maken en echt ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Pasta in de vriezer? Pasta hoor je vers te maken en is zo klaar gemaakt
Voor een snelle maaltijd is pasta uit pak prima te doen. Maar zelf vers maken is ook niet moeilijk: meel & ei. Na een paar keer, weet je precies hoe het deeg moet aanvoelen. Ik heb een simpele pasta maker, maar het zou eventueel zelfs met een deegroller kunnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vorige maand in Milaan en heb daar kookles gehad, het is zo simpel om pasta te maken en echt ontzettend lekker![]()
Maar de saus maak ik ook voor meerdere keren hoor en die vries ik in porties in.
Ja inderdaad, ik heb het dus met een deegrollertje gedaan, was zo moeilijk niet, maar wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor een snelle maaltijd is pasta uit pak prima te doen. Maar zelf vers maken is ook niet moeilijk: meel & ei. Na een paar keer, weet je precies hoe het deeg moet aanvoelen. Ik heb een simpele pasta maker, maar het zou eventueel zelfs met een deegroller kunnen
Nee zelfgemaakte tomaten, gehakt groenten saus.. (soort bolognese) Kaas raps ik wel apart straksquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Geraspte kaas neem ik aan. Ik heb bijna altijd wel een blok parmezaanse kaas in de koelkast, met een goede rasp heb je zo voldoende voor op de pasta.
Kweek jij zelf je tomaten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zelfgemaakte tomaten, gehakt groenten saus.. (soort bolognese) Kaas raps ik wel apart straks
......stroomtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:44 schreef mario390 het volgende:
bleiburg en straße onderzwemmt
4 kilometer van me dorf half overzwemmt
Ik hoop dat je genoeg boodschappen in huis hebt en dat de kelder niet onder stroomtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:44 schreef mario390 het volgende:
bleiburg en straße onderzwemmt
4 kilometer van me dorf half overzwemmt
nee de overzwemming is in bleiburgquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoeg boodschappen in huis hebt en dat de kelder niet onder stroomt
Ik zie nu beeldenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de overzwemming is in bleiburg
en betje weg van me zo 800 meter weg
naast me de bach de entlang de marktwieße
lopt is nog niet overgegaan
maar de wieße is half onder water
en in 1 week zall met opbouwen van wiesenmarkt
starten
Moet jij ook een beetje huilen om Camp Nou?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden
https://www.oe24.at/
Nee, maar moet het afgebroken worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij ook een beetje huilen om Camp Nou?
Dacht altijd dat ze daar zo hoog zaten dat het weer rap wegstroomde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden
https://www.oe24.at/
Moet? Het ligt al half plat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar moet het afgebroken worden?
Zelfde als 2 jaar terug in Duitsland. Kwam van de heuvels het dal in. In het dal had je een probleem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ze daar zo hoog zaten dat het weer rap wegstroomde.
Dorpen liggen meestal in een dal en het water stroomt natuurlijk altijd via het laagste punt ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ze daar zo hoog zaten dat het weer rap wegstroomde.
Ja dat is het maar dacht echt dat dat hele Bleiburg vrij hoog lagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde als 2 jaar terug in Duitsland. Kwam van de heuvels het dal in. In het dal had je een probleem.
Verbouwing toch ... kost geen drol .. 1.5 miljard of meer , maar dat geld hebben ze weer geleend dus dan komt het goedquote:
Richting de zelfgemaakte tomaten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dorpen liggen meestal in een dal en het water stroomt natuurlijk altijd via het laagste punt ....
Geen idee welke kant het daar op gaat , maar het ligt behoorlijk in een dalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is het maar dacht echt dat dat hele Bleiburg vrij hoog lag
Dat stroomt vast niet onze kant op maar richting middellandse zee allemaal
Zelfs dan stroomt het nog van de bergen het dal in, daar waar het beekje al loopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is anders dan de Heidi-beelden die ik van Bleiburg hadquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee welke kant het daar op gaat , maar het ligt behoorlijk in een dal
Hier dus
Zo te zien gaat het water van daar de Zwarte Zee inquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De Donau dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het water van daar de Zwarte Zee in
Ah dat kan ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het water van daar de Zwarte Zee in
Nou dat duurt nog wel evenquote:
Dat ga ik zeker niet aanklikkenquote:
Ik kreeg ook meteen dat liedje in mijn hoofd toen ik het tiktequote:
Ja deze heeft vast geen Chantalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:sodeknetters vindt dit denk ik wel leuk.
De verwachting is dat daar morgen net geen 60mm gaat vallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:14 schreef pullup het volgende:
Zal toch eens met de roeiers appen die daar op trainingskamp zijn allemaal![]()
Weliswaar in Noord Oostenrijk bij Obertraun maar dat ligt nu ook weer niet zover daarvandaan
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verwachting is dat daar morgen net geen 60mm gaat vallen
Je jasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:18 schreef mario390 het volgende:
de bar waar ik somige keer wat vergeten heb
[ afbeelding ]
Prima toch? Kunnen ze op meer plekken trainen en hoeft dat niet meer op het meer zelfquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg ook meteen dat liedje in mijn hoofd toen ik het tikte
Hahahaha misschien dat het weer boven komt drijvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:18 schreef mario390 het volgende:
de bar waar ik somige keer wat vergeten heb
[ afbeelding ]
Ja ze slapen op hoogte allemaal dus verzuipen zullen ze niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch? Kunnen ze op meer plekken trainen en hoeft dat niet meer op het meer zelf
Wel een luxe trainingslocatie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze slapen op hoogte allemaal dus verzuipen zullen ze niet.
[ afbeelding ]
Dat duurt nog wel even voordat dat meer zo hoog is dat er mario taferelen volgen
Die komen er vanzelf in als ik de juiste woorden hebquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb jij zulke liedjes in je hoofd zitten
Ja is echt fraai daar. Ik ben daar helaas zelf nog nooit geweest, is iets van de laatste paar jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een luxe trainingslocatie.
Hallstatt schijnt 1 van de mooiste dorpen van Oostenrijk te zijn.
Leuke uitdagingquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:14 schreef pullup het volgende:
Zal toch eens met de roeiers appen die daar op trainingskamp zijn allemaal![]()
Weliswaar in Noord Oostenrijk bij Obertraun maar dat ligt nu ook weer niet zover daarvandaan
Ben blij dat mijn harde schijf die meuk niet opslaatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen er vanzelf in als ik de juiste woorden heb
Wees daar inderdaad maar blijquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn harde schijf die meuk niet opslaat
Erg is dat hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen er vanzelf in als ik de juiste woorden heb
Leuk die foto'squote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef mario390 het volgende:
de bach waar naast de grote
wiesenmarktwiese is
[ afbeelding ]
Dat ben ik ookquote:
Dan weet je wat je te regelen hebt voor de volgende keerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is echt fraai daar. Ik ben daar helaas zelf nog nooit geweest, is iets van de laatste paar jaar
Hier deed het net boem en gieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk die foto's![]()
Hier is het nog droog
Wat een pechquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier deed het net boem en gieten.
Niet genoeg om te overstromen weer
Hier zon vanmiddag, vanmorgen wel regen gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is overal misquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee nu is en grote del van dequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk die foto's![]()
Hier is het nog droog
Ah dit is een oude fotoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nu is en grote del van de
wiese onder water
Die is wel wat voller dan op de Streetview link die ik net posttequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef mario390 het volgende:
de bach waar naast de grote
wiesenmarktwiese is
[ afbeelding ]
de foto is van middag ongefährquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dit is een oude foto
Alle koeien veilig?
Als het stopt met regenen zal het water wegstromen .... alleen de Wiese zal wel erg nat en drassig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de foto is van middag ongefähr
dat problem is dat de obbouwdingen
vor de grote markt in en week beginnen
Oh joh, volgend jaar is het gewoon 45 graden en zit er geen water in de baan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is overal mis
De junioren WK roeien is in Parijs en ze hebben van te voren al de zondag geskipt wegens te slecht weer. En ook vandaag is het middagprogramma afgelast wegens wind en onweer.
Het is op de Olympische baan van volgend jaar als testwedstrijd dus iedereen zal weer een jaartje stressen hierna
220 mann komen vor vannacht van bezirkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het stopt met regenen zal het water wegstromen .... alleen de Wiese zal wel erg nat en drassig zijn
Is het bij jou nog wel droog buiten ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
220 mann komen vor vannacht van bezirk
spittal ze werden onze brandweer ablösen
droog is het in bleiburg nergens om datquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het bij jou nog wel droog buiten ?
Kun jij niet meehelpen ?
Met een douchewisser alles de Drau indrauen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het bij jou nog wel droog buiten ?
Kun jij niet meehelpen ?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
droog is het in bleiburg nergens om dat
tot nachmiddag regen was en het zoll weer
beginnen
Maar geen water binnen bij jou toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
droog is het in bleiburg nergens om dat
tot nachmiddag regen was en het zoll weer
beginnen
nee kann niet ik ben in wohnblockquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar geen water binnen bij jou toch?
Nou ja, het kan wel,quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kann niet ik ben in wohnblock
dat water kann erst erin komen wann de grotequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:48 schreef chufi het volgende:
Staan er nog spullen in Keller ? Gauw alles naar boven brengen dan !
OK Ik mag het hopen ... want die beek stroomt vlakbij je woonblok en dat staat niet veel hoger dan de beekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat water kann erst erin komen wann de grote
bach naast me overgaat maar dat heeft de brandweer en
keer in en andere jaar anders gemakt dat het niet meer gebeurd
daar is en keer gewezen daar is de bach overgegaan
en naast me was de halfe supermarkt met water voll
Het is op veel plaatsten slecht weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:56 schreef mario390 het volgende:
in italie adria was vandaag
geen badewetter
webcam gekijkt niet 1 mens was op strand
Heb het bijna uitgezeten. Halverwege was het genoegquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:sodeknetters vindt dit denk ik wel leuk.
De Drau loopt daar langs . ze moeten die stau beim Krafwerk openen bij Lavamündquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:11 schreef mario390 het volgende:
daar in lavanttal was 2004 katastrophe
ik hoop niet dat het weer gebeurd
Idd. Hier niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is op veel plaatsten slecht weer
Het is een weefgetouw. Dus het is eigenlijk niet goed te pratenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
O jee
Hoe kun je het verantwoord maken?
Laat je er andere dingen voor staan?
Maar daar kun je mooie dingen mee maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een weefgetouw. Dus het is eigenlijk niet goed te praten
Oh dus toch ... hoe groot ? Past het wel in je huis?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt tafel modellen van max 120 cm breed. Die kun je vaak opklappen.
Als ik een mooie wil die ik ook kan wegzetten ben ik zo 500 euro kwijt
Weet je hoe het moet ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt tafel modellen van max 120 cm breed. Die kun je vaak opklappen.
Als ik een mooie wil die ik ook kan wegzetten ben ik zo 500 euro kwijt
500 euro uitgeven? Ja geen problemen mee.quote:
quote:
Ik heb er nog nachtmerries van. Printers met 3 of 4 papier en dan moest het carbon ertussen uit. Prima machines hadden we ervoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is iets dat ik al heel lang niet meer gezien heb
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef chufi het volgende:
Òh seizoensopening met de JC-schaal Fey-PSV
Maar waarom zou je er naar willen kijkenquote:
Er zullen vast mensen zijn die het wel interessant vinden, ook al vind jij dat blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er naar willen kijken
Moeilijke vraag voor jou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die het wel interessant vinden, ook al vind jij dat blijkbaar niet.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeilijke vraag voor jou.
Weet niet wat ik eten wil komende week.
Dus jij mag het bepalen.
Wil je drie nummers tussen 1 en 69 noemen? Weet ik uit welke boeken het gaat komen
Dat vind ik helemaal niet moeilijk, maar wel leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeilijke vraag voor jou.
Weet niet wat ik eten wil komende week.
Dus jij mag het bepalen.
Wil je drie nummers tussen 1 en 69 noemen? Weet ik uit welke boeken het gaat komen
Thxquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet moeilijk, maar wel leuk
Dus de nummers die ik noem zijn bladzijden uit 1 boek of mag je dan kiezen uit meerdere boeken?
Ik kies in ieder geval:
11 (mijn geboortedag en gekkengetal)
22 (huisnummer van mijn eerste eigen huis)
43 (bij de volgende toon is het 20 uur 43 minuten)
Helaas, net 14 seconden te laat, maar ik houd het toch hierbij
Ik vind het soms ook heel lastig om te kiezen, ik bedenk meestal voor 4 dagen vooruit en vind dat soms echt een gedoe.quote:
Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
Ik heb nog 69 boeken waar ik uit koken wil.
Dus ga nu uit nr (heb een lijst in excel staan) 11, 22 en 43 koken
Nu eens kijken welke het zijn
Nr. Titel Auteur Keukenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd wat het gaat worden.
Moet ik nog helpen kiezen uit de 3 boeken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nr. Titel Auteur Keuken
11 Pannenkoekdag Claudia Weekers & Geertje Tensen Diverse
22 De Keuken Van Hartwood Eric Werner & Mya Henry Mexico
43 Beste Streetfood Ter Wereld Lonely Planet Diverse
Tijd dat ik hier tabellen kan maken
matchball thiemquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
`Sterkte Mario.. hoop dat het niet erger wordt
Zijn 263 recepten in totaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik nog helpen kiezen uit de 3 boeken?
spannend... hoop dat ze je bevaltquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef D. het volgende:
Ik heb een pakketje ontvangen.
Voor 18+, en op de voorzijde staat een rood model zonder top
Veel succes met kiezenquote:
Veel plezier daarmeequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef D. het volgende:
Ik heb een pakketje ontvangen.
Voor 18+, en op de voorzijde staat een rood model zonder top
Welke lego doos is het ook al weer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dank
Ik laat weten hoe het bevallen is
Hoop dat er geen uitdrijfverbod isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dank
Ik laat weten hoe het bevallen is
Van 'mijn' automerkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke lego doos is het ook al weer?
Ariel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was vroeger mijn automerk, inmiddels een ander
Van het bergen van een schipquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd watvoor beelden
Weer een andere uitlegquote:
Exorcisme was mijn 2e keusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer een andere uitleg
Domnivoor kwam met een verhaal over keizersnedes, ik associeer een uitdrijfverbod vooral met exorcisme en jij met het bergen van een schip
En ik met het verbod op uitdrijven van demonenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer een andere uitleg
Domnivoor kwam met een verhaal over keizersnedes, ik associeer een uitdrijfverbod vooral met exorcisme en jij met het bergen van een schip
Goede tweede keuze, keizersnede lijkt me niets.quote:
Nee, exorcisme is een stuk leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede tweede keuze, keizersnede lijkt me niets.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik met het verbod op uitdrijven van demonen
Lezen.quote:
Morgen eens goed kijken welke eerst en dan een boodschappenlijst makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nr. Titel Auteur Keuken
11 Pannenkoekdag Claudia Weekers & Geertje Tensen Diverse
22 De Keuken Van Hartwood Eric Werner & Mya Henry Mexico
43 Beste Streetfood Ter Wereld Lonely Planet Diverse
Tijd dat ik hier tabellen kan maken
Grrrrquote:
Zijn er dan anderen?quote:
Basis is vrij standaard.quote:
quote:
Ligt hier naast me, maar lukt zo ook al.quote:
Die laatste 2 zijn geen pannenkoeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt hier naast me, maar lukt zo ook al.
Pannenkoeken, flensjes, American pancakes om te beginnen.
Recepten met een lama staan er niet in neequote:
Meningquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn geen pannenkoeken.
Ik heb spaanstalig receptenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Recepten met een lama staan er niet in nee
Hoe smaakt een spaanstalige pannenkoek.quote:
Met lamavlees? Weet niet eens of je dat hier kan krijgen.quote:
Ik kijk nu Blabla Schaapquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Lama is toch een soort schaap? Zal ook wel zo smaken
Zijn van die beesten die naar je spugenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Lama is toch een soort schaap? Zal ook wel zo smaken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn van die beesten die naar je spugen
I knowquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn van die beesten die naar je spugen
Geefquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
Het ziet er in elk geval smakelijk uit![]()
[ afbeelding ]
smokeybasterds.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |