Juist!! De KANS om er een 'sterke speler' uit te knikkeren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zet gewoon Isaac tegenover Marciano, hoe fokking moeilijk is het .....
ja heel dom, hoop dat ze wat van geleerd heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:17 schreef Wibehh het volgende:
Het is ook niet slim om je helemaal klem te zuipen op dit moment van het spel, zonde...
Ik ook, heb gebeld dat ik half uurtje later kom, hoezo verslaafd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Nog op tijd... wow toch een eliminatie, die zag ik niet aankomen... spannend... wel een leuke eliminatie
dat is gesproken van wendyquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik heb niets meer te verliezen. Doe maar!
Wendy is fysiek sterker, maar ik heb geen idee hoeveel de dames gedronken hebben. dat kan van invloed zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Babs tegen Wendy gaat Babs winnen, geen twijfel denk ik.
Fingers crossed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Geen zorgen,ik heb mensen knaldronken de beste prestaties zien doen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook, heb gebeld dat ik half uurtje later kom, hoezo verslaafd.
Okequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eliminatie...... meeste stemmen gelden! En ik wil ut
Doe ik ook.quote:
Bromtol.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft echt het IQ van 'n bromtol
Ja, dat was met de deadhang. Alleen aan de armen hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef HopScotch het volgende:
Had Wendy van de week niet geoefend met hangen samen met Mirthe en kon ze het niet heel lang volhouden? Ze zei nog zoiets van 'als dit het wordt kan ik gelijk naar huis' of iets van die strekking.
Zou zonde zijn.
Maar is niet echt snugger. Dus wanneer het op de vragen aankomt, zal hij het afleggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk, maar die blijft wel veel langer hangen dan b.v. Wendy.
Ze moeten nu "anders" hangenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef Harry het volgende:
Aan die paal kleven, dat deed Wendy toch geweldig destijds??
Als dat zo dan wil achter Wendy kwijt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef HopScotch het volgende:
Had Wendy van de week niet geoefend met hangen samen met Mirthe en kon ze het niet heel lang volhouden? Ze zei nog zoiets van 'als dit het wordt kan ik gelijk naar huis' of iets van die strekking.
Zou zonde zijn.
Ah, ze hangen nu anders. Geen streams aan, dank.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat was met de deadhang. Alleen aan de armen hangen.
behoorlijk gezopen sjoelde ik als de beste, maar daar komt niet echt kracht en uithoudingsvermogen bij kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Daar heeft hij dan ook 250 euro voor verdiend voor de groep. Zou dat dus vals vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze hebben het nu ook over Japie omdat hij last van zijn pols heeft als ik het goed hoor.
Het is niet de eerste keer dat Sasha een dubbele rol wil.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:22 schreef Yver73 het volgende:
Oké, Sas legt ff alle kaarten open voor Babette??! Heel bijzonder
Zo erg als dit zo is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat zo dan wil achter Wendy kwijt.
Ik heb soms het idee dat de challenges gericht zijn op degene die grote kans maakt genomineerd te worden.
Gaat vast over due nieuws vragen van van de weekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano kan ook, die is niet zo slim en weet denk ik geen vraag goed te beantwoorden
Denk dat ze dat bedoelen met ´tijd winnen´.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het niet zo dat de gene die de vragen beantwoord, bij ieder goed antwoord de tegenstander langer moet hangen?
Precies! Waarom denken ze niet na?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Giggio het volgende:
komt er dan niemand op het idee om de broos tegen elkaar te laten hangen?
Erg he, ik hoop zooooooooooo dat hij niet gaat winnen, ik gun het hem zoooooooo niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak loopt er weer bij alsof die de drill instructor is
Broodje in de oven, telefoon van de haal en een volle blaas. Kom maar op!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Nog op tijd... wow toch een eliminatie, die zag ik niet aankomen... spannend... wel een leuke eliminatie
De fysiek sterke bewoners zijn ook best veilig met deze nominaties.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Snensie het volgende:
Pfff die misselijke grote bek van Isaak die toch wel weet dat hij niet hoeft.
Die gun ik het ook echt niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erg he, ik hoop zooooooooooo dat hij niet gaat winnen, ik gun het hem zoooooooo niet..![]()
![]()
Nee, je hebt alles te verliezen verdorie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik heb niets meer te verliezen. Doe maar!
Maar wat je zegt klopt dus wel.Ik heb in de paardensport hetzelfde meegemaakt.Met een stuk in je kraag de beste prestaties leveren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
behoorlijk gezopen sjoelde ik als de beste, maar daar komt niet echt kracht en uithoudingsvermogen bij kijken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Broodje in de oven, telefoon van de haal en een volle blaas. Kom maar op!
Dat zou heel jammer zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Wendie zegt Doe maar, ik heb nix meer te verliezen... slim of een sukkel
Op de zuipdag zélf misschien, maar een dag later?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, dat vind ik ook zondequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het oprecht jammer, dat ze telkens een 15min de tijd krijgen. Nomineer gewoon direct, zonder overleg
En haar pols haar parten gaat spelen, hoe dan ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:27 schreef Alocanda het volgende:
Hopen dat de faalangst van Bep zijn werk doet.
dan vrees ik voor sashaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:27 schreef danaqui het volgende:
Zoals het eruit ziet gaat het Sas tegen Babs worden
zou er bijna Videoland voor willen activerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:27 schreef danaqui het volgende:
Zoals het eruit ziet gaat het Sas tegen Babs worden
dan zou je zeggen dat het gestuurd wordtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:27 schreef juul. het volgende:
Aha Bep weet dat ze op haar gaan en heeft gevraagd aan Sasha of ze tegen haar wil spelen
Is de eerste maand niet meer gratis?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou er bijna Videoland voor willen activeren
is dat zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is de eerste maand niet meer gratis?
En velen met u.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop oprecht dat Babette het gaat afleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |