Ja ik bedacht me later dat we veel op zaterdag spelen. Dat kan je jeugdkeepers ook niet aandoenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Die jonge gasten zoals die Thijs Jansen moet je lekker verhuren zodat ze minuten kunnen maken. Of laten spelen in hun jeugdteams. Als derde keeper die alleen maar nuttig is op de training om tassen te dragen is een Lamprou prima.
Ik schat zo in dat hij minimaal 1 miljoen meer gaat verdienenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Nee, jij bent speciaal.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:00 schreef Erasmus het volgende:
Iemand hier met het Castore-shirtje? Hoe is die qua kwaliteit vergeleken met Adidias?
Wil een originele replica kopen met de gouden kampioensbadge of Champions League badge, maar ik lees vooral slechte verhalen over de kwaliteit van Castore. Dat het zelfs nog slechter is dan Adidas. Ook op de supportersfora van Newcastle, Bayer en Rangers vind je dezelfde verhalen terug. Vind 90 euro al een behoorlijke prijs voor een goede kwaliteitshirt, daar niet van.
Overweeg misschien om het toch bij de Chinees bestellen ipv de fanshop.
Het kan niet kutter zijn dan Kappa lijkt mij, dat materiaal destijds was echt troep.
Duidelijk, wordt bij de Chinees bestellen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stukje Castore kwaliteit.
Allemaal 0900-nummers. Gewoon een keertje bellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Duidelijk, wordt bij de Chinees bestellen dus
Dit seizoen maar op een andere manier financiel aan FR bijdragen
Nee joh, dat kunnen ze daar doorgaans niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:09 schreef Aloulu het volgende:
Spreekt die Japanner eigenlijk redelijk Engels ook?
Branderhorst laat zich voortdurend voor de gek houden, die kunnen we vast wijsmaken dat ie 1e keeper wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die willen vast derde keeper worden.
Omdat ik hem zag zeggen dat hij het vrij moeilijk had in Belgi qua aanpassen etc. Wel knap dat hij ondanks dat er toch 22 inlegt dat seizoen trouwens.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
Nee joh, dat kunnen ze daar doorgaans niet.
Ik dacht dat Stengs de krullenbol was, maar die is linksbenigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar Kostas is ook geen krullenbol... Wie komt er nog??
Een prima keeper, zolang hij maar niet hoeft te keepen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind die Lamprou transfer prima. Het zou alleen een beetje vervelend worden wanneer Bijlow op 31 augustus vertrekt en Wellenreuter de volgende wedstrijd zijn been breekt.
Ik snap echt die hype om die jongen zijn kwaliteiten niet. Het spijt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Nee, jij bent speciaal.
Parametergastje begrijpt dit ook al niet @De_Kraamquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt die hype om die jongen zijn kwaliteiten niet. Het spijt me.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stengs de krullenbol was, maar die is linksbenig
Snap dat wel, extreem koele afmaker die ook nog eens kansen voor zichzelf kan creren. Als hij dan ook nog eens waardevol wordt in het meevoetballen heb je gewoon een vrij complete spits die er internationaal ook nog eens goed op staat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt die hype om die jongen zijn kwaliteiten niet. Het spijt me.
Je hebt wel een obsessie met Brobbey niet? Denk dat er alleen al in de premier league minimaal 30 spitsen rondlopen die beter zijn. Was laatst een verslaggever die aan de TD van Feyenoord vroeg of Gimenez voor 60 miljoen te koop was. Beetje overhyped inmiddels.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel, extreem koele afmaker die ook nog eens kansen voor zichzelf kan creren. Als hij dan ook nog eens waardevol wordt in het meevoetballen heb je gewoon een vrij complete spits die er internationaal ook nog eens goed op staat.
Vergelijk het stiftje tegen Benfica eens met die bal die Brubby laatst weer 1 op 1 op de keeper ramde bijvoorbeeld.
Ik begrijp nu niet waar je over lult.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Parametergastje begrijpt dit ook al niet @:de_kraam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |