Doe maar een voorstel.quote:
We zijn al on the road, maar weten niet waar we heen gaan?quote:
We gaan iig richting het weekend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn al on the road, maar weten niet waar we heen gaan?
Of nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan iig richting het weekend.
Viskraamquote:
@vosssquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:13 schreef pullup het volgende:
[twitter]https://twitter.com/buitengebieden/status/1687391105585754112[/twitter]
![]()
Jep en dan ga ik daar lekker in het zonnetje van genieten.quote:
Kibbelingquote:
Wel zon daar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jep en dan ga ik daar lekker in het zonnetje van genieten.
Jep nu wel in ieder geval. Heeft wel weer geregend vanmorgen.quote:
GADVERDAMME!!quote:
Kan je echt beter voor de haring gaan ,smaakt een stuk beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik rauwe vis wil eten word ik wel lesbisch.
Ligt aan de uitjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je echt beter voor de haring gaan ,smaakt een stuk beter
Met een dronequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er komt eind augustus een grote zoekactie in Schotland.
Drones, duikers, etc.
Ze gaan in Loch Ness zoeken of er nou niet toch wat leeft
Kan je best leuke dingen mee doenquote:
Maar uitjes kun je overal aan toevoegenquote:
Ze gaan het bewijs vinden dat het monster zich goed kan verstoppenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Er komt eind augustus een grote zoekactie in Schotland.
Drones, duikers, etc.
Ze gaan in Loch Ness zoeken of er nou niet toch wat leeft
Er valt voor wetenschappers genoeg te ontdekken. Maar dat zal niet iedereen aanspreken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:05 schreef Lovely het volgende:
Wie weet komen ze ineens iets anders bijzonders tegen
Hey daar zit iequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je best leuke dingen mee doen
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-zeedrone~aa286598/
Maar denk hier dat ze van boven willen kijken of ze iets zien
Had je lege blikjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Het is vakantie en redelijk goed weer hier,
geen kibbeling dus.
De rijen waren langggggggg
Ik doe niet aan blikjes drinken, dus nooitquote:
Je stond bij de viskraam niet in de rijquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan blikjes drinken, dus nooit
Ja, daar stond ik wel even in de rij, maar ben weggelopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stond bij de viskraam niet in de rij
OK dat magquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik wel even in de rij, maar ben weggelopen.
Gelukkig maar,quote:
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
Had ik anders een boete gekregen ofzo?
Zo groot ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?
EBIquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
Had ik anders een boete gekregen ofzo?
Ik las uitdrijfverbodquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je nooit gehoord van een uitrijverbod?
Garnalen hebben ze bij de meeste viskramen wel jaquote:
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Garnalen hebben ze bij de meeste viskramen wel ja
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Een uitdrijfverbod is een term die wordt gebruikt in de medische wereld om aan te geven dat er geen natuurlijke bevalling kan plaatsvinden en dat het noodzakelijk is om over te gaan op een keizersnede. Dit kan bijvoorbeeld nodig zijn het is waarborgen van veilige leveringen wanneer vaginale bevalling niet mogelijk of verantwoordelijk zou zijn. Heb je nog andere vragen?
Ik ook niet, het ontsproot spontaan aan mijn brein, iets van de exorcist ofzo.quote:
Ik ken de term van Vughtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ebi’ is het Japanse woord voor ‘garnaal’. Ik ken de term van judo.
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ebi tempuraquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!
Komt voorbij bij het sushi eten hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo.....mijn Japans is nog net niet vloeiend dus weer een woordje geleerd. Arigato!
ah ja dat heb ik toch wel ooit gezien. Maar ik ben niet zo'n sushi eter.quote:
Ik wel, maar dan wel de koude en niet die gefrituurde dingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
ah ja dat heb ik toch wel ooit gezien. Maar ik ben niet zo'n sushi eter.
Gyoza?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan wel de koude en niet die gefrituurde dingen.
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voorquote:
Ik pak alleen oranje dingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voor
[ afbeelding ]
Daar gaat ook al te keer, weer is op veel plekken los gebarstenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:37 schreef chufi het volgende:
Toch wel ernstige overlast daar bij @:Mario390 in de buurt over de grens
Die gyoza zijn ook zo lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dumplings toch, die vind ik wel heel lekker, maar alsik sushi ga eten ga ik toch het liefst voor
[ afbeelding ]
Denk je dat dat genoeg is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt er aan wat er in zitquote:
Enige Japans wat ik me nog kan herinneren van judo is hajime, koka, yuko, waza-ari en ipponquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
en wat voor pasta saus is het geworden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
Zo weer een grote pan pasta saus gemaakt ...
Denk dat ik vanavond spaghetti's ga eten ...
Oh goed plan dat ga ik ook maar eens makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:21 schreef chufi het volgende:
Zo weer een grote pan pasta saus gemaakt ...
Denk dat ik vanavond spaghetti's ga eten ...
Ik was tijdens corona een weekendje in Amsterdam met mijn dochter, en omdat de restaurants gesloten waren hadden we allerlei verschillende dumplings in het hotel laten bezorgen. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gyoza zijn ook zo lekker
En die van jou hier ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |