https://www.telegraaf.nl/(...)n-jan-paul-van-heckequote:Daarmee wordt opnieuw niet aan de wens van hoofdtrainer Maurice Steijn voldaan Nederlanders aan zijn selectie toe te voegen. Nadat de scouting en staf van Ajax beelden van een aantal kandidaten hadden bekeken, viel de keuze verrassend op Medic.
Ze hadden gewoon van Ewijk moeten oppikken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.
Die zijn intens gefrustreerd daar. Hahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-jan-paul-van-hecke
T
Niet alles hoef maar gehaald te worden om uiteindelijk met een prima elftal te eindigen. Kudus en Alvarez zijn ook nog steeds niet weg en de CL hoeven we niet te winnen dit jaar.quote:
Ik acht de kans eigenlijk steeds groter dat Alvarez misschien wel blijft. Je leest geen enkel gerucht over hem en ik heb het idee dat hij de clubs die interesse hebben niet interessant genoeg vindt. Voor Alvarez is het misschien zelfs beter om jaartje te wachten zodat hij nog maar 1 jaar contract heeft en dus voor een stuk minder geld weg kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet alles hoef maar gehaald te worden om uiteindelijk met een prima elftal te eindigen. Kudus en Alvarez zijn ook nog steeds niet weg en de CL hoeven we niet te winnen dit jaar.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Neefje van Dinamo Zagreb baas. Is om hem te paaien.
Neef Jakov is er een in de categorie Werkpaard. in zijn stats op kicker valt vooral zijn loopvermogen op: 296 km vorig seizoen, 89% van zijn passes komen aan, vier doelpunten gemaakt vorig jaar. wint 63% van zijn grondduels en 65% van zijn luchtduels. Al is het grappig dat Ajax na een Latijns Amerikaanse periode nu blijkbaar een Balkan periode tegemoet gaat.quote:
Zelfde mentaliteit, dus dat is mooi. Beetje klaar met de brave Deense en Hollandse schoonzonen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Neef Jakov is er een in de categorie Werkpaard. in zijn stats op kicker valt vooral zijn loopvermogen op: 296 km vorig seizoen, 89% van zijn passes komen aan, vier doelpunten gemaakt vorig jaar. wint 63% van zijn grondduels en 65% van zijn luchtduels. Al is het grappig dat Ajax na een Latijns Amerikaanse periode nu blijkbaar een Balkan periode tegemoet gaat.
Balkanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Neef Jakov is er een in de categorie Werkpaard. in zijn stats op kicker valt vooral zijn loopvermogen op: 296 km vorig seizoen, 89% van zijn passes komen aan, vier doelpunten gemaakt vorig jaar. wint 63% van zijn grondduels en 65% van zijn luchtduels. Al is het grappig dat Ajax na een Latijns Amerikaanse periode nu blijkbaar een Balkan periode tegemoet gaat.
Mag ik dit vrij schimmig vinden.quote:Jakov Medic is the nephew of Dario Simic (Member of administrative board GNK Dinamo Zagreb).
wat maakt dit schimmig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag ik dit vrij schimmig vinden.
Dat we out of nowhere opeens een neefje van een baasje van Zagreb halen met wie we in onderhandeling zijn over Sutalo.quote:
ah op die manier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat we out of nowhere opeens een neefje van een baasje van Zagreb halen met wie we in onderhandeling zijn over Sutalo.
Het aantal duels dat hij verliest is gemiddeld 36% en dat vind ik best veel.dat hij meer dan 1/3 verliest. Maar mogelijk dat dit in nederland wat minder zal worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso lastigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet alles hoef maar gehaald te worden om uiteindelijk met een prima elftal te eindigen. Kudus en Alvarez zijn ook nog steeds niet weg en de CL hoeven we niet te winnen dit jaar.
Klaasgod. Graag meer van dit soort analyses in het Ajaxtopicquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het aantal duels dat hij verliest is gemiddeld 36% en dat vind ik best veel.dat hij meer dan 1/3 verliest. Maar mogelijk dat dit in nederland wat minder zal worden.
ZIjn lengte van 193 cm zegt mij dat hij niet zo wendbaar zal zijn en daar zullen wendbare snelle spitsen van kunnen profiteren. Ook denk ik dat hij problemen zal krijgen met het opbouwen omdat hij wat houterig overkomt. Hij zal in nederland wel sterk zijn in de lucht.
Misschien is het idee erachter de nogal fysiek zwakke Hato te ondersteunen met een fysiek sterke speler waardoor hato meer ruimte krijgt om zijn opbouwende kwaliteiten tegen gaan etaleren.
Voor zover mijn eerste analyse....
Dus geen schande of grote schande klaas?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het aantal duels dat hij verliest is gemiddeld 36% en dat vind ik best veel.dat hij meer dan 1/3 verliest. Maar mogelijk dat dit in nederland wat minder zal worden.
ZIjn lengte van 193 cm zegt mij dat hij niet zo wendbaar zal zijn en daar zullen wendbare snelle spitsen van kunnen profiteren. Ook denk ik dat hij problemen zal krijgen met het opbouwen omdat hij wat houterig overkomt. Hij zal in nederland wel sterk zijn in de lucht.
Misschien is het idee erachter de nogal fysiek zwakke Hato te ondersteunen met een fysiek sterke speler waardoor hato meer ruimte krijgt om zijn opbouwende kwaliteiten tegen gaan etaleren.
GEHARVARREDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aanvoerder maken dan maar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik acht de kans eigenlijk steeds groter dat Alvarez misschien wel blijft. Je leest geen enkel gerucht over hem en ik heb het idee dat hij de clubs die interesse hebben niet interessant genoeg vindt. Voor Alvarez is het misschien zelfs beter om jaartje te wachten zodat hij nog maar 1 jaar contract heeft en dus voor een stuk minder geld weg kan.
Het valt niet helemaal uit te sluiten inderdaad, maar als we Sutalo er mee binnen hengelen is dit een leuke gok voor dat geld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag ik dit vrij schimmig vinden.
ach ja , Ludovit Reis. Van Barcelona b naar Osnabrück naar HSV. aparte routequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt niet helemaal uit te sluiten inderdaad, maar als we Sutalo er mee binnen hengelen is dit een leuke gok voor dat geld.
Ik kan me herinneren dat in het kielzog van Frenkie ook de stiefzoon van Ali Dursan werd getransfereerd naar Barcelona B, dat soort zaken zijn altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |